Seks in bijzijn van je kind?

15-10-2020 11:07 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een niets toevoegend topic op mijn vrije dag!
Op feestboek kwam ik een discussie/topic tegen, iemand zei dat ze seks had in de woonkamer met haar baby van 4 maanden een paar meter verderop in de box. De een vond het schandalig dat ze dit deed en dat ze een slechte moeder was, de ander vond er ook niets mis mee, de baby kon het tenslotte niet zien.

Hoe denken de Viva dames hierover?

To trapt af, ik zou het zelf niet zo gauw doen, maar 'schandalig' vind ik het ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Dus ik zou het niet doen.
Vond de hond in de buurt al vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het denk ik zelf niet kunnen want voel me bekeken, hond mag ook niet in de slaapkamer :P, maar zolang kind nog niet genoeg cognitief vermogen heeft om zich er bewust van te zijn dat er iets gebeurt, kan ik het niet schandalig noemen.
-
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
15-10-2020 11:09
Ik zou het denk ik zelf niet kunnen want voel me bekeken, hond mag ook niet in de slaapkamer :P, maar zolang kind nog niet genoeg cognitief vermogen heeft om zich er bewust van te zijn dat er iets gebeurt, kan ik het niet schandalig noemen.
Dit inderdaad.
Ik heb nog geen kinderen maar ik denk niet dat ik het zou kunnen. Maar kind merkt er niks van dus daar zou ik het niet voor laten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf ook niet doen, maar inderdaad schandalig vind ik het niet.
Het wordt wat anders als je je kleuter voor de tv parkeert en even een blowjob in de bijkeuken gaat doen.
bieslookje schreef:
15-10-2020 11:08
Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Dus ik zou het niet doen.
Vond de hond in de buurt al vervelend.
Dit dus
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
15-10-2020 11:10
Ik zou het zelf ook niet doen, maar inderdaad schandalig vind ik het niet.
Het wordt wat anders als je je kleuter voor de tv parkeert en even een blowjob in de bijkeuken gaat doen.
Daar heeft kleuter toch geen last van?

Hier gebeurt het in het weekend regelmatig dat ze kinderen in bad mogen, op de tablet of achter de TV zodat wij even wat quality time hebben als daar behoefte aan is. Deuren op slot, wat te drinken en te snoepen op tafel voor de kinderen. Dan word je echt niet gestoord hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft me met de baby's op de kamer nooit tegen gehouden.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen slapen jááren met hun baby/peuter/kleuter in één kamer. Ik heb daar nooit iets van begrepen, heb graag een beetje privacy in de slaapkamer.
...
TheeMetChocolade schreef:
15-10-2020 11:21
Het heeft me met de baby's op de kamer nooit tegen gehouden.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
15-10-2020 11:24
Sommige mensen slapen jááren met hun baby/peuter/kleuter in één kamer. Ik heb daar nooit iets van begrepen, heb graag een beetje privacy in de slaapkamer.
Dan worden de huiskamer, de keuken of de studeerkamer speelkamer.
Ik vraag me vooral af waarom iemand in de behoefte heeft om te delen op Facebook waar ze seks heeft en onder welke omstandigheden :facepalm:.

“Even een vluggertje met nieuwbakken papa naast onze schat”.Stond er nog een selfie bij ook ofzo?love#zobegonhet#enditishetresultaat.

On topic: ik kan me best voorstellen dat als je kind nog klein is en bij je op de kamer slaapt, het niet iets heel bijzonders is.
Alle reacties Link kopieren
En dan te bedenken dat de afgelopen 15.000 jaar hele volksstammen seks hadden in de nabijheid van hun kinderen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Jufjoke schreef:
15-10-2020 11:10
Ik zou het zelf ook niet doen, maar inderdaad schandalig vind ik het niet.
Het wordt wat anders als je je kleuter voor de tv parkeert en even een blowjob in de bijkeuken gaat doen.
Waarom is dat anders?
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
15-10-2020 11:28
En dan te bedenken dat de afgelopen 15.000 jaar hele volksstammen seks hadden in de nabijheid van hun kinderen.
Die wisten niet beter.
...
Alle reacties Link kopieren
Ach, hoe denk je dat ze dat vroeger deden toen hele gezinnen nog in een 1-kamerwoning woonden? En hoe denk je dat de mensen dat doen die in een yurt leven? Zelfs met kinderen die al wel begrijpen wat er ongeveer gebeurt. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar een heftig trauma aan over heeft gehouden.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
LaverneB schreef:
15-10-2020 11:27
Ik vraag me vooral af waarom iemand in de behoefte heeft om te delen op Facebook waar ze seks heeft en onder welke omstandigheden :facepalm:.

“Even een vluggertje met nieuwbakken papa naast onze schat”.Stond er nog een selfie bij ook ofzo?love#zobegonhet#enditishetresultaat.

On topic: ik kan me best voorstellen dat als je kind nog klein is en bij je op de kamer slaapt, het niet iets heel bijzonders is.
Ik ga er vanuit dat het een discussie is in een groep of onder een meme ofzo.
Als iemand dit echt zo op fb plaatst zou wel heel bizar zijn :proud:
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
15-10-2020 11:28
En dan te bedenken dat de afgelopen 15.000 jaar hele volksstammen seks hadden in de nabijheid van hun kinderen.
Nou dit dus
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
15-10-2020 11:33
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar een heftig trauma aan over heeft gehouden.
Ik ook niet. Ik zou ook geen moment bang zijn dat het traumatisch zou zijn voor mijn kind.
Ik heb zelf graag gewoon een beetje privacy.
...
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
15-10-2020 11:33
Ach, hoe denk je dat ze dat vroeger deden toen hele gezinnen nog in een 1-kamerwoning woonden? En hoe denk je dat de mensen dat doen die in een yurt leven? Zelfs met kinderen die al wel begrijpen wat er ongeveer gebeurt. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar een heftig trauma aan over heeft gehouden.
Dit.

Dat gezegd hebbende durfde ik nooit bij mijn eigen baby in de buurt, want was panisch dat hij wakker zou worden. Hij sliep namelijk zelden :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het wel verschil maakt of de baby wakker is of slaapt. Naast een slapende baby zie ik geen bezwaar maar een wakkere baby zou ik zelf niet doen.

Op Facebook bekend maken waar en wanneer je seks hebt vind ik ook raar.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
15-10-2020 11:28
Die wisten niet beter.
Of misschien denken ze het nu Beter te weten terwijl ze er gewoon weer eens naast zitten, zou echt niet de eerste keer zijn in de recente geschiedenis.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Rooss4.0 schreef:
15-10-2020 11:24
Sommige mensen slapen jááren met hun baby/peuter/kleuter in één kamer. Ik heb daar nooit iets van begrepen, heb graag een beetje privacy in de slaapkamer.
Inderdaad. De slaapkamer is voor de ouders, privédomein. Ik zou het niet kunnen met een baby op de kamer. Ik vind het al vervelend om seks te hebben als mijn kinderen ook thuis zijn omdat ik dan toch weinig tot geen geluid kan maken en ik ben nogal luidruchtig van nature.
Een baby heeft echt niet door wat sex is. Ik zou het zelf nooit doen, omdat ik het gewoon niet prettig/ongemakkelijk vind.

Onze baby lag altijd in de co-sleeper, maar 8 weken na de geboorte waren wij klaar voor seks. We hebben ons slapende zoontje toen voor de eerste keer 's nachts in zijn eigen bedje laten slapen.
Het was de eerste nacht dat hij doorsliep :hyper:
Sindsdien sliep hij in zijn eigen bedje en sliep hij na een week goed door. En wij hadden weer wat privacy
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind is inmiddels bijna 3 en ik kan het fysiek niet eens. Laatst begon hij een keer 's nachts te roepen (vanuit z'n eigen slaapkamer) terwijl we bezig waren en ik droogde spontaan op. Gebeurde echt helemaal niks meer. Hormonaal grapje van moeder natuur denk ik.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven