Vriendin heeft seks gehad met mijn fuckbuddy

27-06-2020 21:49 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Viva’ers,

Een paar dagen terug ben ik naar het terras gegaan met een vriendin. Later op de avond voegde mijn fuckbuddy zich bij ons toe voor een drankje. Zij zijn aan het einde van de avond ineens samen stom dronken verdwenen en naar zijn huis gegaan en hebben seks gehad, vertelde mijn vriendin de volgende dag. Ik bleef alleen achter op straat, heb ze meerdere keren geprobeerd te bellen, maar ze namen niet op.

Ik heb geen gevoelens voor mijn fuckbuddy, maar toch voel ik me al een paar dagen vervelend door de situatie. Ik zou zelf nooit seks hebben met bedpartners die vriendinnen hebben (gehad). Ongeschreven regel.

Zouden jullie deze vriendin vergeven en het voorval vergeten? Of is dit een no-go en einde vriendschap? (Ben nog niet heel lang bevriend met deze persoon, fuckbuddy ken ik nu een half jaar)
Alle reacties Link kopieren
Dat ze ineens verdwijnen dat zou ik wel kwalijk nemen, maar dat ze met elkaar seks hebben moeten ze echt zelf weten.

Maargoed ik vind het ook raar als exen van vrienden verboden terrein zijn. Als er geen monogame relatie is moet iedereen het zelf weten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ik vind het raar dat je een fuckbuddy hebt en daar niks voor voelt
ik vind het raar dat jullie zoveel zuipen dat je niet meer weet dat je met z’n drieën was
Dit klinkt als een verhaal van iemand die begin 20 is.
Ik vind beide heel raar. Dus zomaar met z'n tweeën weggaan en seks hebben. Vind het niet netjes en zou ze beide dumpen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-06-2020 21:56
ik vind het raar dat je een fuckbuddy hebt en daar niks voor voelt
ik vind het raar dat jullie zoveel zuipen dat je niet meer weet dat je met z’n drieën was
Dit, zo onvolwassen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-06-2020 21:56
ik vind het raar dat je een fuckbuddy hebt en daar niks voor voelt
ik vind het raar dat jullie zoveel zuipen dat je niet meer weet dat je met z’n drieën was
En ik vind het woord fuckbuddy een heel vies en lelijk woord.
Mevrouw75 schreef:
27-06-2020 21:59
En ik vind het woord fuckbuddy een heel vies en lelijk woord.
ja gadverdamme.
koop gewoon een dildo die kan tenminste ook niet dronken worden of uit zichzelf andere vrouwen neuken
Alle reacties Link kopieren
Een fuckbuddy....echt, doe normaal.
Als je dit soort normen en waarden erop nahoudt, hoef je ook niks van anderen te vinden hoor.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-06-2020 22:01
ja gadverdamme.
koop gewoon een dildo die kan tenminste ook niet dronken worden of uit zichzelf andere vrouwen neuken
Dit inderdaad. Waar is het zelfrespect gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind met name het weggaan en jou alleen laten echt not done. Dus ik zou me bij allebei (niet alleen je vriendin maar die ander dus ook!) nog eens goed afvragen of ik daar wel zin in heb.
Dat is balen, je buddy met je fuckbuddy.

Nu is het een fuckbuddybuddy.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in beide geen trek meer hebben.
De essentie van een fuckbuddy is toch dat er geen regels zijn?
die fuckbuddy doet gewoon wat hij geacht wordt te doen; fucken
maakt niet uit in welk gat
Nemain• schreef:
27-06-2020 22:21
De essentie van een fuckbuddy is toch dat er geen regels zijn?
Ligt eraan. Je kan toch ook afspreken dat je exclusief bent? Maar dan nog, stel ze waren niet exclusief, dan vind ik het niet netjes als je vriendinnen seks hebben met de jongen waar jij ook seks mee hebt.
S-Meds schreef:
27-06-2020 22:22
die fuckbuddy doet gewoon wat hij geacht wordt te doen; fucken
Met een buddy van de buddy

Een buddyfuckende fuckbuddy
lovechild schreef:
27-06-2020 22:23
Ligt eraan. Je kan toch ook afspreken dat je exclusief bent? Maar dan nog, stel ze waren niet exclusief, dan vind ik het niet netjes als je vriendinnen seks hebben met de jongen waar jij ook seks mee hebt.
als je maar in 1 gat wordt geacht te fucken dan heet dat verkering
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-06-2020 21:56
ik vind het raar dat je een fuckbuddy hebt en daar niks voor voelt
ik vind het raar dat jullie zoveel zuipen dat je niet meer weet dat je met z’n drieën was
Ik was niet dronken. Na het afrekenen zijn zij vertrokken terwijl ik nog even naar de wc was.
Juf1234 schreef:
27-06-2020 22:24
Met een buddy van de buddy

Een buddyfuckende fuckbuddy
fucky shit
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:25
Ik was niet dronken. Na het afrekenen zijn zij vertrokken terwijl ik nog even naar de wc was.
dus je zit erbij drankjes af te slaan terwijl je buddy’s zich volladen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je concluderen dan een fuckbuddy niet echt iets voor jou is?
Alle reacties Link kopieren
Wat een sukkels
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het een ongeschreven regel om geen seks te hebben met mensen waar vriendinnen seks mee (gehad) hebben?
leeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven