Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1573 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Ha, je hebt het onderschrift van Sugar meegekopieerd :biggrin:
En er staat 19 in je OP.

Ff aanpassen nog?
broekrok schreef:
01-07-2020 19:26
Ha, je hebt het onderschrift van Sugar meegekopieerd :biggrin:
En er staat 19 in je OP.

Ff aanpassen nog?
aangepast :proud:
:cheer:


(en je laatste post linkt niet door naar deel 20 maar naar deel 19)
Alle reacties Link kopieren Quote
Happy New Topic :cheer2:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
@Shifty het viel me trouwens wel op dat jij iets hebt met (crashende) motorrijders ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
-Shifty- schreef:
01-07-2020 21:41
:cheer:


(en je laatste post linkt niet door naar deel 20 maar naar deel 19)
Oeps...foutje, maar kan het niet meer veranderen 🙈
Oh nou ja, het is nou ook weer niet heel moeilijk te vinden dit topic
lollypopje schreef:
01-07-2020 21:49
@Shifty het viel me trouwens wel op dat jij iets hebt met (crashende) motorrijders ;)

Ik vind veilig verkeer gewoon best belangrijk, elk verkeer :biggrin:
Wel een goed artikel had je gepost popje : https://www.dvhn.nl/drenthe/Anticlimax- ... 07557.html
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
01-07-2020 22:02
Ik vind veilig verkeer gewoon best belangrijk, elk verkeer :biggrin:
Ik (v)rij veilig, of ik (v)rij niet :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
01-07-2020 22:04
Wel een goed artikel had je gepost popje : https://www.dvhn.nl/drenthe/Anticlimax- ... 07557.html
Vond het wel goed duidelijk maken waar het probleem in zit.

Deze kwam ik ook nog tegen.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/322 ... er-niemand

Uiteindelijk moeten de clubs het zelf weten, maar als het in de kroeg al niet lukt om mensen afstand te laten houden dan vermoed ik dat ook zij snel weer dicht zijn als ze geen boetes willen krijgen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik zal de komende tijd echt geen drukke plekken, discotheek bar festivals clubs, bezoeken, hoe jammer ik dat ook vindt.
Voor dit jaar heb ik het 'uitgezet' en volgend jaar zie ik het wel weer.

Ik vind het bizar dat de parenclubs weer opengaan...maar goed er zijn genoeg 'gekken' (in mijn ogen) die er naartoe gaan. Ieder z'n ding!
Alle reacties Link kopieren Quote
Clubs slaan wij ook nog even over, we vieren wel af en toe besloten buitenfeestjes. Heel fijn!

(dit is een verkapte TVP maar dat valt niet op toch?)
...
Leuk ik kwam dit topic tegen!
Ook hier geen parenclubs voorlopig, maar wel besloten feestjes thuis met vertrouwde mensen. En dat is zeker zo leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zowizo schreef:
02-07-2020 16:35
Leuk ik kwam dit topic tegen!
Ook hier geen parenclubs voorlopig, maar wel besloten feestjes thuis met vertrouwde mensen. En dat is zeker zo leuk!
Maar dat is toch ook een risico, tenzij je zeker weet dat iedereen op die thuisfeestjes verder afstandhoudt en geen andere mensen aanraakt?
Anders is het enige verschil dat als iemand corona heeft de groep die besmet wordt kleiner is dan in een club.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
03-07-2020 18:02
Maar dat is toch ook een risico, tenzij je zeker weet dat iedereen op die thuisfeestjes verder afstandhoudt en geen andere mensen aanraakt?
Anders is het enige verschil dat als iemand corona heeft de groep die besmet wordt kleiner is dan in een club.
Nou ja die zijn wel heel vertrouwd hoor... wij hebben geen oproep in de plaatselijke krant staan 😉

Nee gekheid, we passen uiteraard op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo weer terug gevonden :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Zowizo schreef:
03-07-2020 18:06
Nou ja die zijn wel heel vertrouwd hoor... wij hebben geen oproep in de plaatselijke krant staan 😉

Nee gekheid, we passen uiteraard op.
Niet o_o :P

Geloof je hoor, maar blijft wel dat het alleen werkt als iedereen buiten die groep afstand houdt. Met meer mensen lijkt me dat lastiger te bewerkstelligen.

Ik heb één persoon met wie ik afspreek en mocht ik toch een ander zien, houden wij voor minimaal 2 weken afstand om het risico te minimaliseren.
Dat vind ik zelf ook prettig want we vertrouwen elkaar op dit gebied en verder hoef ik er niet over na te denken. Maar ik zou mij ook echt eeuwig schuldig voelen als ik per ongeluk iemand besmet. Dat zou ik nog erger vinden dan het zelf krijgen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Het blijft denk ik een beetje een afweging wanneer je bepaalde groepsverbanden weer op gaat zoeken en in welke omstandigheden. Geen groepsverbanden opzoeken is niet wenselijk en niet vol te houden. Hele grote groepen in slechte omstandigheden opzoeken is ook weer niet nodig. De rest daar tussenin is een beetje grijs gebied waar gezond verstand een rol speelt.

Een parenclub met veel onbekende mensen in een beperkte ruimte met beperkte ventilatie, die geen van allen de intentie hebben om afstand te bewaren en wel allemaal de intentie hebben om intieme wisselende contacten aan te gaan, inclusief beperkte mogelijkheden hygiënische maatregelen te treffen, zie ik als een onnodig groot risico.

Met een aantal mensen een thuisfeestje houden waarbij je ook niet de intentie hebt om afstand te bewaren en ook de intentie hebt om intieme wisselende contacten aan te gaan, zie ik als een aanvaardbaar risico.

Datzelfde voor mij aanvaardbare risico zou ik dan weer niet opzoeken als ik tot een risico-groep zou behoren.

Dat grijze gebied zijn dus wat mij betreft vooral persoonlijke afwegingen die ook situatie-specifiek zijn. Lastig om daar een vaste lijn in te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja is zeker lastig.. Mystique is er duidelijk in dat ze het nog niet op gaan zoeken.. Ook te begrijpen. Laatste keer dat wij er waren was die foxy probeeravond, de 6e ofzo.. toen maakten we nog grapjes daar, vervolgens 10 dagen later alles dicht😅🙈
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar heb je ook zeker een punt mee. Ik vind ook vooral voor mijzelf dat grijze gebied heel ingewikkeld. Maar dat licht ook wel aan mij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vind het ook een lastige hoor. Naar een parenclub gaan vind een no-brainer: geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar heen te gaan. Maar mijn vriend en ik hadden een maand of zes weken geleden een flinke discussie over een thuisdate met ons vaste stel (inmiddels wel weer gedaan) of met een vrouw waar we nog niet eerder mee hebben afgesproken (wou ik toen nog niet doen, gaan we nu binnenkort hopelijk wel doen). En over een gezellige avond met een groep swingersvrienden, waarbij de intentie zeker geen orgie is maar die wel makkelijker elkaar aanraken dan een groep 'gewone' vrienden. Iets wat 3 weken geleden niet goed voelde, maar we nu toch wel doen.
Het grijze gebied is heel ingewikkeld en nogal aan verandering onderhevig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het grijze gebied ook moeilijk, parenclubs zijn nog een no go voor mij, met vaste vriend en vriendin spreken man en ik weer wel af, maar ook die hebben partners dus.....

Ben benieuwd wanneer ik mij weer veilig genoeg voel om te gaan swingen.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk er wel over om weer te gaan, maar ik wacht nog wel even af. Gisteravond zijn bekenden naar Monique geweest, ik ben benieuwd naar hun ervaringen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven