Trio, doen of niet?

16-10-2020 23:06 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,
Ik zal met de deur in huis vallen. Ik verlang al jaren na een trio met een vrouw of man. Mijn man en ik hebben een dijk van een relatie en we spreken en fantaseren openlijk over een trio. Mijn man zegt altijd dat we een geile fantasie hebben, maar voor mij gaat het verder dan fantaseren. Vorige week gaf ik te kennen dat ik graag met een vrouw erbij toch sex wilde en het bij mij verder gaat dan een fantasie. Hij gaf te kennen dat hij het niet zozeer met een vrouw erbij wilde doen, maar liever met een man. Nu wil ik dat wel proberen maar ik ben bang dat ik verliefd wordt op een ander en dat heeft mijn man niet verdient. Hij is zo eerlijk lief en mooi dat ik hem voor geen goud kwijt wil. Hij geeft aan dat hij het heerlijk vindt om mij met een andere man te zien vrijen en dat hij graag zijn bischierigheid wil uitproberen. De afgelopen week hebben we er veel over gesproken en we willen de stoute schoenen aantrekken en kijken wat er op ons pad komt. Ik denk dat een man beter is want hij is totaal niet jaloers en ik ben wel jaloers aangelegd. Zijn er mensen met ervaring op dit gebied?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring helaas hierin maar wil je even op je hart drukken dat het fantastisch is dat jullie je zo durven te uiten in je relatie.
Dikke pluim en respect, klinkt als een fijne relatie zo!
Alle reacties Link kopieren
Hier wel ervaring.
Mijn man is echter niet bi.
En ik dacht dat hij het moeilijk zou vinden. Maar het was zijn eigen idee.
En het was voor alle 3 een super ervaring.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Probeer beide en kijk wat bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Als je kiest om een man te huren dan voorkom je dat er relatie achtige perikelen ontstaan met de derde persoon.

Zelf zou ik niet zo bang zijn om verliefd te worden, om verliefd te worden moet je toch iemand echt leren kennen en ook niet seksuele dingen doen ( denk ik dan). Als je het puur bij sex houdt wordt het niet meer dan lust.

Tof dat jullie het erover kunnen hebben samen! Verder heb ik geen ervaring maar ik zou het zelf zo aanpakken of kiezen voor het swingen met een koppel.
Alle reacties Link kopieren
Je OP klopt niet.


Nu wil ik dat wel proberen maar ik ben bang dat ik verliefd wordt op een ander en dat heeft mijn man niet verdient. Hij is zo eerlijk lief en mooi dat ik hem voor geen goud kwijt wil.


Ik denk dat een man beter is want hij is totaal niet jaloers en ik ben wel jaloers aangelegd.

Had je gewoon zin om dit te delen?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ik vind het vreemd dat je bang bent verliefd te worden en dat je zegt dat je man dat niet verdient..je bent al afscheid aan het nemen van je man lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
16-10-2020 23:42
Ik vind het vreemd dat je bang bent verliefd te worden en dat je zegt dat je man dat niet verdient..je bent al afscheid aan het nemen van je man lijkt het.
Dit.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Zijn jullie dan alle 3 onderdeel van hetzelfde huishouden?

(Iets met een naderende lockdown...).
Ja ik heb ervaring met MVM, alledrie single. VMV is voor mij een no go area.

Als er op voorhand ongemak is vanwege een mogelijk verliefdheid, of als er op voorhand ongemak is vanwege mogelijke jaloezie..... ? Dan is de vraag stellen, hem ook beantwoorden lijkt mij?
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 16-06-2021 20:49
Reden: privacy
99.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En dat trio dan op 1.5 meter?
Ik vind trio's pervers.
Niet doen dus.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
17-10-2020 01:09
Ik vind trio's pervers.
Niet doen dus.
Omdat JIJ het pervers vindt? Jij bent het nationale geweten? @(
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
WitteHaai schreef:
17-10-2020 01:09
Ik vind trio's pervers.
Niet doen dus.
Er wordt expliciet gevraagd naar ervaring op dit gebied. Onlogisch dus dat jij hier op reageert.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
17-10-2020 01:09
Ik vind trio's pervers.
Niet doen dus.

Dat is een andere discussie.
Kun je een eigen topic over openen.

TO: na 1x verliefd worden lijkt mij ook raar.
Ik heb zelf liever vmv, maar goed, je kunt beide proberen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Erg origineel is dat niet meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als je NA een trio verlangt, zou ik het niet doen.
Tessaa schreef:
17-10-2020 00:18
Verliefd worden op een ander na 1x een trio lijkt me wel heel... euhm... snel. Ik heb ervaring met trio's als stel met mijn vriend en een andere vrouw erbij. Maar ook ik als derde bij een stel. In alle gevallen was het zo dat op een natuurlijke wijze de derde persoon ook echt de derde was. Daarmee bedoel ik een aanvulling op het koppel. Dus in mijn ervaring niet realistisch dat ineens die andere man de show gaat stelen en er met jou als geliefde vandoor gaat. Maar goed, dat is mijn ervaring.
Wat vond je er zelf van als ik vragen mag?
Hier hetzelfde!
Mijn partner en ik zouden heel graag een vrouw erbij als aanvulling willen geven aan ons seksleven.
Maar hoe en waar kun je het beste een vrouw strikken om mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
16-10-2020 23:39
Je OP klopt niet.


Nu wil ik dat wel proberen maar ik ben bang dat ik verliefd wordt op een ander en dat heeft mijn man niet verdient. Hij is zo eerlijk lief en mooi dat ik hem voor geen goud kwijt wil.


Ik denk dat een man beter is want hij is totaal niet jaloers en ik ben wel jaloers aangelegd.

Had je gewoon zin om dit te delen?
Nee ik vraag oprecht na ervaringen van de mensen hier. Wij praten er met elkaar open over. Onze relatie is gebaseerd op open en eerlijkheid. Wij hebben beiden deze erotische wens, maar durven de stap (nog) niet te zetten.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
16-10-2020 23:42
Ik vind het vreemd dat je bang bent verliefd te worden en dat je zegt dat je man dat niet verdient..je bent al afscheid aan het nemen van je man lijkt het.
Ik weet niet waar jij dat uit opmaakt. Wij willen elkaar helemaal niet kwijt, maar hebben een erotische wens. Is daar iets mis mee? Ik vraag dit oprecht en ben benieuwd naar jouw mening.
Jij bent jaloers aangelegd dus een vrouw is geen optie. Ook ben je bang dat je verliefd wordt als er een man meedoet. Blijkbaar vormt een trio een bedreiging voor jullie relatie. Niet doen dus.
Denk dat voor een trio vooral belangrijk is dat je vertrouwen in jezelf, jouw partner en jullie relatie hebt.
Alle reacties Link kopieren
Begin van het einde.
weet je het zeker ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven