Tweede vrouw bij trio

06-07-2020 13:25 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit forum lees ik veel over stellen die een trio (MVV) willen of hebben gehad, maar ik lees niets van de vrouwen met wie ze het hebben gedaan. Die moeten er toch ook zijn?

Ik zal er open over zijn: ik heb het twee keer gedaan. Een keer met een stel dat mij versierde op een feestje en een keer met een bevriend stel. Dat was vorig voorjaar, vrij kort achter elkaar.

Het was beide keren heel spannend en leuk en opwindend, maar ook op bepaalde momenten raar en ongemakkelijk. Bij het "vreemde" stel schoot het wel eens midden tijdens de seks door mijn hoofd: doen ze dit vaker? Word ik gebruikt? Toch heb ik ervan genoten en ben klaargekomen. Een van de bijzonderste momenten vond ik om het meisje te beffen en de huivering door haal lichaam te voelen gaan als zij klaarkwam. Beide keren ook met de man all the way gegaan, omdat ik dat zelf wilde. Ik weet niet 100% zeker hoe het meisje zich daar bij voelde...

Dan is er ook het achteraf gebeuren... Met het "vreemde" stel heb ik daarna nog een paar keer contact gehad, maar dat is uiteindelijk verwaterd. Met het bevriende stel was het een paar weken even vreemd om elkaar te zien, maar uiteindelijk groeide we daar overheen. Nu is het een leuke herinnering.

Vorig jaar kreeg ik een relatie met een jongen. Het kwam er nooit van hem hierover te vertellen. Achteraf gezien denk ik dat dit wel een teken aan de wand was, dat hij niet de ideale man voor mij was. Inmiddels is het uit (toen we tijdens de lockdown zo goed als samenwoonden, werd het mij duidelijk dat hij niet de juiste voor mij was).

Nu ik weer single ben zit ik half serieus op Happn en denk soms glimlachend terug op die wilde ervaring van toen. Zou ik het nogmaals willen? Ik weet het niet. Ik zou het ook eens van de andere kant willen ervaren, namelijk met een partner en een tweede vrouw. Wie weet komt het ervan.

Dit wat mijn verhaal. Wie kan nog meer vertellen over hun ervaringen als tweede vrouw. Herken je iets in het bovenstaande? Ik ben benieuwd.
GJ1994 schreef:
06-07-2020 13:25
Bij het "vreemde" stel schoot het wel eens midden tijdens de seks door mijn hoofd: doen ze dit vaker? Word ik gebruikt? Toch heb ik ervan genoten en ben klaargekomen.


Waar zit dat idee van misschien gebruikt worden m in voor jou?


Mijn vriend en ik hebben wel eens een trio gedaan met een vrouw erbij. Ik ben zelf nooit de derde geweest bij een stel. Maar als wij een trio hebben, gaan we helemaal (ook) voor haar plezier. Ze is geen speeltje of zo, we willen het alledrie goed en fijn hebben. Ik zou het vervelend vinden als zij het gevoel heeft gebruikt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik mij ook af. Het gaat toch vooral om die ene ervaring en je bent vrij om daar wel of niet aan mee te doen. Men belooft jou geen trouw of iets anders. Hoezo dat gebruikt worden dan in he op komt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-07-2020 13:45
Waar zit dat idee van misschien gebruikt worden m in voor jou?
Door hoe alles ging, kreeg ik het gevoel dat dit niet de eerste keer was dat ze dit deden met een tweede meisje (heb het niet gevraagd). Daarom schoot die gedachte door mij heen, net als je bij een jongen wel eens denkt, ben ik niet de zoveelste in een lange rij van veroveringen...? Dit stel was verder niet onaardig of zo. Integendeel. Ze deden hun best mij op mijn gemak te stellen. Ik voelde me heel "gewild". Ze gaven me allebei heel veel seksuele aandacht. Maar toch schoot de gedachte even door mij heen (ze zeggen wel eens dat ik te veel nadenk).
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
06-07-2020 13:52
Door hoe alles ging, kreeg ik het gevoel dat dit niet de eerste keer was dat ze dit deden met een tweede meisje (heb het niet gevraagd). Daarom schoot die gedachte door mij heen, net als je bij een jongen wel eens denkt, ben ik niet de zoveelste in een lange rij van veroveringen...? Dit stel was verder niet onaardig of zo. Integendeel. Ze deden hun best mij op mijn gemak te stellen. Ik voelde me heel "gewild". Ze gaven me allebei heel veel seksuele aandacht. Maar toch schoot de gedachte even door mij heen (ze zeggen wel eens dat ik te veel nadenk).
Maar je "gebruikt" hen toch net zo goed?
Het gaat toch om wederzijds genot??
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
06-07-2020 13:53
Maar je "gebruikt" hen toch net zo goed?
Het gaat toch om wederzijds genot??
Zo zou je het kunnen zien. Nogmaals, het was gewoon een gedachte die even door mijn hoofd heen schoot.
Alle reacties Link kopieren
Dus, je wil deze ervaring eigenlijk alleen wanneer je de eerste bent met wie ze een trio doen?

Het klinkt allemaal wel een beetje ingewikkeld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
06-07-2020 13:57
Dus, je wil deze ervaring eigenlijk alleen wanneer je de eerste bent met wie ze een trio doen?

Het klinkt allemaal wel een beetje ingewikkeld.
Zo bedoede ik het niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
06-07-2020 13:57
Dus, je wil deze ervaring eigenlijk alleen wanneer je de eerste bent met wie ze een trio doen?

Het klinkt allemaal wel een beetje ingewikkeld.
en het klinkt ook, alsof TO Lust niet zo goed los kan zien van relaties
alsof ze zichzelf wat overschreeuwt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weleens de nummer 3 geweest en eigenlijk ben ik er nooit mee bezig geweest de hoeveelste ik dan van hen was. Ze zijn ook nooit mijn eerste en datzelfde geld voor één-op-één seks, boeit me echt niet of hij voor me een heel hockeyteam heeft gehad. Ik zou me dan hooguit afvragen of ik wel zijn type ben, want geen hockeymeisje :P
Ook trios gedaan met bekenden en day is eigenlijk nooit raar geweest. Soms bleef het bij een enkele keer, ook weleens vaker. Altijd van de categorie als het ontstaat is het leuk, als het niet ontstaat ook prima.

Hoewel connectie voor mij heel belangrijk is bij seks vind ik het verder niet zo'n ding eigenlijk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
06-07-2020 14:07
Ik ben ook weleens de nummer 3 geweest en eigenlijk ben ik er nooit mee bezig geweest de hoeveelste ik dan van hen was. Ze zijn ook nooit mijn eerste en datzelfde geld voor één-op-één seks, boeit me echt niet of hij voor me een heel hockeyteam heeft gehad. Ik zou me dan hooguit afvragen of ik wel zijn type ben, want geen hockeymeisje :P
Ook trios gedaan met bekenden en day is eigenlijk nooit raar geweest. Soms bleef het bij een enkele keer, ook weleens vaker. Altijd van de categorie als het ontstaat is het leuk, als het niet ontstaat ook prima.

Hoewel connectie voor mij heel belangrijk is bij seks vind ik het verder niet zo'n ding eigenlijk.
Wat mooi dat jij er zo open en onbevangen in kan staan!

Hoe werkte het voor jou? Heb je van te voren afgesproken hoe ver iedereen mocht gaan? Ik weet dat sommige meiden wel trio's willen maar niet dat haar vriend dan penetratieseks heeft met de tweede vrouw. Dat is bij mij beide keren wel gebeurd. Ik wilde dat heel graag (als ik heel opgewonden ben vind ik penetratieseks juist het fijnst) en spoorde hem er toe aan. Maar dat was niet van te voren afgesproken. Vroeg me achteraf wel af wat zij daar van vond... De mannen hoefden beide keren niet lang te aarzelen, by the way....
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
06-07-2020 14:14
Wat mooi dat jij er zo open en onbevangen in kan staan!

Hoe werkte het voor jou? Heb je van te voren afgesproken hoe ver iedereen mocht gaan? Ik weet dat sommige meiden wel trio's willen maar niet dat haar vriend dan penetratieseks heeft met de tweede vrouw. Dat is bij mij beide keren wel gebeurd. Ik wilde dat heel graag (als ik heel opgewonden ben vind ik penetratieseks juist het fijnst) en spoorde hem er toe aan. Maar dat was niet van te voren afgesproken. Vroeg me achteraf wel af wat zij daar van vond... De mannen hoefden beide keren niet lang te aarzelen, by the way....
Als het niet iets is dat ik van te voren weet check ik het tijdens bij de vriendin. Sowieso hou ik haar altijd in de gaten en volg haar tempo. Voor een vrouw kun jij namelijk als concurrentie voelen waardoor er jaloezie ontstaat, dat wil ik voorkomen. Nu ben ik iemand die ontzettend kan genieten van andermans plezier en genot, waardoor penetratie voor mij geen noodzaak is.

In jouw situatie zou ik dit altijd van te voren checken, ook als het spontaan ontstaat. Uit geilheid gebeuren er soms dingen, die achteraf niet goed voelen. Of hij penetreert jou en de vriendin vind het niet prettig, maar lastig om het op dat moment aan te geven. Zoiets kan een behoorlijke knauw geven. Voor hun relatie, maar ook hun relatie met jou als het vrienden zijn. Uiteraard is het niet alleen jouw verantwoordelijkheid, maar als niemand anders het ter sprake brengt zou ik dat wel doen zodat je zeker weet dat je allemaal dezelfde verwachtingen hebt. Dat laatste is iets dat ik sowieso altijd wil weten van te voren en dat hoeft echt niet in details. En als je afspreekt gewoon te zien wat er gebeurd weet dan zeker dat iedereen zich vrij voelt om zijn/haar grenzen ook tijdens aan te geven.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
06-07-2020 14:23
Als het niet iets is dat ik van te voren weet check ik het tijdens bij de vriendin. Sowieso hou ik haar altijd in de gaten en volg haar tempo. Voor een vrouw kun jij namelijk als concurrentie voelen waardoor er jaloezie ontstaat, dat wil ik voorkomen. Nu ben ik iemand die ontzettend kan genieten van andermans plezier en genot, waardoor penetratie voor mij geen noodzaak is.

In jouw situatie zou ik dit altijd van te voren checken, ook als het spontaan ontstaat. Uit geilheid gebeuren er soms dingen, die achteraf niet goed voelen. Of hij penetreert jou en de vriendin vind het niet prettig, maar lastig om het op dat moment aan te geven. Zoiets kan een behoorlijke knauw geven. Voor hun relatie, maar ook hun relatie met jou als het vrienden zijn. Uiteraard is het niet alleen jouw verantwoordelijkheid, maar als niemand anders het ter sprake brengt zou ik dat wel doen zodat je zeker weet dat je allemaal dezelfde verwachtingen hebt. Dat laatste is iets dat ik sowieso altijd wil weten van te voren en dat hoeft echt niet in details. En als je afspreekt gewoon te zien wat er gebeurd weet dan zeker dat iedereen zich vrij voelt om zijn/haar grenzen ook tijdens aan te geven.
Dit is een leerzaam gesprek. Gebruik je bij trio's altijd condooms? En hoe is bij jou de verdeling van de aandacht? Geeft iedereen elkaar even veel, of is "het stel" het meest op elkaar gericht?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel eens de tweede vrouw geweest, het stel in kwestie was een doorgewinterd, al jaren bij mekaar stel.
Ik vond het een heel fijne ervaring, heb me geen moment 5e wiel aan de wagen gevoeld en was met beiden heel fijn in connectie.

Ik ben ook een poosje onderdeel geweest van een gelegenheids trio stel, ook heel fijn. En met mijn huidige vriend hebben we er ook wel eens een meisje bij gehad. Allemaal super relaxed, geil en lekker.
rooss4.0 wijzigde dit bericht op 06-07-2020 17:50
0.23% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
06-07-2020 14:58
Dit is een leerzaam gesprek. Gebruik je bij trio's altijd condooms? En hoe is bij jou de verdeling van de aandacht? Geeft iedereen elkaar even veel, of is "het stel" het meest op elkaar gericht?
Ik ben vrijgezel en gebruik altijd condooms, ook bij pijpen. Het stel gebruikt samen geen condoom.
Aan hun hoever ze willen gaan, maar als ze met mij seks zouden hebben zonder condoom, dan bestaat dat risico ook met anderen en ik speel liever geen Russisch roulette met mijn gezondheid. Gelukkig is condoomgebruik in mijn omgeving normaal, bij pijpen ben ik een uitzondering, maar dat wordt altijd gerespecteerd. Overigens wil ik ook geen hand in me die vlak daarvoor in een ander is geweest, tenzij handschoentje, want ook dat is risico op een soa en één die snel onderschat wordt.

De verdeling van de aandacht wisselt. Hangt van het stel af, het moment. Meestal gaat dat vrij natuurlijk en wisselt het zich af, tenzij er duidelijk is afgesproken dat er iemand centraal staat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is mijn ervaring dus dat als je aan het begin weet waat iedereen staat en wat je kunt verwachten dat het daarna eigenlijk vanzelf gaat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
06-07-2020 15:01
Ik ben ook een poosje onderdeel geweest van een gelegenheids trio stel, ook heel fijn.
Wat bedoel je daarmee? Jullie hadden langere tijd een relatie met zijn drieen?

Hoe besluit jij hoe ver je vriend "mag" gaan tijdens de trio? Bespreek je dat van te voren?
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
06-07-2020 15:07
Eigenlijk is mijn ervaring dus dat als je aan het begin weet waat iedereen staat en wat je kunt verwachten dat het daarna eigenlijk vanzelf gaat.
je spreekt dus eigenlijk van tevoren door wie wat wel wil, en wat toegestaan is.
Alle reacties Link kopieren
We hadden inderdaad een poosje een seks relatie met zn drieën.

Mijn lief en ik bespreken alles met elkaar maar niet noodzakelijkerwijs van tevoren. Hij polst ook tijdens een trio (of kwartet) of ik oké ben, of hij niet te ver gaat, of ik het nog trek. Dat vinden onze bij-partners nooit gek of vervelend.

Ik heb één grens, daar houdt hij zich keurig aan. En verder zijn we áltijd in verbinding.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat het voor de man ook heel aantrekkelijk kan zijn om zijn partner te zien genieten met een ander.

@Rooss4.0 nu zijn we natuurlijk benieuwd wat die ene grens is....
Alle reacties Link kopieren
zomerkees schreef:
06-07-2020 15:49
je spreekt dus eigenlijk van tevoren door wie wat wel wil, en wat toegestaan is.
In elk geval of er duidelijke grenzen zijn. En er voor zorgen dat iedereen zich op elk moment vrij genoeg voelt om die tijdens aan te geven.
Soms check tijdens nog wel of iets okee is en het stel ook.

Als ik met een bekend stel afspreek weten we die dingen meestal wel van elkaar, maar weet je ze niet is het gewoon verstandig. Goede communicatie vooraf voorkomt kan teleurstelling of problemen achteraf voorkomen. Zo simpel is het.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Die grens is heel persoonlijk en ga ik hier niet uit de doeken doen. Is ook niet relevant voor dit topic.
...
Alle reacties Link kopieren
ok dat snap ik
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
06-07-2020 16:03
In elk geval of er duidelijke grenzen zijn. En er voor zorgen dat iedereen zich op elk moment vrij genoeg voelt om die tijdens aan te geven.
Soms check tijdens nog wel of iets okee is en het stel ook.

Als ik met een bekend stel afspreek weten we die dingen meestal wel van elkaar, maar weet je ze niet is het gewoon verstandig. Goede communicatie vooraf voorkomt kan teleurstelling of problemen achteraf voorkomen. Zo simpel is het.
helder, ik hoop dat het ooit nog eens zover komt.
zomerkees schreef:
06-07-2020 16:09
helder, ik hoop dat het ooit nog eens zover komt.
Kees, we hebben een vergadering gehouden en we vinden het rot on het je te vertellen, maar: ain't never gonna happen.

Dan weet je dat maar alvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven