Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1573 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu alles gesloten is en gesloten blijft, is er niet een ondernemende boer die een weiland omtovert tot een buitenclub? Hoog gras, buitenbar, bosschages, douches, muziek, etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
of nog beter een buiten parenclub?
Alle reacties Link kopieren Quote
Daaaan schreef:
25-04-2021 14:05
Nu alles gesloten is en gesloten blijft, is er niet een ondernemende boer die een weiland omtovert tot een buitenclub? Hoog gras, buitenbar, bosschages, douches, muziek, etc.
Een farmer’s fieldlab?🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorig jaar vielen de clubs onder dezelfde regeling als sekswerk. En die staan in fase 2 (11 mei) volgens Rutte na vragen van Sylvana.

Zou het dan al? Over twee weken al?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fase 2 is alweer uitgesteld :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
25-04-2021 11:25
Wij zijn inmiddels geweest. Was heerlijk. Tussen 6 en 9 hadden we toegang tot het zwembad, bubbelbad, 1 sauna, stoomcabine, douches en de zolder met de matrasjes en sling enzo. We konden ons wijntje en hapjes in de koelkast stallen. We hadden zelf handdoeken mee, maar er lagen daar ook handdoeken. Super geregeld.

Ik geloof dat je nu met z’n drietjes mag komen, trouwens.
Geeft dat geen eenzaam gevoel, met drie man in zo'n club?
Carpe diem
Kulderzipken schreef:
04-05-2021 23:52
Geeft dat geen eenzaam gevoel, met drie man in zo'n club?
Net zo eenzaam als thuis. Alleen dan met zwembad, bubbelbad, sauna, stoomcabine en een sling. ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
05-05-2021 07:57
Net zo eenzaam als thuis. Alleen dan met zwembad, bubbelbad, sauna, stoomcabine en een sling. ;)
Vooral die schommel hè. :mrgreen:
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren Quote
PP onder voorbehoud open op 19-5 :cheer2:
Ik denk dat ik nog even wacht tot ik gevaccineerd ben voor ik aan m’n summer of love begin. Jullie dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk een keer een voordeel als je in de zorg werkt….
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
16-05-2021 11:46
Ik denk dat ik nog even wacht tot ik gevaccineerd ben voor ik aan m’n summer of love begin. Jullie dan?
Nee, vorig jaar wilden we nog even wachten en daar balen we nu enorm van. We doen dan daarna wel voorzichtig met familie bezoek als die nog niet gevaccineerd zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind 1x corona wel genoeg. Dus zelfs als ik dan weer energie heb wacht ik tot ik mijn prik heb en waarschijnlijk zelfs het einde van de vaccinatiecampagne.

Maar voor de clubs zou het fijn zijn als het weer mag uiteraard.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Dito hier: eerst twee prikjes, dan pas weer clubs en dates. Heb mijn ouders nog en wil dat ook zo houden.

Ik hoop alleen niet dat de clubs gaan vragen om het tonen van dat elektronische vaccinatiebewijs. Geen wappie maar ik wil niet dat de overheid meekijkt naar waar we op dat moment zijn.

Liever het gele boekje, onze hep A en B shots staan er ook in.
PP is open - eindelijk en super nieuws. Had het eigenlijk nog niet verwacht..

Het lijkt er op dat je geen vaccinatie of test bewijs nodig hebt... Ik zou dolgraag willen gaan met mijn vriendin maar twijfel toch wel hierdoor. Ook wachten tot we ingeënt zijn? Wat vinden jullie er van dat ze open zijn zonder restricties.
Heb nog niets van andere clubs gehoord... jullie wel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Beamer schreef:
19-05-2021 19:48
PP is open - eindelijk en super nieuws. Had het eigenlijk nog niet verwacht..

Het lijkt er op dat je geen vaccinatie of test bewijs nodig hebt... Ik zou dolgraag willen gaan met mijn vriendin maar twijfel toch wel hierdoor. Ook wachten tot we ingeënt zijn? Wat vinden jullie er van dat ze open zijn zonder restricties.
Heb nog niets van andere clubs gehoord... jullie wel?
Open zonder restricties vind ik heel raar.
Je mag niet naar een museum of binnen in een restaurant eten, maar wel met een groep vreemden neuken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Beamer schreef:
19-05-2021 19:48
PP is open - eindelijk en super nieuws. Had het eigenlijk nog niet verwacht..

Het lijkt er op dat je geen vaccinatie of test bewijs nodig hebt... Ik zou dolgraag willen gaan met mijn vriendin maar twijfel toch wel hierdoor. Ook wachten tot we ingeënt zijn? Wat vinden jullie er van dat ze open zijn zonder restricties.
Heb nog niets van andere clubs gehoord... jullie wel?
Ook wij waren voor corona regelmatige pp bezoekers maar we zijn daar voor het laatst in februari 2020 geweest. We wachten totdat we beide twee prikken gehad hebben. Zal dus wel voor het eerst zo rond eind augustus zijn dat we na lange tijd pp weer bezoeken. Leuke vooruitzichten in het najaar, kan wel eens extra druk worden dan.
Live is short
Alle reacties Link kopieren Quote
Beamer schreef:
19-05-2021 19:48
Wat vinden jullie er van dat ze open zijn zonder restricties.
Ik persoonlijk vind dat hele dikke prima.
Maar ik weet niet of je daar wat aan hebt....
...
Wij gaan toch ook wachten op onze prikken - was het maar alvast zover.
Zal inderdaad druk worden in Juli/Augustus.... heerlijk vooruitzicht 🤗
Rooss4.0 schreef:
20-05-2021 11:54
Ik persoonlijk vind dat hele dikke prima.
Maar ik weet niet of je daar wat aan hebt....

:hihi:

Ik weet niet een negatief testbewijs is toch wel het minste, of al zou het maar een zelftest zijn aan de deur... toch een beetje gevoel van zekerheid.

Anders wordt het een leuk bron en comtactonderzoek... ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zowizo schreef:
20-05-2021 17:19
:hihi:

Ik weet niet een negatief testbewijs is toch wel het minste, of al zou het maar een zelftest zijn aan de deur... toch een beetje gevoel van zekerheid.

Anders wordt het een leuk bron en comtactonderzoek... ;-)
Vraag je dan ook meteen om een bewijs van een negatieve SOA test?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke parenclubs zijn er al weer open in NL?
Is iemand al weer een x geweest en wil de sfeer delen?
De laatste x dat ik ergens was was het niet echt gezellig
Wij staan te popelen om weer naar de sauna te gaan. Denk dat wij niet de enigen zijn.
Leefvandaag schreef:
20-05-2021 19:18
Vraag je dan ook meteen om een bewijs van een negatieve SOA test?

Neuhhhh dat dan weer niet. Maar mijn ouders lopen geen SOA op na een bezoek aan een club. Corona daarintegen kan dan weer wel... ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zowizo schreef:
30-05-2021 08:50
Neuhhhh dat dan weer niet. Maar mijn ouders lopen geen SOA op na een bezoek aan een club. Corona daarintegen kan dan weer wel... ;-)
Ligt eraan hoe veilig je ouders swingen ;-)

(sorry dat ik dit nu in je hoofd stop :P)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven