Incontinent,is dat een afknapper?? geen OP

07-10-2020 02:02 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
weggehaald
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2020 20:37
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
98.30% gewijzigd
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
? Waarmee precies?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan je geen relatie of seks hebben als je incontinent bent?

Of doen je bekkenbodemspieren helemaal niets waardoor het er uit loopt en je dus dag en nacht met incontinentieluiers loopt?

Als je weinig ervaring hebt met seks, ben je miss nog niet zo heel oud (89 je geboortejaar?) en vraag ik je af wat je al ondernomen hebt tegen incontinentie. Omdat dit volgens mij niet vaak voorkomt bij mensen <50, of dat dit wel te verbeteren is met fysio.

Voor de rest een warrig verhaal met dingen die naar mijn idee weinig verband houden. Probeer het in de ochtend nog eens als je goed wakker bent?
Hoe moet ik incontinent voor mij zien? Ik kan mij niet voorstellen dat er geen mannen bestaan die jou leuk genoeg vinden, om wat creatiever met seks om te gaan. Waarom kan het bijvoorbeeld onder de douche niet zonder problemen?
Alle reacties Link kopieren
Dat moet gewoon kunnen. Wat je precies? Mijn dochter heeft beschadigde zenuwen en kan niet zelfs plassen of poepen. Ze heeft medicatie voor haar incontinentie en plast met wegwerpkatheter, ontlasting door 1 keer daags spoelen. Ze is nu nog heel jong, maar ik zie geen enkele reden waarom ze geen gewoon seksleven kan hebben later.
We weten alleen niet of ze gevoel heeft bij haar geslachtsorganen, hoe is dat bij jou? Ik zou heel open online gaan daten, er zijn ongetwijfeld mannen die hier geen probleem mee hebben, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Mensen met bijv een dwarslesie spoelen ook en kunnen dan een tijd vooruit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Of het relevant is voor de kernvraag is een tweede, maar even ter info: TO is een man die op vrouwen valt. Meer info onder de loep.
Als ik je loep lees ik niet dat je incontinent bent. Wel wat anders. Fetisj?
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
07-10-2020 08:13
Of het relevant is voor de kernvraag is een tweede, maar even ter info: TO is een man die op vrouwen valt. Meer info onder de loep.
en een fetisj voor plassen
Alle reacties Link kopieren
nee geen fetisj
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
07-10-2020 08:20
Als ik je loep lees ik niet dat je incontinent bent. Wel wat anders. Fetisj?
Dit inderdaad. Topic om je fetisj te bevredigen?
Alle reacties Link kopieren
maak eens en afspraak met een seksuoloog.

Een lichamelijke beperking of ongemak is niet automatisch een probleem in een relatie. Maar jij begint vooraf al dat het een probleem is.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
forumautist80 schreef:
07-10-2020 08:40
nee geen fetisj
Loep jezelf eens
Alle reacties Link kopieren
PlayingTheAngel schreef:
07-10-2020 08:05
Dat moet gewoon kunnen. Wat je precies? Mijn dochter heeft beschadigde zenuwen en kan niet zelfs plassen of poepen. Ze heeft medicatie voor haar incontinentie en plast met wegwerpkatheter, ontlasting door 1 keer daags spoelen. Ze is nu nog heel jong, maar ik zie geen enkele reden waarom ze geen gewoon seksleven kan hebben later.
We weten alleen niet of ze gevoel heeft bij haar geslachtsorganen, hoe is dat bij jou? Ik zou heel open online gaan daten, er zijn ongetwijfeld mannen die hier geen probleem mee hebben, waarom niet?
Maar dat is wel anders dan de boel laten lopen natuurlijk.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Draag je een volwassen luier? Heb je een catheter? Stoma?
Wat bedoel je precies?
Alle reacties Link kopieren
Oh' wacht effe.. je vind het een lekker gevoel je plas op te houden en vrouwen die zeggen dat ze nodig moeten plassen vind je geil..
Open lekker een topic op de sekspeiler man!
Alle reacties Link kopieren
Om eerlijk te zijn: je zou wel een ontzéttend leuke vent moeten zijn als ik een relatie aan zou willen gaan met iemand die incontinent is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat heb je geprobeerd te doen tegen de incontinentie? Er zijn best wel behandelmogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
:sherlock:

In het andere topic spreek je van het ophouden van je plas. Dat je het gevoel wat je krijgt (in je blaas) nadat je veel water hebt gedronken zo fijn vindt en dat je dan je plas lang ophoudt. En dat het voor jou een turn on is als je een vrouw tegenkomt die ook nodig moet plassen.

Dus volgens mij ben jij helemaal niet incontinent.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
sunshineandblueskies schreef:
07-10-2020 10:05
:sherlock:

In het andere topic spreek je van het ophouden van je plas. Dat je het gevoel wat je krijgt (in je blaas) nadat je veel water hebt gedronken zo fijn vindt en dat je dan je plas lang ophoudt. En dat het voor jou een turn on is als je een vrouw tegenkomt die ook nodig moet plassen.

Dus volgens mij ben jij helemaal niet incontinent.
Oke dat zou voor mij dan wel een afknapper zijn. Dit is gewoon afwijkend en potentieel schadelijk gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin het een beetje ergerlijk te vinden dat ik voortdurend ongevraagd met mannen hun fetisjvoorkeuren geconfronteerd wordt op Viva-topics die daar niets mee te maken lijken te hebben. Eerst bij huidverzorging Ik heb (om mij moverende redenen ;-) ) een afkeer van dit soort dingen en vind het onprettig dat ik ze dan stiekem van jou mee moet krijgen op deze manier. De wereld is je oester, zoek gelijkgestemden.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin het een beetje ergerlijk te vinden dat ik voortdurend ongevraagd met mannen hun fetisjvoorkeuren geconfronteerd wordt op Viva-topics die daar niets mee te maken lijken te hebben. Eerst bij huidverzorging Ik heb (om mij moverende redenen ;-) ) een afkeer van dit soort dingen en vind het onprettig dat ik ze dan stiekem van jou mee moet krijgen op deze manier. De wereld is je oester, zoek gelijkgestemden.
Alle reacties Link kopieren
Klingklokje schreef:
07-10-2020 11:38
Ik begin het een beetje ergerlijk te vinden dat ik voortdurend ongevraagd met mannen hun fetisjvoorkeuren geconfronteerd wordt op Viva-topics die daar niets mee te maken lijken te hebben. Eerst bij huidverzorging Ik heb (om mij moverende redenen ;-) ) een afkeer van dit soort dingen en vind het onprettig dat ik ze dan stiekem van jou mee moet krijgen op deze manier. De wereld is je oester, zoek gelijkgestemden.

Ja mee eens.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Kijk eens op fetlife.
Alle reacties Link kopieren
Klingklokje schreef:
07-10-2020 11:32
Ik begin het een beetje ergerlijk te vinden dat ik voortdurend ongevraagd met mannen hun fetisjvoorkeuren geconfronteerd wordt op Viva-topics die daar niets mee te maken lijken te hebben. Eerst bij huidverzorging Ik heb (om mij moverende redenen ;-) ) een afkeer van dit soort dingen en vind het onprettig dat ik ze dan stiekem van jou mee moet krijgen op deze manier. De wereld is je oester, zoek gelijkgestemden.

Inderdaad. Volgens mij is je fetisj opdringen aan mensen die er niet op zitten te wachten ook een fetisj :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven