Wat vinden jullie mooi/aantrekkelijk aan man

31-05-2020 17:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even een topic om een zondagavond mee te vullen haha!

Wat vinden jullie mooi/ aantrekkelijk aan een/jullie man? Uiterlijke kenmerken, gedragingen, manier van doen of spreken,..

Ik smelt bv als mijn vriend enkel zijn broek aan heeft en een bloot bovenlijf.

Mannen, jullie mogen natuurlijk ook melden wat jullie aantrekkelijk vinden aan een vrouw/jullie vrouw :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gezicht het belangrijkste. Dat is ook het eerste waar ik naar kijk. Een man met een mooi gezicht die zich net glad geschoren heeft en met een lekker luchtje daar word ik wel heet van.
Tot in vergevorderde leeftijd een jongensachtige uitstraling en lijf.
Mooie sterke armen
Sterke schouders en een mooie volle baard.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een bepaalde intense blik met glimlach, heel sexy. En hij maakt me zo aan het lachen. Ik vind hem ook sexy in een korte broek zonder shirt. En ik vind het stiekem ook wel leuk dat vrouwen hem graag willen maar hij is van mij :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Als ie er goed verzorgd uitziet in een nette blouse, zijn humor en zijn ogen :love:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Recht verzorgd gebit
Flinke voorgevel
Goeie kont
En niet te lang.
Mijn vriend heeft een natuurlijke V-shape, ook al is hij een beetje te dik, brede gespierde schouders, ontwikkelde biceps, ronde billen, strakke bovenbenen, gespierde kuiten en zijn piemel is gewoon goed. Het is gewoon een hartstikke leuke vent, hij verzorgt zich heel goed, is goed in bed en na drie jaar heb ik nog steeds vlinders en dat kominmijnbed-gevoel van hem :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Zijn portemonnee

en verder ook een verzorgd gebit, zijn uiterlijk, zijn karakter
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
31-05-2020 17:41
Als ie er goed verzorgd uitziet in een nette blouse, zijn humor en zijn ogen :love:
Mannen dragen overhemden. Vrouwen dragen een blouse.

Ik hou van lengte en niet te slank.
Alle reacties Link kopieren
Zijn houding, beetje arrogant. (zelfverzekerd is een beter woord)
zijn loopje,
zijn harige armen,
zijn handen,
zijn blik,
zijn stomme humor waar alleen hij om kan lachen en ik moet dan weer lachen omdat hij om iets stoms in een deuk ligt,
zijn kont,
zijn invoelendheid, hij voelt altijd aan wat ik nodig heb,
zijn stemming, hij is altijd vrolijk. Altijd.
hij is de rust zelve,
Positieve instelling, alles kan en is mogelijk, 'nee' is geen standaard reactie van hem,
zijn geur

Na 16 jaar nog steeds vlinders als ik hem zie.
spininhoek wijzigde dit bericht op 31-05-2020 17:48
3.39% gewijzigd
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
De 'V' op de rug vind ik erg sexy en hij moet een zelfverzekerde uitstraling hebben.
Alle reacties Link kopieren
Loveforfortnite schreef:
31-05-2020 17:41
Recht verzorgd gebit
Flinke voorgevel
Goeie kont
En niet te lang.
en een platte kop waar je je pilske op kunt zetten.
vrijenblij20220 schreef:
31-05-2020 17:51
en een platte kop waar je je pilske op kunt zetten.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mooie borst (geen vet tietjes) met harde tepels :)
Alle reacties Link kopieren
De warmte en zelfzekerheid die hij uitstraalt denk ik. Maar dat hoeft niet over alles te zijn. Een mollige man vind ik hoe dan ook niet aantrekkelijk. Ook een bodybuilder niet. Of een bouwvakkerstype met een bolle kop en een matje in zijn nek niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zijn groene ogen, zijn lach en zijn sproetjes. En die hese stem. Ik heb een zwak voor mannen met een zwoele stem.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Niks.
Alle reacties Link kopieren
Blauwe ogen, mond om te zoenen, bruine effen huid en brede borstkas. En zijn hersens.
Mooi gezicht, leuke uitstraling en ik vind proporties erg belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een afgetraind lichaam zo lelijk bij mannen. Die krijgen tieten die nog groter zijn dan die van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Hoe hij beweegt, hoe hij ruikt en héél belangrijk: alle intelligents dat er uit zijn mond komt, waarmee hij ook fantastisch kan zoenen - maar dat spreekt vanzelf.
vrijenblij20220 schreef:
31-05-2020 18:19
Ik vind een afgetraind lichaam zo lelijk bij mannen. Die krijgen tieten die nog groter zijn dan die van mezelf.
En het lijkt net alsof je met een keukenblok ligt te zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Hele ondeugende ogen
Brede gespierde schouderd
V shape
Gespierde billen

Kaal kan ook heel aantrekkelijk zijn.

Maar vooral de blik in iemand ogen en oogcontact waardoor je aan de andere kant van een ruimte al weet wat de ander wil. :flirting:

En idd heel belangrijk een goed stel hersens
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven