Vriend verrassen, wat is de juiste timing?

17-10-2020 22:55 19 berichten
Hallo!

Ik heb een vraag.
Ik heb heel veel zin om een mooie hotelkamer te boeken en mijn vriend te verrassen. Het lijkt mij leuk dat hij dan naar de hotelkamer komt later dan ik en dat ik hem daar opwacht in een leuk outfitje.
Ik vraag me nu alleen af of dit leuker is om te doen nadat we elkaar even een aantal dagen niet hebben gezien (we wonen samen en zien elkaar dus iedere dag), aangezien het dan misschien wat spannender is. Of het gewoon morgen doen (alsnog wel spannend hoor, maar misschien minder). Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Daar hoeven geen dagen tussen te zitten hoor.
Alle reacties Link kopieren
Qua timing lijkt na de semi-lockdown mij wel geschikt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hoe wil je elkaar een paar dagen niet zien terwijl je samenwoont?

Of wil je een paar dagen verdwijnen naar een hotelkamer en dat je dan hem pas na 3 dagen laat weten waar je zit?
“Ik zit hie-hieeeer! Pak me dan, als je kan!”
Geen prima, prima is geen goed.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft de lockdown er nou weer mee te maken? Ze zijn een samenwonend stel.
Die opgeheven vingertjes op dit forum toch altijd :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
18-10-2020 08:50
Wat heeft de lockdown er nou weer mee te maken? Ze zijn een samenwonend stel.
Die opgeheven vingertjes op dit forum toch altijd :facepalm:

Inderdaad, bah. Ondertussen lappen ze waarschijnlijk elke regel aan de laars, sjouwen ze zonder mondkapjes tientallen winkels rond, etc, etc.
lollypopje schreef:
18-10-2020 08:45
Qua timing lijkt na de semi-lockdown mij wel geschikt.

Bah. En nog een slechte lezer ook.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
18-10-2020 09:09
Inderdaad, bah. Ondertussen lappen ze waarschijnlijk elke regel aan de laars, sjouwen ze zonder mondkapjes tientallen winkels rond, etc, etc.
Als je het over mij hebt. Ik ben vrijwel de enige die zich amper hoefde aan te passen aan de nieuwe maatregelen, omdat ik al die dingen al deed. Alleen mondkapjes in winkels doe ik extra.
En verder, zo min mogelijk niet noodzakelijke reisbewegegingen (wat ik ook al doe sinds maart), zoals ze ook zeiden.

Je mag het niet met me eens zijn, vind ik prima, maar mij hypocriet noemen dat slaat nergens op.

Maar als TO in haar woonplaats een hotel boekt en de hotelkamer niet verlaat, kan het inderdaad gewoon morgen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
18-10-2020 09:14
Als je het over mij hebt. Ik ben vrijwel de enige die zich amper hoefde aan te passen aan de nieuwe maatregelen, omdat ik al die dingen al deed. Alleen mondkapjes in winkels doe ik extra.
En verder, zo min mogelijk niet noodzakelijke reisbewegegingen (wat ik ook al doe sinds maart), zoals ze ook zeiden.

Je mag het niet met me eens zijn, vind ik prima, maar mij hypocriet noemen dat slaat nergens op.

Maar als TO in haar woonplaats een hotel boekt en de hotelkamer niet verlaat, kan het inderdaad gewoon morgen.
Nou dan! Waarom dan gelijk weer dat vingertje? Man man.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
18-10-2020 09:14
Je mag het niet met me eens zijn, vind ik prima, maar mij hypocriet noemen dat slaat nergens op.

Maar als TO in haar woonplaats een hotel boekt en de hotelkamer niet verlaat, kan het inderdaad gewoon morgen.

Nou... Over hypocriet gesproken... TO mag wél van jou naar een hotelkamer met haar vriend, mits het maar in haar woonplaats is. Stel dat TO met haar vriend naar een hotelkamer een plaats verderop gaat, dan mag het dus weer niet?
Nouschi schreef:
18-10-2020 09:16
Nou dan! Waarom dan gelijk weer dat vingertje? Man man.

Het lijkt een sport op zich geworden om elke vorm van (keurig verantwoord) plezier in het leven om zeep te helpen door sommigen.
Niet eens goed lezen, wel de vinger.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-10-2020 09:16
Nou dan! Waarom dan gelijk weer dat vingertje? Man man.
Mijn excuses dat ik echt even scheit ziek wordt van al die mensen die zich niet aan de regels houden (en ja met al die mensen die totaal niet opletten en scheit hebben aan corona, ben ik inmiddels nogal sceptisch geworden in onze medemens), terwijl ik al blij ben als ik 1 x in de 3 maanden een knuffel krijg.

Maargoed ik moet mijn persoonlijke irritatie en scepsis niet op TO afreageren, want misschien houdt zii zich er wel aan met haar plannen.

Maargoed TO als jij je aan coronaregels houdt, maakt het denk ik niet uit wat je doet. Spannend kan zoiets sowieso zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
18-10-2020 09:22
Nou... Over hypocriet gesproken... TO mag wél van jou naar een hotelkamer met haar vriend, mits het maar in haar woonplaats is. Stel dat TO met haar vriend naar een hotelkamer een plaats verderop gaat, dan mag het dus weer niet?
Zo min mogelijk reisbewegingen. Lijkt me dus weinig hypocriet aan.

Maargoed ik zal stoppen met het plezier van mensen vergallen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
18-10-2020 09:26
Zo min mogelijk reisbewegingen. Lijkt me dus weinig hypocriet aan.

Maargoed ik zal stoppen met het plezier van mensen vergallen.

Als je het mij vraagt kleeft er aanzienlijk minder risico aan naar een hotel rijden waar TO zich opsluit in een kamer, dan aan het gemiddelde rondje supermarkt.
Jij zit ook niet 24/7 binnen sinds maart neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Mensen mijn excuses dat ik met een persoonlijke irritatie, die ik hopelijk onterecht op TO heb geprojecteerd, dit topic of-topic heb getrokken.
Ik zal mij dan ook weer terugtrekken uit dit topic, zodat TO straks niet tussen de off-topics, naar antwoorden hoeft te zoeken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
18-10-2020 09:35
Mensen mijn excuses dat ik met een persoonlijke irritatie, die ik hopelijk onterecht op TO heb geprojecteerd, dit topic of-topic heb getrokken.
Ik zal mij dan ook weer terugtrekken uit dit topic, zodat TO straks niet tussen de off-topics, naar antwoorden hoeft te zoeken.
Inderdaad.
Ik dacht dat daar een Coronapijler voor was. Mods zouden moeten ingrijpen.

OT: Gewoon hotelletje boeken en in een speciale outfit aan vriendje vertonen.
En als jullie nooit buiten de slaapkamer vrijen, kun je jullie woonkamer sfeervol maken en hem ook thuis opwachten in een setje als hij thuiskomt. Dan is dat ook een verrassing en een hoop geld.
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik niet de kans om mijn man een paar dagen niet te zien maar ik weet zeker dat als ik hem in de auto duw en hem zelf naar het hotel rijd het moment van de verrassing Zelf leuker is dan als ik hem zou laten na reizen. Je bent er dan bij als hij doorheeft dat hij wordt verrast!

Wat je ook kan doen: een lange jas aan met je setje eronder.
Lekker samen in bad gaan en terwijl hij al chillt trek jij wat leuks aan en kom je helemaal fancy uit de badkamer.

Lekker hoor, ik heb in november een suite geboekt met eigen sauna om ons daar lekker te kunnen opsluiten☺️ Verheug ik me ook al op.
lollypopje schreef:
18-10-2020 09:14
Als je het over mij hebt. Ik ben vrijwel de enige die zich amper hoefde aan te passen aan de nieuwe maatregelen, omdat ik al die dingen al deed. Alleen mondkapjes in winkels doe ik extra.
En verder, zo min mogelijk niet noodzakelijke reisbewegegingen (wat ik ook al doe sinds maart), zoals ze ook zeiden.

Je mag het niet met me eens zijn, vind ik prima, maar mij hypocriet noemen dat slaat nergens op.

Maar als TO in haar woonplaats een hotel boekt en de hotelkamer niet verlaat, kan het inderdaad gewoon morgen.
Het is inderdaad in mijn woonplaats en we gaan dan inderdaad niet van de hotelkamer
Alle reacties Link kopieren
hallodaar123 schreef:
17-10-2020 22:55
Hallo!

Ik heb een vraag.
Ik heb heel veel zin om een mooie hotelkamer te boeken en mijn vriend te verrassen. Het lijkt mij leuk dat hij dan naar de hotelkamer komt later dan ik en dat ik hem daar opwacht in een leuk outfitje.
Ik vraag me nu alleen af of dit leuker is om te doen nadat we elkaar even een aantal dagen niet hebben gezien (we wonen samen en zien elkaar dus iedere dag), aangezien het dan misschien wat spannender is. Of het gewoon morgen doen (alsnog wel spannend hoor, maar misschien minder). Wat denken jullie?
Dit is al superlang geleden maar mag ik je bedanken voor dit idee! Wow dit ga ik ook doen voor mijn vriend 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven