Sinds kort een minnaar [ Geen OP ]

21-09-2020 06:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
...........
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2020 09:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
98.38% gewijzigd
Zelf weten. Maar niet huilen als je man er achter komt en je aan de kant zet.
Er is een apart topic

seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483

En verder wat hierboven gezegd is
Alle reacties Link kopieren
Heb geen ervaring. Heb wel in mijn omgeving gezien wat de gevolgen kunnen zijn. Waarom begin je hieraan? Waarom blijf je in een relatie hangen waarin je niet tevreden bent?
Alle reacties Link kopieren
En je gaat als vrouw alleen naar een seksbios en je hebt seksdates.

Je hebt het er maar druk mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-09-2020 07:15
En je gaat als vrouw alleen naar een seksbios en je hebt seksdates.

Je hebt het er maar druk mee.
:sherlock: inderdaad
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt meer alsof je verliefd bent, dan dat je een minnaar hebt om de leegte op seksgebied te vullen.

Zonder medeweten van je partner gaat het hebben van een minnaar vaak mis en een andere relatie aangaan eigenlijk altijd. Is dat wat je wilt? Of is er nog iets om voor te vechten? Ik snap dat een seksloze relatie niet vol te houden is, maar ga samen eens in gesprek met een seksuoloog. Als dat niet tot verbetering leidt, is een minnaar met toestemming van je man welllicht een optie?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Misschien doet je man dat ook al 8 maanden lang.
Waarom moet dit perce zonder medeweten van je man? Als je niet tevreden bent binnen je relatie, los je dat toch op ipv het maar buiten de deur te zoeken? Ik snap echt niet dat mensen zo respectloos om kunnen gaan met de persoon waarmee ze getrouwd zijn. En dat allemaal vanwege een kriebel in de k*t...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen minnaar (ik ben vrijgezel), maar in één van mijn relaties had ik wel de behoefte om vreemd te gaan. Ik heb dit uitgesproken, maar wij konden er niet uitkomen. Mijn partner destijds stond niet open voor iets.

Ik had toen een paar opties. Ik kon vreemdgaan, niks doen, of mijn relatie verbreken. Ik heb toen mijn relatie verbroken, omdat vreemdgaan mij nogal veel gedoe lijkt. Op de korte termijn wellicht een oplossing, maar op de langere termijn problematisch. Daarnaast heb ik een vriendin waarvan haar man een affaire heeft gehad en zij heeft daar jaren later nog steeds last van. Ik vind zelf dat ik dit een ander niet aan kan doen. Je kan iemand hier echt mee kapot maken. Dit is geen verwijt naar jou toe, maar mijn gedachtegang destijds.

Een oprechte vraag naar jou: waarom verbreek je je relatie niet en ga je alleen wonen? Natuurlijk is dat op korte termijn veel gedoe en helemaal niet leuk. Je hebt ook verdriet over je gebroken relatie, maar op de lange termijn toch veel beter? Ik ben blij dat ik destijds gewoon open gecommuniceerd heb en mijn relatie heb verbroken. Ik kan gaan en staan waar ik wil en ik doe daar een ander geen pijn mee. Plus geen moeilijk gedoe.
Emboldened by the flame of ambition
Ik snap dat het misschien niet het leukste gesprek wordt, maar misschien moet je hier gewoon met je man over praten. Ofwel over meer sex ofwel over een open relatie. Ik vind dat je toch prima moet kunnen aangeven dat zoals het nu gaat voor jou gewoon te weinig is.
himalaya schreef:
21-09-2020 07:15
En je gaat als vrouw alleen naar een seksbios en je hebt seksdates.

Je hebt het er maar druk mee.
Benieuwd naar haar volgend topic , ik gok iets met seks .
Waarom bespreek je dit niet met je partner? Dat je iets 'miste' voordat je vreemdging bedoel ik. Mijn vriend en ik zijn al 10 jaar samen en we zijn pas 26 en 27. Dus na 10 jaar zochten we allebei wel wat spanning, ook met anderen. Maar we hadden beiden geen zin in vreemdgaan en onze relatie op het spel te zetten. Dus we hebben er over gepraat en er zijn heel mooie dingen/plannen naar voren gekomen waar we ons allebei goed bij voelen.

Ik zou zeggen: bespreek zoiets of maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar hou jij niet van je man dat je hem zo bedriegt. Ga dan bij hem weg in plaats van er iemand anders op na te houden. Jouw soort mensen vind ik heel laf.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
21-09-2020 08:35
Benieuwd naar haar volgend topic , ik gok iets met seks .
ik gok, dat we TO terugzien in het Ban-topic wegens het openen van fake topics
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-09-2020 08:47
ik gok, dat we TO terugzien in het Ban-topic wegens het openen van fake fap topics
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Graag gedaan TO....
Nu alweer een meltdown...jammer
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-09-2020 07:15
En je gaat als vrouw alleen naar een seksbios en je hebt seksdates.

Je hebt het er maar druk mee.
Seksbios? Ik leer ook elke dag wat nieuws op dit forum.

Hahaha nooit geweten dat zoiets bestaat?!?
It's not just about who is REAL to your face; it's also about who stays LOYAL behind your back.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven