Minnaar deel 40

16-07-2020 08:31 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 39 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-39/list_messages/4513 ... #p30528762
oranjexxx wijzigde dit bericht op 16-07-2020 08:35
Reden: tekst verwijderd dat de linkjes naar de overige minnaardelen in de eerste post staan.
2.78% gewijzigd
Happy new topic lieve dames!

Hier de eerdere topics:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 17-07-2020 21:19
97.32% gewijzigd
Ordinaire tvp
Mijn eerste doorloop-topic :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Tvp😃 Happy new topic allemaal😎
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
TEEVEEPEETJE erbij :popcorn:
koekies zijn lekker
Jeeeeh happy New topic :hello:
Happy new topic :thumbsup:
Fijn dat je de honneurs waarneemt Oranje :D
Alle reacties Link kopieren
Hoesje voelde zich niet meer geroepen en ik zat vanochtend toch achter de laptop ;)
Alle reacties Link kopieren
Thanks Madame! Wat ben je ook weer lekker oranje, zo hier bovenaan het topic.

Moeten we nu dus alleen wél onthouden dat in de eerste posting van het 39e minnaartopic de linkjes staan naar álle topics!! :mrgreen:
...
Alle reacties Link kopieren
Dankje Orange!
Voelde me steeds lullig dat ik zo weinig reageer als to zijnde, maar had t wel gedaan anders. Helemaal goed zo :cheer2:
Misschien wil OB haar post onder Oranje wel aanpassen en daar alle linkjes in zetten!
Ja hoor! :mrgreen:


Nee... toch niet. Hoe doe je dat? Copypaste werkt niet :facepalm:
Ik blijf jullie lezen hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven19 schreef:
16-07-2020 20:22
Ja hoor! :mrgreen:


Nee... toch niet. Hoe doe je dat? Copypaste werkt niet :facepalm:
Nee, stom!
Nou ja, als iemand een deel terug wil lezen kan hij/zij volgens mij wel jouw link in de balk kopiëren, dan zal ie t wel doen.
Even testen...

Edit, ja dat werkt. Je komt op pagina 2 maar dat drukt de pret niet.
...
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
16-07-2020 22:52
Ik blijf jullie lezen hoor ;-)
Hoe gaat het met jou, Loïs? Krabbel je weer een beetje op?
Zie je (ex)minnaar nog?
...
Rooss4.0 schreef:
16-07-2020 22:59
Hoe gaat het met jou, Loïs? Krabbel je weer een beetje op?
Zie je (ex)minnaar nog?
Lief dat je het vraagt Roos. Wat is opkrabbelen, het gaat zn gangetje zullen we maar zeggen, maar het is niet altijd even makkelijk helaas.

De uitzaaiingen hebben helaas al veel schade aangericht, waardoor ik niet erg mobiel ben. Samen met de fysio is het nu zoeken naar de juiste balans (tussen kunnen en pijn) en wat het meest haalbare is om toch zoveel mogelijk kwaliteit van leven te hebben/houden en dat is verdomd moeilijk. In mijn hoofd ben ik namelijk nog steeds die Lois van voor mijn ziekte en diagnose, alleen kan mijn lijf dit niet meer bijbenen :'(

Vandaag had ik mijn 3-maandelijkse scan en dit was de 1e keer na mijn laatste chemo in maart, extra spannend dus.
Het is niet uit te leggen wat en hoeveel er door je hoofd gaat in dat half uurtje dat je door die scan heen en weer geschoven wordt pffffff. Maandag de uitslag, dus fingers crossed..........:-)

En (ex)minnaar is nog steeds niet afgehaakt. Al hebben we elkaar nu alweer een poosje niet meer gezien, contact is er bijna dagelijks. Hij leeft enorm met mij mee en we hebben elkaar nog steeds een hoop te melden. Ik mag niet klagen :-D

Sorry voor mijn lange off-topic bericht trouwens @(
Alle reacties Link kopieren
Niks geen sorry! Excus nót accepted!

Wauw Lois, jeetje. Als ik het zo lees kom je er gewoon niet meer bovenop! :'( Meissie, wat ben jij een hoop doorgegaan zo het laatste jaar en wat heb je veel moeten inleveren. Je bent nog een jonge vrouw toch! En dan nu al prakkezeren over kunnen en pijn. Dat zou niet moeten mogen.

Mooi dat hij er nog steeds is, eigenlijk is hij een vriend geworden hè? Kostbaar, zulke mensen in je omgeving....
...
Loïs :hug:
Wat k*t, veel heel veel sterkte gewenst met alles waar je doorheen moet gaan!
Hoi Lois!
Fijn om iets van je te horen maar jee dat klinkt allemaal niet zo best! Wil je vanuit hier een ❤ onder de riem steken, hopelijk wordt het nog veel beter voor je... heel veel sterkte! Wat is het toch een k*t ziekte....

Eens met Roos, koester de vriendschap met ex-minnaar, dat klinkt echt heel bijzonder!
Spannende dagen zij dit hè Lois? Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Hopelijk is het snel maandag en krijg je positief nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Loïs, wat klinkt dat naar zeg! En wat een fijne (ex)minnaar. Heel veel sterkte.

Die 50-100km regel (einde vorig topic), ken ik ook nog van (meelezen met) eerdere topics. Is niet voor niets. Ik weet dat dit gedoemd is te mislukken. En als ik een les uit dit forum trek, is het wel dat het naar uitersten gaat. Hoge ups en diepe downs, meestal eindigend in verdriet om de man, de minnaar of beiden.

En je hebt natuurlijk gelijk Oranje, voor veel mannen is de jacht het spel. Misschien voor mij ook wel. Ik geniet iig enorm van het veroverd worden, stapje terug, stapje erbij en die spanning. Ik ben in elk geval kalmer dan 2 dagen terug, toen ik hier kwam schrijven en bijna rennend naar Jonge Vlam vloog. Gelukkig niet gedaan, bezint eer ge begint is wel iets wat ik op een tegeltje mag plakken.

Oranje, jouw minnaar klinkt uitstekend in je opsomming. Zo kan het dus ook :D Maar je hebt blijkbaar ook al een heel proces achter de rug. Ik weet het nog niet allemaal. Voorlopig houd ik het maar even in de ruststand allemaal. Eerst paar dagen vakantie met gezin.
Alle reacties Link kopieren
Ah Lois, wat naar. Ik duim voor je dat je maandag een goede uitslag krijgt.

John is inderdaad uitstekend als minnaar. Het helpt echt dat we allebei al behoorlijk wat ervaring hebben in minnaarsland en al veel hebben mogen leren.
Dank voor jullie lieve hartjes onder mijn riem, doet een mens goed!

Inderdaad Roos, beter word ik niet meer, maar ik ben nog lang niet klaar op deze aardbol hoor, dus ik blijf er gewoon voor gaan hahahahaha. Daarnaast is het niet allemaal kommer en kwel hoor, rasoptimist die ik ben ;-)

Ik geniet bijvoorbeeld nog steeds van alle verhalen hier en voel nog steeds wat ik ook vaak heb gevoeld tijdens mijn minnaarschap als ik sommige verhalen lees. Ik kan me nog nét bedwingen niet meer mee te schrijven, al is de verleiding soms echt moeilijk te weerstaan :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven