Verkeerde naam gebruikt tijdens vrijpartij

01-06-2020 19:21 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vrouw(40) en mijn vriend(40) zijn sinds 6 jaar samen. We hebben allebei kinderen uit een vorige relatie.
We hebben beide onze eigen woning en hadden afgelopen weekend heerlijk een paar dagen samen. Deze dagen zijn echt voor ons en we genieten er dan ook echt van. De intimiteit is iets waar we allebei echt van genieten en ook echt op elkaar in kunnen gaan.

Afgelopen zaterdag waren wij intiem en het voelde fijn en vertrouwd.. totdat hij op een gegeven moment de naam van zijn ex noemde, ooohhhh xxxx.... ik dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had en vroeg aan hem wat hij zei.. Hij zei toen, in mijn ogen, iets heel anders natuurlijk.

Op dat moment verstijfde ik en zei tegen hem dat hij mij een andere naam had gegeven..De naam van zijn ex(van 10 jaar geleden, de moeder van zijn kinderen)
Hij schrok hiervan en keek mij echt aan alsof ik een grapje maakte.
Ik zag aan hem dat hij zich niet bewust was van het feit dat hij dit gezegd had.

Ik ben zo geschrokken dat hij mij zo noemde, die relatie is al 10 over. Ik voelde mij warm en koud tegelijk worden op dat moment.
Normaal gesproken ben ik een heel nuchter persoon en maak ik mij niet zo gauw druk om dingen. Maar dit blijft wel in mijn hoofd zitten.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad en valt dit misschien te verklaren?

We hebben er natuurlijk uitgebreid over gepraat na een x aantal uren en hij voelt zich erg rot.. als hij dit dan toch gezegd zou hebben. Hij voelt zich vreselijk als hij dit toch onbewust zou hebben gezegd
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt dan 3 weken geen seks.
En over 3 weken mag ie dan op zijn knieën komen smeken of je weer wil.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wat een draaaamaaaa.
Maar goed dat ze in mijn omgeving niet zo star zijn. Noem mijn vriend bij zoons naam, zoon met de hond of poes naam, roep Neeee fikkie als ik de poes bedoel etc.
Gewoon omdat je gedachten bij dat beest of die persoon zijn. Hij zal even aan zijn kinderen en dus hun moeder gedacht hebben. In mijn ogen niets om je zo over op te winden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in een deuk liggen eigenlijk.

Ik gooi de namen van mijn kinderen standaard door elkaar totdat ik de kluts zó kwijt ben dat ik aan ze vraag hoe ze ook alweer heten. Mijn lief geef ik regelmatig de naam van mijn ex en andersom. Mijn lief noemt zijn dochter altijd bij mijn naam.

Ben je stiekem bang dat hij haar terug wil?
Het is gewoon een hersendingetje, niks meer, niks minder.
...
waarom ben je zo onzeker ?
speelt er meer
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
01-06-2020 19:31
Wat een draaaamaaaa.
Maar goed dat ze in mijn omgeving niet zo star zijn. Noem mijn vriend bij zoons naam, zoon met de hond of poes naam, roep Neeee fikkie als ik de poes bedoel etc.
Gewoon omdat je gedachten bij dat beest of die persoon zijn. Hij zal even aan zijn kinderen en dus hun moeder gedacht hebben. In mijn ogen niets om je zo over op te winden.
tijdens de seks aan de moeder van zijn kinderen denken?
Alle reacties Link kopieren
Waar kan je je druk om maken zeg.. In zijn hersens zit dat patroon nou eenmaal opgeslagen. Niets meer en niets minder. Even een oude elektronen verbinding geactiveerd. Heb ik heel vaak last van en maak dus ook in allerlei situaties verkeerde verbindingen. Wees aub niet zo'n vrouw die hier een ding van maakt...
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb in mijn hoofd een hoekje voor namen lijkt het en ik hussel het zonder dat ik wil allemaal door elkaar
Mijn man heb ik regelmatig met mijn broers naam genoemd, ook eens tijdens vrijen, toevallig die avond mijn broer aan de telefoon gehad, geloof me, ik heb nul komma nul zin om ever met mijn broer te vrijen natuurlijk

Gelukkig geen twijfel daarover bij mijn man en weet hij dat ik heel vaak per ongeluk namen hussel
Alle reacties Link kopieren
Heb ook weleens keihard tegen mijn dochter geroepen dar ze ‘Naam dochter’ NU als de Wiedeweerga heel gauw haar hok in moest

Maar ik bedoelde mijn huisdier natuurlijk



Heel pijnlijk andersom weleens gesproken over het inslapen van mijn huisdier en noemde daarbij naam man
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zal wel een zeurpiet zijn dan maar ik word toch ook echt niet blij als mijn vriend tijdens de sex de naam van zijn ex gebruikt.. en ik geloof er niks van dat heel viva daar haar schouders over ophaalt en erom moet lachen. Ik snap dan ook heel prima dat dit voor to een issue is.
Tijdens de seks vind ik toch anders en zou ik echt niet relaxed vinden, maar je kunt er zo weinig mee.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
01-06-2020 19:48
Nou ik zal wel een zeurpiet zijn dan maar ik word toch ook echt niet blij als mijn vriend tijdens de sex de naam van zijn ex gebruikt.. en ik geloof er niks van dat heel viva daar haar schouders over ophaalt en erom moet lachen. Ik snap dan ook heel prima dat dit voor to een issue is.
Het kan voor TO een issue zijn maar dat is niet verstandig. Maar wat doe je eraan? Hersenen werken nou eenmaal zo. Het beste advies voor TO is dus dat ze er geen issue van maakt en geen bevestiging geven dat het een issue is.
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
01-06-2020 19:49
Tijdens de seks vind ik toch anders en zou ik echt niet relaxed vinden, maar je kunt er zo weinig mee.
Dit ja.
Vervelend, maar je moet toch door. Het is ook weer niet het einde van de wereld lijkt mij.
Laat gaan joh, gewoon een hersendingetje inderdaad. Wees blij dat hij niet een onbekende naam noemde, dan wordt het pas echt lullig.
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
01-06-2020 19:31
Wat een draaaamaaaa.
Maar goed dat ze in mijn omgeving niet zo star zijn. Noem mijn vriend bij zoons naam, zoon met de hond of poes naam, roep Neeee fikkie als ik de poes bedoel etc.
Gewoon omdat je gedachten bij dat beest of die persoon zijn. Hij zal even aan zijn kinderen en dus hun moeder gedacht hebben. In mijn ogen niets om je zo over op te winden.
Tijdens seks.....?

Dit doet me toch wel denken aan een Freudiaanse verspreking, zou me er ook niet super bij voelen.
helena_z wijzigde dit bericht op 01-06-2020 20:22
9.62% gewijzigd
leeg
Alle reacties Link kopieren
Ik maak er ook geen heel groot ding van. Het is de timing die het gewoon heel vervelend maakt! In het heetst van de strijd hoor je haar naam in je oor. Nou, echt prettig is dat helemaal niet.

Tuurlijk begrijp ik dat zoiets vaker kan gebeuren en vooral als je net na een relatie in een nieuwe relatie terecht komt.
Maar na zoveel jaar verwacht je dat helemaal niet.
Ben ook helemaal niet boos op hem maar benieuwd waar dit zomaar vandaan kan komen. Hij heeft namelijk ook helemaal geen intensief contact met haar behalve dan over de kinderen.
Ben gewoon geschrokken en kan het niet goed plaatsen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha heb ik ook eens gedaan. Schaamde me dood :-D
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er jou om (denk ik) of hij toen aan je ex dacht.
Of dat hij vaker aan zijn ex denkt.
Bij mij floept de naam van mijn ex er ook nog wel eens bijna uit. En wij zijn al 20(!) jaar uit elkaar. Het is automatisme, iets dat in jaren zo is ingesleten, blijft gewoon op je harde schijf staan. Mijn vriend heeft het ook, de naam van zijn ex komt er af en toe ook nog uit na 8 jaar. Tijdens de seks is het nog nooit gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de naam van je kinderen, huisdieren, familieleden etc door elkaar halen toch een heel andere feel hebben dan de verkeerde naam tijdens seks uitspreken. Wat je er mee moet? Geen idee, maar ik begrijp dat zoiets ff niet lekker zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geleerd tijdens seks geen namen te noemen. Gaat geheid verkeerd...
bagera schreef:
01-06-2020 20:21
Ik maak er ook geen heel groot ding van. Het is de timing die het gewoon heel vervelend maakt! In het heetst van de strijd hoor je haar naam in je oor. Nou, echt prettig is dat helemaal niet.

Tuurlijk begrijp ik dat zoiets vaker kan gebeuren en vooral als je net na een relatie in een nieuwe relatie terecht komt.
Maar na zoveel jaar verwacht je dat helemaal niet.
Ben ook helemaal niet boos op hem maar benieuwd waar dit zomaar vandaan kan komen. Hij heeft namelijk ook helemaal geen intensief contact met haar behalve dan over de kinderen.
Ben gewoon geschrokken en kan het niet goed plaatsen
Dat is nou je fout, dan gaat hij aan zijn ex denken
Alle reacties Link kopieren
Op een (zeer) intiem moment de naam van ex partner roepen is toch totaal niet vergelijkbaar met de namen van de kinderen of huisdieren husselen?

Ik zou mijzelf te rade gaan als ik degene was die de verkeerde naam uit zou spreken. Waarom ben ik niet daar, in dat moment, met Y? Waarom komt X ineens mijn hoofd binnenwandelen?

Heb ik dan een intiem moment met de -voor mijn diepste gevoel- verkeerde..?

Bijzonder hoe velen dit bagatelliseren. Denk dat velen heel anders zouden reageren wanneer dit hen zou gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
ManInVrouwenWereld schreef:
02-06-2020 00:32
Op een (zeer) intiem moment de naam van ex partner roepen is toch totaal niet vergelijkbaar met de namen van de kinderen of huisdieren husselen?

Ik zou mijzelf te rade gaan als ik degene was die de verkeerde naam uit zou spreken. Waarom ben ik niet daar, in dat moment, met Y? Waarom komt X ineens mijn hoofd binnenwandelen?

Heb ik dan een intiem moment met de -voor mijn diepste gevoel- verkeerde..?

Bijzonder hoe velen dit bagatelliseren. Denk dat velen heel anders zouden reageren wanneer dit hen zou gebeuren.
Vind ik ook wel bijzonder. Tenzij deze mensen ook al de naam van hun huisdier hebben uitgeroepen tijdens het vrijen?
leeg
Alle reacties Link kopieren
Eén keer meegemaakt dat een ex de naam van zijn ex noemde tijdens een stomende vrijpartij. Mijn eerste reactie was zoiets als 'huh'? Mijn directe tweede reactie - en ja ik ben nogal een flapuit - was de naam van mijn ex eruit te hijgen. Toen keek hij ineens vreemd op. Kan gebeuren. We hebben het er toen verder niet over gehad. We waren vooral samen voor de seks.

Van mijn huidige partner zou ik het minder tof vinden, al zou ik er geen moment aan twijfelen dat er wel een andere reden voor zijn dan dat hij haar terug wil. Ik zou het er dan wel over hebben met hem.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven