Hoe vaak seks in langdurige relatie?

24-05-2020 18:26 160 berichten
Als je net een relatie hebt met iemand is alles spannend en leuk, en heb je veel seks. Mijn ervaring is dat dat langzamerhand wat minder wordt als de relatie langer duurt. Nu ben ik simpelweg benieuwd hoe vaak jullie seks hebben in een langdurige relatie, laten we zeggen 2+ jaar. Ik bedoel dan wel een monogaam paar. (5-6x per week = dagelijks aanklikken dank)

Hoe vaak hebben jullie seks?

Totaal aantal stemmen: 381

Dagelijks (10%)
2x per week (29%)
1x per week (26%)
2x per maand (14%)
1x per maand (8%)
Minder dan bovenstaande opties (14%)
anoniem_642d512e359c4 wijzigde dit bericht op 24-05-2020 18:34
6.49% gewijzigd
O ja iedere dag en meerdere keren. Geen uren maar wel genieten.
Alle reacties Link kopieren
12 jaar samen... al jaren 1 keer per week, gemiddeld. Soms wat meer, soms wat minder. Bijna altijd in het weekend, overdag. We nemen er wel altijd uitgebreid de tijd voor.
Alle reacties Link kopieren
Deurmat1 schreef:
24-05-2020 23:55
We hebben daar inderdaad andere ideëen over, maar zoals de poll nu staat win ik :rofl: nee hoor is geen kwestie van winnen, ik wilde simpelweg weten of wij dan zo afwijkend zijn ofzo. Of laat ik het anders zeggen; volgens mijn man wijk ik af van de “norm”. Hij heeft daar schijnbaar andere ideëen over dan ik.
Oh kan ik dan even toevoegen dat ik graag vaker dan 1-2 keer per week seks wil, maar mijn vriend niet. Het klinkt nu net alsof je man denkt dat vrouwen standaard een lager libido hebben dan mannen.
Alle reacties Link kopieren
FrietisLekker schreef:
24-05-2020 19:50
Niet zo bijdehand joh. Help je niemand mee en je zet jezelf te kijk
hoor ik daar een lama schijten?
Alle reacties Link kopieren
wij maken er in het weekend tijd voor, als we geen tijd maken schiet het er bij in, door vroeg op, laat weer naar bed, drukke avonden en een huis vol pubers
Hoe vaak je sex hebt is ook interactie.

Iemand heeft niet "een libido" wat aangeeft eens per dag, week of maand, een stel heeft samen een synergie.
Ik kan best 1 keer per week vanuit mezelf beginnen maar als mijn partner mij dagelijks weet op te warmen dan gebeurt het elke dag..en met plezier..
Beetje flauw, maar degene die het vaakst wil moet gewoon vaker of beter zijn of haar best doen, warm de ander dan vaker op..of leer hoe je dat moet doen om mee te beginnen..lijkt mij logischer dan naar een landelijk gemiddelde kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik het niet helemaal mee eens. Jij kan als degene met het hogere libido extra setje proberen te geven. Maar je blijft wel afhankelijk van de ander.
Sommige hebben gewoon echt geen zin en laag libido. Ook niet na massage, jij in sexy lingerie, dirty talk.
Gelukkig bestaat er ook speelgoed :worship:
Als ze echt niet willen en niet op te warmen zijn is het lastig..maar dat heb ik beide kanten op nooit meegemaakt.. lijkt mij wel lastig.
gewoon maar gaan liggen, geen initatief om iemand in de stemming te krijgen en dan klagen over te weinig sex gaat hem ook niet worden.

Je moet zin in elkaar hebben of krijgen.
Bij mannen is het volgens mij vrij simpel, als je een beetje oraal begaafd bent heb je veel mannen zo in de stemming volgens mij, kan ook gewoon tijdens de F1 of het voetbal kijken..easypeasy...vaak is het bij mannen ook wel zo dat als de erectie er is dan hebben ze wel zin. Wat niet wil zeggen dat ze geen zin hebben als de erectie er nog niet is trouwens..
Bij vrouwen ligt het vaak wel wat lastiger, moet je wat meer werk in stoppen als die niet in de stemming zijn..maar daar hebben we het op het mannenforum dan wel over :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
26-05-2020 21:40

Bij vrouwen ligt het vaak wel wat lastiger, moet je wat meer werk in stoppen als die niet in de stemming zijn..maar daar hebben we het op het mannenforum dan wel over :mrgreen:
Ja zeker lastig. Ik heb bijzondere partner voor oraal loopt hij ook niet warm.
Als iemand nog leuke ideeën heeft buiten satisfyer kopen. :mrgreen:

Oh ga je die geheime turn on knoppen voor vrouwen niet delen? bummer :|
leuke ideeen..tja..dan zou je zijn persoonlijke geheime voorkeuren moeten onderzoeken..vastbinden, vastgebonden worden, domineren, gedomineerd worden, de rijpe buurvrouw of het jonge buurmeisje, dingen zien, gezien worden, juist niks zien, macht hebben of juist geen macht hebben, vrouw erbij, man erbij..genoeg dingen te verzinnen..het is jouw man ;)
KamilleT schreef:
24-05-2020 21:33
In de poll heeft meer dan de helft (63%) gestemd voor een of meer keren per week. Het landelijk gemiddelde ligt op ca 3 keer per maand, dus dan tellen waarschijnlijk de bejaarde koppels mee die het alleen met Kerst doen, of zo?

:HA:
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
24-05-2020 22:50
5 á 6 keer per week, 6+ jaar verkering.
Gewoon lekker blijven wippen.
Als mijn partner dat tegen mij zou zeggen zou ik spontaan opdrogen. Net als vrijen....brrrr

OT: 10 jaar relatie, geen seks.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
27-05-2020 12:00
Als mijn partner dat tegen mij zou zeggen zou ik spontaan opdrogen. Net als vrijen....brrrr

OT: 10 jaar relatie, geen seks.
Nooit meer? huh....?
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijke reacties hier. Mannen mogen ook geen zin hebben in seks en een laag libido hebben. Soms heeft mijn vriend een stijve maar geen zin in seks. Ik kan dan alles doen maar hij heeft geen zin. En na keer op keer afwijzing laat je het ook wat vaker zitten, maar de afwijzing ligt niet aan mij. Dit ligt aan zijn mentale toestand (beetje down met de lockdown, niet depressief). En dat is helemaal prima, want ook mannen mogen zich kut voelen met alle gevolgen van dien.
Liebeskind² schreef:
27-05-2020 12:00
Als mijn partner dat tegen mij zou zeggen zou ik spontaan opdrogen. Net als vrijen....brrrr

OT: 10 jaar relatie, geen seks.
Jouw partner heeft het dus gezegd tegen je? Dan neem je het opdrogen wel heel serieus! ;)
Er zit ook nog weleens verschil tussen hoe vaak je beiden zou willen en hoe vaak het kan. In dit soort topics reageren vaak alleen mensen met een vrij hoog gemiddelde en weinig mensen met een laag gemiddelde omdat die misschien het gevoel hebben niet aan de norm te voldoen, of idd niet op een sekspijler rondhangen.

Je krijgt hier nou eenmaal meer dan gemiddeld reacties van swingers, mensen met een open relatie, mensen met relatief korte relaties. Meer dan stellen die 25 jaar samen zijn en periodes van 6/2/4/0x voorbij hebben zien komen.

Ik zou best elke dag seks willen. In praktijk mag ik blij zijn als het eens in de week lukt. Niet omdat we niet willen, maar wegens pubers die lang opblijven, verschillende tijden op moeten staan, drukke schema's enz. Dan heb je de keus uit 6.45 s ochtends en 23.00 s avonds. En dat zijn voor ons beiden geen geweldige tijdstippen. Dat vind ik echt meer puzzelen dan met kleuters bijvoorbeeld.Terwijl we elkaar echt heel leuk en lekker vinden.

21 jaar samen overigens
anoniem_395148 wijzigde dit bericht op 27-05-2020 16:55
3.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
123smile schreef:
26-05-2020 21:31
Gelukkig bestaat er ook speelgoed :worship:
Alleen lijkt speelgoed me niet echt geschikt als relatiemateriaal. :biggrin:
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
27-05-2020 16:54
Alleen lijkt speelgoed me niet echt geschikt als relatiemateriaal. :biggrin:
Niet alleen dat, ook voor "alleen maar seks" volstaat het niet.

On topic: Ik had weinig seks in mijn langdurige relatie want mijn ex wilde liever gemasseerd of geaaid worden (echt). Ik probeerde daar wel voorspel van te maken maar het interesseerde hem weinig. Ja, 's ochtends als hij met een stijve wakker werd wilde hij er wel even overheen (hij was binnen een minuut klaar) maar daar beleefde ik geen plezier aan. Wanneer had ik trouwens met dat speelgoed moeten spelen dan, ik masturbeerde meestal voor het slapengaan als hij nog in de woonkamer zat, maar in de stemming om daar een speeltje bij te pakken was ik dan niet. Lijkt me ook erg ongemakkelijk.

Kan iemand me vertellen waarom ik dit vijftien jaar volgehouden heb? :facepalm:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
27-05-2020 17:16
Kan iemand me vertellen waarom ik dit vijftien jaar volgehouden heb? :facepalm:
Voor de kinderen?
Bedankt voor al jullie reacties, doet me goed om te lezen.
Liebeskind² schreef:
27-05-2020 12:00
Als mijn partner dat tegen mij zou zeggen zou ik spontaan opdrogen. Net als vrijen....brrrr

OT: 10 jaar relatie, geen seks.
Hoe zou je het verschil merken dan? :proud:
Alle reacties Link kopieren
voor mij een keer per twee dagen :sun:

Ik vond het geweldig hoe Brooke's vinger in mijn kontgat voelde. Toen Mike Ryan harder tegen het lijf liep, pakte Brooke een tweede vinger en stak die diep in mijn reet. Ze hield het ritme bij Mike en Ryan en reed het in en uit mijn hol. Brooke boog zich naar voren en likte de liefde op die uit me stroomde. Ze pakte toen haar andere hand en begon mijn poesje te neuken met dezelfde razernij als mijn kont https://sexchat.bar/ .

Mijn hoofd viel achterover en ik kon alleen maar in de ruimte staren terwijl Brooke een derde vinger in mijn beide gaten stak. Ik was in een stille schreeuw en ik werd teruggebracht door het geluid van Mike die Ryans kont sloeg. Ik staarde naar Mike's pik die in en uit ging, en naar Ryan die tegen zijn buikspieren plofte. Ik kon er niet meer tegen, ik moest een lul in me hebben. Allebei hun pikken in mij.
anoniem_398459 wijzigde dit bericht op 30-07-2020 10:13
91.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
28-05-2020 08:32
Hoe zou je het verschil merken dan? :proud:
Ik ben blij dat het je zo vermaakt.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
na 10 jaar relatie geen sex...tja..ik kan mij er iets bij voorstellen..ik zat op 13 jaar en bijna geen sex meer.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
27-05-2020 16:01
Jouw partner heeft het dus gezegd tegen je? Dan neem je het opdrogen wel heel serieus! ;)
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven