Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1573 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had het gewoon eerlijk verteld als ik al een club had bezocht maar de realiteit is dat ik er (nog) geen klap zin in heb.

We hebben heel binnenkort wel een bdsm meet in de open lucht en daar gaat ook gespeeld worden en de ervaring leert dat dat waarschijnlijk niét alleen met eigen partner is.

Als er wat te melden valt zal ik het zéker doen.
...
Wij daten al wel weer.
Daten met bekenden prima. Maar naar een club, no way.
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
13-07-2020 18:10
Precies dat. Dus ben er wel benieuwd naar hoe het was voor de mensen die zijn gegaan. Was deze scepsis onterecht of niet?
Ik ben heel benieuwd.

Die website van de Fata is ruk, altijd al zo geweest. (De luie flikkers). Toch denk ik dat ze het binnen enigszins op orde hebben. Beetje kijken, bekeken worden en geilen met je eigen partner. Wil je alsnog meer, dan doe je dat maar thuis met ze.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daaaan schreef:
13-07-2020 22:06
Ik ben heel benieuwd.

Die website van de Fata is ruk, altijd al zo geweest. (De luie flikkers). Toch denk ik dat ze het binnen enigszins op orde hebben. Beetje kijken, bekeken worden en geilen met je eigen partner. Wil je alsnog meer, dan doe je dat maar thuis met ze.
Ik betwijfel echter of alle bezoekers zich ook echt enkel tot hun eigen partner zullen beperken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
13-07-2020 22:21
Ik betwijfel echter of alle bezoekers zich ook echt enkel tot hun eigen partner zullen beperken.
Lijkt me geen probleem.

Als ik hier soms lees met welke intentie mensen naar een club gaan. Het lijkt soms alsof niemand er heen gaaf om met anderen te seksen. 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
13-07-2020 22:24
Lijkt me geen probleem.

Als ik hier soms lees met welke intentie mensen naar een club gaan. Het lijkt soms alsof niemand er heen gaaf om met anderen te seksen. 😂
Ook daar is een markt voor. Nee, tenzij er wel iets heeeeeel uitdagends langszij schiet.

Ik ben er een aantal keren geweest. Ik ging met de intentie eigen partner. Tenzij. En dat gebeurt nu eenmaal niet heel snel. Ik heb teveel eisen, geloof ik. En toch heb ik een heerlijke geile avond.
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
13-07-2020 22:21
Ik betwijfel echter of alle bezoekers zich ook echt enkel tot hun eigen partner zullen beperken.
Jij hoeft toch niet mee te doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
13-07-2020 22:21
Ik betwijfel echter of alle bezoekers zich ook echt enkel tot hun eigen partner zullen beperken.
Goed punt 😂

De keren dat ik in een club op een parenavond was, waren er echter ook genoeg die zich niet tot hun eigen partner beperkten, maar die schrijven hier waarschijnlijk niet :P

Maar als ik die ervaringen combineer met de hoeveelheid mensen die zich in een kroeg al niet aan de coronaregels kunnen houden, dan word ik daar sceptisch van. Als echter iemand op basis van ervaring verteld dat ik er compleet naast zit ben ik ook de eerste om dat te erkennen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Daaaan schreef:
13-07-2020 22:39
Jij hoeft toch niet mee te doen?
Nee, ik ga sowieso niet, zelf als iedereen dat inderdaad braaf doet. En dat is om de simpele reden dat op vrijwel elke plek waar mensen bij elkaar komen er altijd een groep is die zich niks aantrekt van de afstandsregels. Ik ben al drukgenoeg aan het opletten in de trein en in de super, dat vind ik voldoende.
Om diezelfde reden zie je me ook nog niet in restaurants, kroegen en bioscopen. Ik vertrouw er namelijk niet op dat andere mensen de afstand net zo serieus nemen als ik.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
13-07-2020 22:45
Nee, ik ga sowieso niet, zelf als iedereen dat inderdaad braaf doet. En dat is om de simpele reden dat op vrijwel elke plek waar mensen bij elkaar komen er altijd een groep is die zich niks aantrekt van de afstandsregels. Ik ben al drukgenoeg aan het opletten in de trein en in de super, dat vind ik voldoende.
Om diezelfde reden zie je me ook nog niet in restaurants, kroegen en bioscopen. Ik vertrouw er namelijk niet op dat andere mensen de afstand net zo serieus nemen als ik.
Daarom zijn hele hoge hakken een girls best friend 8-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Daaaan schreef:
13-07-2020 22:49
Daarom zijn hele hoge hakken een girls best friend 8-)
Als ik ga ga ik voor een leuke avond, niet om mensen op 1,5 meter afstand te moeten schoppen. Als ik zie hoe het in kroegen gaat, ben ik daar dan namelijk de avond zoet mee :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
13-07-2020 22:54
Als ik ga ga ik voor een leuke avond, niet om mensen op 1,5 meter afstand te moeten schoppen. Als ik zie hoe het in kroegen gaat, ben ik daar dan namelijk de avond zoet mee :P

En voor je het weet komen degene die dat lekker vinden in horden op je af gedoken ..
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
13-07-2020 23:02
En voor je het weet komen degene die dat lekker vinden in horden op je af gedoken ..
Nu kan ik een beetje ballbusting af en toe best waarderen, maar of dat nu handig is dan :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Uit de tweede hand: bij Monique werd beneden keurig aan de 1,5 meter gehouden. Boven niet. Behalve toen de boa's kwamen controleren....
Alle reacties Link kopieren Quote
Oranjexxx schreef:
15-07-2020 16:34
Uit de tweede hand: bij Monique werd beneden keurig aan de 1,5 meter gehouden. Boven niet. Behalve toen de boa's kwamen controleren....
Daar was ik al bang voor.

Als dit waar is ben ik benieuwd hoe lang het duurt voor ze betrapt worden en de eerste boetes worden uitgedeeld en clubs weer dicht gaan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
15-07-2020 17:26
Als dit waar is ben ik benieuwd hoe lang het duurt voor ze betrapt worden en de eerste boetes worden uitgedeeld en clubs weer dicht gaan.
Is dat een probleem? Bij contactsporten hoef je geen anderhalve meter afstand meer te houden. Het risico op besmetting als je 100 mensen op elkaar laat dansen lijkt me groter, dan het zorgvuldig selecteren van een niet-hoestend stel om met z’n vieren in een hokje te seksen. Dus logisch dat je beneden anderhalve meter afstand houdt maar boven niet. (Tenzij er grote orgies ontstaan...)
Alle reacties Link kopieren Quote
OntdekJePlekjes schreef:
15-07-2020 18:20
Is dat een probleem? Bij contactsporten hoef je geen anderhalve meter afstand meer te houden. Het risico op besmetting als je 100 mensen op elkaar laat dansen lijkt me groter, dan het zorgvuldig selecteren van een niet-hoestend stel om met z’n vieren in een hokje te seksen. Dus logisch dat je beneden anderhalve meter afstand houdt maar boven niet. (Tenzij er grote orgies ontstaan...)
100 mensen mogen ook niet dicht op elkaar dansen. Om die reden mogen nachtclubs bijvoorbeeld nog niet open.

En of het een probleem is? Nouja simpel gezegd mag het niet. Je mag naar een club, maar je moet nog steeds afstandhouden. De mensen gingen dat niet voor niks doen toen de BOA's kwamen.

Je kunt het niet met de regels eens zijn, dat mag, maar feit is dat als clubs zich er niet aan kunnen houden er consequenties aan vast zitten. Er zijn niet voor niks kroegen om die reden weer dicht gedaan.


Overigens ga ik sowieso voorlopig niet naar clubs. Ik vind het risico te groot, zeker als mensen zich niet aan de regels houden. Wat anderen doen, dat moeten ze zelf weten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oranjexxx schreef:
15-07-2020 16:34
Uit de tweede hand: bij Monique werd beneden keurig aan de 1,5 meter gehouden. Boven niet. Behalve toen de boa's kwamen controleren....

Ik heb zo mijn twijfels bij de eerste helft van die tweede hand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe bedoel je dat Shifty?
Oranjexxx schreef:
15-07-2020 16:34
Uit de tweede hand: bij Monique werd beneden keurig aan de 1,5 meter gehouden. Boven niet. Behalve toen de boa's kwamen controleren....
Lijkt me trouwens drie keer niks als er ineens zomaar een geüniformeerd iemand voor je neus kan staan, (tenzij roleplay :proud: )
Ik lees mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
BOA: Bewust Ongeklede Artiesten?
Oranjexxx schreef:
16-07-2020 08:36
Hoe bedoel je dat Shifty?

Het lijkt me een vrij onmogelijke opgave om naar een parenclub te gaan en, in dit geval beneden, keurig afstand te bewaren. Hoe dan? Mijn interpretatie zou zijn dat er beneden meer op gelet is want pas net open/vergrootglas/boa's. Maar het is volgens mij de intentie van de bezoekers helemaal niet om afstand te bewaren. Anders zou je, volgens mij, gewoon niet naar een club gaan die bedoeld is om bij elkaar op schoot te kruipen.

Dus het is een wilde aanname van mijn kant, dat realiseer ik me, want ik was er niet bij. Maar ik denk dat als (vrijwel) niemand de intentie heeft om afstand te bewaren dat er hooguit eventjes een beetje halfslachtig geforceerd voor het oog van het boa-volk gedaan wordt alsof.

En ik heb daar dus ook geen moeite mee; ik denk alleen dat je realistisch moet zijn dat je niet naar een parenclub gaat om daar eens even een partijtje fijn afstand te houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daaaan schreef:
13-07-2020 22:37
Ook daar is een markt voor. Nee, tenzij er wel iets heeeeeel uitdagends langszij schiet.

Ik ben er een aantal keren geweest. Ik ging met de intentie eigen partner. Tenzij. En dat gebeurt nu eenmaal niet heel snel. Ik heb teveel eisen, geloof ik. En toch heb ik een heerlijke geile avond.
Ja, precies dit hier ook...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven