Je kinderen die seksueel actief zijn in jouw huis

10-10-2020 15:29 643 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic:

Hoe sta jij er als ouder tegenover dat je kind seks hebben in jouw huis?

- vanaf welke leeftijd vind je dat ok?
- overdag? Of enkel ‘s avonds?
- wanneer iedereen thuis is? Ook de kleinere zus en broer?
- een keertje? Of dagelijks?
-...?
Alle reacties Link kopieren
To trapt af?

Heb hier nog jongere kinderen, maar ik vind de gedachte van seks overdag terwijl iedereen thuis is, best vreemd. Dan gaat je dochter naar boven met haar vriend en je weet dat ze seks gaan hebben.. ik vind het moeilijk.

Wanneer ze oud genoeg zijn en een vast lief hebben, hoort seks er bij natuurlijk. Maar tussen weten dat ze actief zijn, en weten dat ze op dat eigenste moment een verdiep hoger bezig zijn.. niet voor mij.
Gaat hier niet gebeuren, als ze haar eigen huis heeft mag ze neuken wat ze wil maar niet zolang ze hier woont.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn kinderen een gezond seksleven gunnen en niet gaan lopen cockblocken. Veel te eng idee dat ze het ergens anders gaan doen waar het nog gefilmd kan worden ook nog. Niks mis met seks.
Zo lang ze me geen nachtenlang wakker houden en mijn meubilair niet bezoedelen gaan ze hun goddelijke gang maar. Dat doe ik zelf tenslotte ook.
Ik stel(de) geen eisen aan leeftijd. Wel aan veiligheid. Als ze het willen doen, doen ze het toch wel. Desnoods op de pot op school.

En het thuis doen als er anderen bij zijn? Ik vind dat ongemakkelijker dan mijn zoon. Net als mijn seksleven. Als ik overdag met mijn vriend naar boven ga, zou Zoon dat geen probleem vinden, zolang hij het maar niet hoort. Ik vind het wel ongemakkelijk.

Maar: Ik ga mijn zoon niet verbieden seks te hebben in zijn huis. Het hoort erbij en ik ben blij dat ie het thuis en veilig doet. Dus ik zet mezelf er maar overheen.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
10-10-2020 15:32
Gaat hier niet gebeuren, als ze haar eigen huis heeft mag ze neuken wat ze wil maar niet zolang ze hier woont.
Serieus?
Ik zou toch veel liever willen dat het onder mijn dak gebeurt dan dat het noodgedwongen ergens in de bosjes of in een auto moeten gebeuren.

@TO hoe zie je dat dan voor je? Dat je met je kinderen om de tafel gaat om af te spreken hoe vaak en wanneer ze seks mogen hebben?
Imo is dat nogal privé en gaat dat mij als ouder niks aan. Zolang niet het hele huis kan meegenieten zou het me dan ook een zorg zijn.
Tip: zorg dat je tzt niet op dezelfde verdieping slaapt, geeft alweer een stuk meer afstand/privacy. Ook gezonder voor je eigen seksleven ;-D
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Winterland schreef:
10-10-2020 15:31
To trapt af?

Heb hier nog jongere kinderen, maar ik vind de gedachte van seks overdag terwijl iedereen thuis is, best vreemd. Dan gaat je dochter naar boven met haar vriend en je weet dat ze seks gaan hebben.. ik vind het moeilijk.

Wanneer ze oud genoeg zijn en een vast lief hebben, hoort seks er bij natuurlijk. Maar tussen weten dat ze actief zijn, en weten dat ze op dat eigenste moment een verdiep hoger bezig zijn.. niet voor mij.

Hebben jullie nu zelf nooit overdag seks dan? Aangezien je zegt dat je het overdag als iedereen thuis is vreemd vindt.

Onze kinderen zijn ook nog jong dus ik heb er geen ervaring mee. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een awkward gevoel is. Ik zou het echter niet verbieden o.i.d. Dat deden mijn schoonouders en toen vonden ze het vervolgens vreemd dat mijn vriend zsm het huis uit wilde.

In ieder geval zou de tijd op de dag me denk ik niet veel uitmaken. Wij hebben ook wel een midden oo de dag seks als de jongste slaapt en de oudste even lekker oo de tablet zit ofzo. Zolang we niet hoeven te werken en geen afspraken hebben vind ik daar niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Seks is toch een normaal iets? Tenminste dat is wel wat ik mijn kinderen wil mee geven. Als ze het willen doen dan doen ze het toch wel. Dan heb ik liever dat ze het thuis doen en niet in een bos oid.

Er is 1 regel, een ander moet er geen last van hebben. Ik hou het zelf ook netjes dat verwacht ik van hen ook.
Dat is bij ons al verleden tijd want kind is al het huis uit, maar ik bemoeide me daar niet eens mee. Heb advies gegeven en gecheckt dat ze alles wist over veiligheid enzo, maar de praktijk is toch echt haar prive en ging ik niet in de gaten houden.
Alle reacties Link kopieren
Tsja nog geen ervaring mee.
Heb dat zelf ook nooit in mijn ouderlijk huis gedaan. Geen idee nog.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
10-10-2020 15:32
Gaat hier niet gebeuren, als ze haar eigen huis heeft mag ze neuken wat ze wil maar niet zolang ze hier woont.
Je weet dat ze het dan toch wel doet, maar ergens anders?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Als ze een vriend of vriendin hebben moeten ze het zelf uitzoeken wanneer ze sex hebben. Als een broer of een van d'r zussen er last van heeft wordt dat onderling opgelost. Ik denk dat zij voorzichtiger zijn omdat ze bang zijn geluid te maken.

Toen ik nog thuis woonde kon ik gewoon rustig met mijn vriend naar boven gaan om sex te hebben. Was geen enkel probleem.
Ik zou het gekker vinden als ze het hier niet deden is hun eigen huis .
Ja hier wordt gesekst en condooms mogen op het boodschappenlijstje gezet worden.
Alle reacties Link kopieren
Het is soms wel lastig idd, vind het heel belangrijk bespreekbaar te maken over het veilig doen maar ook wel wanneer voelt het goed voor ze om het te doen.
Zelfrespect, hopelijk niet met iedereen te snel het bed in duiken en hoort thuis er wel bij na mate het serieus word en liever niet dat we dat horen.
Yildizlar schreef:
10-10-2020 15:55
Ik zou het gekker vinden als ze het hier niet deden is hun eigen huis .

Het is hun thuis, niet hun huis. Dat zeggen wij ten minste tegen de kinderen als ze het ergens niet mee eens zijn. Zolang ze niet meebetalen aan de hypotheek en niet op de eigendomsakte staan, is het ons huis en hun thuis.

Prima dat het gebeurt, maar ik hoef het niet te horen.

En, wij willen weten wie er blijft slapen en wanneer. Iemand die hier nog nooit geweest is, ik nog nooit ontmoet heb blijft niet slapen.
Beter thuis dan potentieel gevaarlijk ergens in de buitenlucht of een trappenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen ervaring mee, maar ja ik denk juist als je je kinderen gaat verbieden, dan gaan ze stiekem doen en misschien ook wel onveilig doen ( waardoor jullie als ouders vroeg opa en oma kunnen worden). Mogelijk goede afspraken over maken.
Andersom schreef:
10-10-2020 16:00
Het is hun thuis, niet hun huis. Dat zeggen wij ten minste tegen de kinderen als ze het ergens niet mee eens zijn. Zolang ze niet meebetalen aan de hypotheek en niet op de eigendomsakte staan, is het ons huis en hun thuis.

Prima dat het gebeurt, maar ik hoef het niet te horen.

En, wij willen weten wie er blijft slapen en wanneer. Iemand die hier nog nooit geweest is, ik nog nooit ontmoet heb blijft niet slapen.
Zeg ik ergens dat ik het graag hoor of niet weet wie hier slaapt ? Ze zitten
beide in een vaste relatie en onze kinderen mogen het hun thuis maar ook hun huis noemen . Ieder zijn eigen mening hè .
Alle reacties Link kopieren
Veel beter, vooral met een dochter.

Een gast zal minder snel geneigd zijn om haar onder druk te zetten voor iets (bijvoorbeeld zonder condoom) als mams met een gil boven is.
Ik moet er echt nog niet aan denken :sick: maar ik lees even mee voor in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
10-10-2020 16:00
Het is hun thuis, niet hun huis. Dat zeggen wij ten minste tegen de kinderen als ze het ergens niet mee eens zijn. Zolang ze niet meebetalen aan de hypotheek en niet op de eigendomsakte staan, is het ons huis en hun thuis.
Niet raar opkijken als ze later weinig zin hebben om naar 'niet hun huis' te gaan nadat ze uitgevlogen zijn.
Sinned77 schreef:
10-10-2020 15:32
Gaat hier niet gebeuren, als ze haar eigen huis heeft mag ze neuken wat ze wil maar niet zolang ze hier woont.
Ook niet ergens anders? Succes :D
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk mag dat. Zolang ze hun slaapkamerdeur maar dicht doen. Dochter heeft al 3 jaar vaste verkering.... moeten ze het dan in een steegje doen? Of op de achterbank van de auto?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven