Hoe zorg ik voor een ONS met oudere, vrijgezelle ex-collega

07-07-2020 09:06 65 berichten
Hoi iedereen.

Twee jaar geleden liep ik stage en binnen die organisatie werkt een man die 30 jaar ouder is dan mij (ik ben 23). Hij is ongelofelijk aantrekkelijk en vrijgezel! In mijn tijd daar als stagiaire merkte ik dat ook interesse vanuit hem (meer dan voor andere collega's). Na mijn stageperiode hebben we twee keer afgesproken om bij te praten, we zaten niet binnen dezelfde afdeling, dus dit lijkt me niet iets wat normaal ook gebeurd. We voelden denk ik beiden een sexuele spanning.

Nu is hij nogal mysterieus/verlegen. Ik ben echt een schijterd wat betreft het zetten van een eerste stap. Het lijkt mij leuk om een keer een gezellig avondje met hem te beleven. We hebben nog af en toe contact via LinkedIn, in september diplomeer ik en ik zou het dan leuk vinden om dan nog een keer met hem af te spreken en het te 'vieren' (if you know what I mean).

Hebben jullie misschien tips hoe ik dit voor elkaar krijg? Reageren ze net zo op flirterige hints als mannen van mijn leeftijd? (😂) Tijdens de keren dat we afspraken liet hij wel subtiele hints vallen als kleine aanrakingen, spannend oogcontact, etc.

Ik hoef geen opmerkingen over het zoeken van iemand van mijn eigen leeftijd. Ik ben op niets meer uit dan één of twee nachtelijke avontuurtjes. Het is een ontzettend leuke en lieve man, maar daar is hij hoogstwaarschijnlijk ook op uit.

Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
"Hoi Jos, ik zoek een avontuurtje voor 1 of 2 nachten. Sta jij hier voor open?"

Maar dat is je zeker te direct? Als het gaat om ONS snap ik dat gehint niet zo. Gewoon duidelijk uitspreken, ketsen, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Precies, als je al zoveel positieve signalen hebt gehad, kun je dat toch gewoon zeggen/schrijven? En anders nodig je hem uit voor een etentje bij jou thuis, is het ook wel duidelijk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Nodig hem uit voor een etentje (om je afstuderen te vieren/bijpraten)
Kijk hoe de sfeer is, nodig hem uit voor koffie (toetje) bij jou thuis
Ik moet ineens denken aan een liedje van Gerard Cox en Frans Halsema, uit een cabaretprogramma.
Daarin komt de zin voor : "Ik wil best met je naar bed, maar m'n pyjama ligt nog thuis".

Ik zou hem gewoon uitnodigen voor een etentje bij jou thuis!
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft geen opmerkingen over jullie leeftijdsverschil van 30 jaar schrijf je. Waarom zet je het er dan bij?

Je hoeft dit niet zo omzichtig aan te pakken naar mijn idee, je hebt niks te verliezen. Ik vind Lilalinda's idee wel een goeie.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
07-07-2020 09:17
Je hoeft geen opmerkingen over jullie leeftijdsverschil van 30 jaar schrijf je. Waarom zet je het er dan bij?

Je hoeft dit niet zo omzichtig aan te pakken naar mijn idee, je hebt niks te verliezen. Ik vind Lilalinda's idee wel een goeie.
:)
vond ik ook opvallend
Alle reacties Link kopieren
Je vind hem volgens mij spannend omdat hij mysterieus&verlegen, en heel, heel veel ouder Is.
Anders benoemde je het niet zo expliciet.
Verder begrijp ik je vraag niet helemaal. Flirten is flirten toch? Ik zou niet weten hoe je anders flirt met een 25 jarige dan met een 50 jarige.
Ga gewoon op je doel af. Je wil hem. 1001 manieren om dat duidelijk te maken als jullie samen zijn.
Gewoon vragen of hij deze week zin heeft om wat met je te drinken.
Alle reacties Link kopieren
Vertel hem gewoon hoe je heet op viva

Kusjevanmij
He Jos, neuken?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
07-07-2020 10:09
He Jos, neuken?
Hoe weet je nou dat hij Jos heet?
Westerpaviljoen schreef:
07-07-2020 10:11
Hoe weet je nou dat hij Jos heet?
TO is vast slim genoeg om de fictieve naam die ik eraan geef te vervangen door zijn werkelijke naam ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nah ik denk niet dat hij jou na 1 of 2 avontuurtjes zal laten gaan en dat je daarna veel berichtjes etc. kan verwachten. Iets met beginnen en bezinnen

Berichtje sturen dat het je leuk lijkt om af te spreken en afwachten.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-07-2020 09:10
Nodig hem uit voor een etentje (om je afstuderen te vieren/bijpraten)
Kijk hoe de sfeer is, nodig hem uit voor koffie (toetje) bij jou thuis

Als je niet té direct wil zeggen wat je wilt, dan lijkt dit me de handigste manier inderdaad.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-07-2020 09:10
Nodig hem uit voor een etentje (om je afstuderen te vieren/bijpraten)
Kijk hoe de sfeer is, nodig hem uit voor koffie (toetje) bij jou thuis
Of 1 drankje, als je geen geld voor een etentje hebt.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
haarklover schreef:
07-07-2020 11:22
Of 1 drankje, als je geen geld voor een etentje hebt.
condoom onderin zijn glas!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-07-2020 09:10
Nodig hem uit voor een etentje (om je afstuderen te vieren/bijpraten)
Kijk hoe de sfeer is, nodig hem uit voor koffie (toetje) bij jou thuis
Dit ja.
We used to be friends...
lilalinda schreef:
07-07-2020 11:38
condoom onderin zijn glas!
Een volle van de vorige kerel?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-07-2020 09:10
Nodig hem uit voor een etentje (om je afstuderen te vieren/bijpraten)
Kijk hoe de sfeer is, nodig hem uit voor koffie (toetje) bij jou thuis
Ook al is het een -lekker in de situatie- manier van hem naar jouw huis krijgen, niks mis mee.
Maar het kan zijn, hoe flirterig de sfeer ook is, dat hij de boot toch nog af houdt. En dat het nodig is om het letterlijk uit te spreken wat je van hem wil.

"Leen, ik wil vanavond helemaal los gaan met jou in bed, ik denk daar al heel lang aan, ik verlang daar naar. En daarna even goede vrienden en ieder zijns weegs."
Alle reacties Link kopieren
En even op het forum laten weten hoe het was ajb.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wat Bulbul zegt. Houd ons op de hoogte graag!
Alle reacties Link kopieren
Zo TO: heb je antwoorden waar je wat aan hebt?
Een ongelooflijk aantrekkelijke man van 53 die dus al minstens 2 jaar vrijgezel is.
I :cheer2: :sherlock: de speld in de hooiberg gevonden voor een vriendin van me.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
07-07-2020 10:11
Hoe weet je nou dat hij Jos heet?
50+?

Jos of Paul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven