Help ik word nooit nat

22-05-2020 18:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik voel me echt beschaamd en bezwaard om dit topic te plaatsen, maar ik doe het toch. Zoals de titel al zegt, word ik nooit nat. Ik ben nu 24 jaar en ik ben oprecht nog nooit ook maar iets nat geweest. Ik heb 1 jaar een vriend gehad, waarmee ik ook seks had, maar zelfs hierbij gebeurde er nooit iets van onder zegmaar. Daarnaast is mijn libido ook erg laag en ben ik ook niet vaak geil. Er zijn wel keren geweest dat ik me echt geil heb gevoeld, maar zelfs toen werd ik niks nat. Ik vraag me nu echt al zolang af wat dit kan zijn. Ik heb het een keer aangekaart bij de dokter, maar zij ging er niet op in en ik voel me te beschaamd om het weer te zeggen. Daarnaast heb ik ook ontzettend veel haar op mijn lichaam. Ik weet dat haar compleet normaal is, maar ik heb denk ik zo’n 20 keer meer haar dan een gemiddeld meisje. Het is gewoon heel erg zichtbaar en krijg er ook vaak opmerkingen over (het is wel allemaal wit haar/donshaar). Zou het kunnen dat ik teveel mannelijke hormonen heb, of weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
Alvast dankjewel
Alle reacties Link kopieren
rubiks schreef:
22-05-2020 19:07
Wat is je BMI TO?
Wat heeft BMI met nat worden te maken?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
23-05-2020 13:24
Wat heeft BMI met nat worden te maken?

Ik denk dat Rubiks dit vroeg omdat TO aangeeft veel donshaartjes te hebben, iets dat je veel ziet bij mensen met anorexia. Het lichaam probeert zich op die manier te beschermen tegen kou, warmte vast te houden.

Zowel extreem overgewicht als ondergewicht hebben effect op de hormoonhuishouding en dat kan problemen veroorzaken.
Heb je de pil weleens geslikt? De pil heeft ook effect op de hormoonhuishouding misschien helpt het..?
Misschien heb je hier iets aan;
https://www.isala.nl/patientenfolders/5 ... men-vrouw/
https://tussendelakens.nl/vaginale-droogheid/
Alle reacties Link kopieren
Lang leve glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
23-05-2020 13:18
En sowieso. Al TO niet geil wordt is glijmiddel suggereren hetzelfde als tegen een man zeggen dat ie maar een pilletje moet slikken als ie geen erectie krijgt vanwege het ontbreken van geilheid.
Ik (man van bijna 50) kan mij moeilijk voorstellen dat ik behoefte zou hebben aan een pilletje als ik niet geil ben.

Hoogstens om mijn partner een plezier te doen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Wat verwacht jij van het nat zijn? Wat denk je dat er gaat gebeuren als je nat bent?

Ben jij echt droog waardoor sex niet lukt? Of vind jij jezelf niet echt geil-nat?

Wellicht mis je dat 'van je stoel afglijden' zoals het soms wordt omschreven. Dat is echt meer figuurlijk dan letterlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven