Sexting verslaving?

25-10-2020 15:30 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Momenteel date ik een jongen waar ik mijn vraagtekens bij heb. Hij stuurt dagelijks foto's van zijn geslachtsdelen en vraagt ook vaak of ik wat kan sturen. Wanneer ik met hem afspreek is het gezellige lieve en avontuurlijke man. Zelf ben ik niet vies van sexting maar de overmaat waarbij hij het vraagt baart mij zorgen. Dit geef ik ook aan, graag heb ik ook een intiem gesprek maar het loopt altijd uit op foto's. Het toppunt was gisteravond toen hij een filmpje stuurde dat hij zich in het openbaar penetreerde. Op internet kon ik niks vinden over wat dit betekend. Wat er in iemands hoofd omgaat. Ik wil dat graag weten omdat ik hem misschien kan helpen om onze band nog te kunnen redden. Als iemand hier meer over weet hoor ik het graag.

Liefs,
Sexting in overvloed verliest z'n kracht.
Alle reacties Link kopieren
Wat penetreerde hij dan? 👀
Ieuw.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
25-10-2020 15:34
Wat penetreerde hij dan? 👀
Oh sorry ik bedoel aftrekken
“Hoe hij zich in het openbaar penetreerde” hoe moet ik me dat voorstellen dan?

TO, hij klinkt als een viespeuk en ik hoop dat als je met hem afspreekt je dat ergens openbaar doet, iig waar andere mensen zijn.
En kleine tip: intieme gesprekken voer je face to face, niet via een telefoonscherm.
Volgens mij is het vrij simpel: als jij niet kunt leven met de intensiteit van zijn liefhebberij is het voor jou geen relatiemateriaal. Dat geldt niet alleen voor sexting trouwens: ik kan me ook voorstellen dat iemand niet zou willen samenwonen die zijn hele interieur heeft gebouwd met lego of zo.
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je hem mee helpen?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
25-10-2020 15:44
Waar wil je hem mee helpen?
Ik wil graag een persoonlijke band met hem opbouwen. Ik heb het gevoel dat hij veel aandacht vraagt op deze manier en die wil ik hem wel geven maar niet op deze seksuele manier
Is dat degene met verlatingsangst ?
Snel afscheid van nemen lijkt me het beste deze heeft issues
joygirl schreef:
25-10-2020 15:46
Ik wil graag een persoonlijke band met hem opbouwen. Ik heb het gevoel dat hij veel aandacht vraagt op deze manier en die wil ik hem wel geven maar niet op deze seksuele manier
Waarom wil je een persoonlijke band met iemand die ongevraagd z’n lul laat zien en zich afrukt in het openbaar, jij ziet niet dat het best wel raar gedrag is?
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij een probleem naar jouw idee?
...
Alle reacties Link kopieren
joygirl schreef:
25-10-2020 15:46
Ik wil graag een persoonlijke band met hem opbouwen. Ik heb het gevoel dat hij veel aandacht vraagt op deze manier en die wil ik hem wel geven maar niet op deze seksuele manier

Waarom wil je dat, als iedere poging uitloopt in een tsunami aan dickpicks? Heb je echt het gevoel dat het hem om jou als persoon gaat?
Alle reacties Link kopieren
Niet meer foto’s van jezelf aan hem sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoe heeft hij zichzelf dan geprenetreerd? En waar?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat hij geholpen wil worden, of iets veranderen. Hij wil gewoon iets anders dan jij.
Jij hebt aangegeven wat jij wil/niet wil, en hij doet daar niks mee.
Het gaat hem naar mijn idee meer om geilen en sex dan om jou .zoek daar geen excuses voor,dan doe je jezelf tekort.
Dus hij kickt op masturberen in het openbaar?
Als hij niet in het digitaal tijdperk had geleefd dan was het waarschijnlijk een potloodventer geweest.
Alle reacties Link kopieren
Het toppunt was gisteravond toen hij een filmpje stuurde dat hij zich in het openbaar penetreerde.


Ik denk in plaatjes. Ik zie dus nu echt voor me dat hij in het openbaar een dildo in z'n bil aan het stoppen is. :-[
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
25-10-2020 15:49
Waarom wil je een persoonlijke band met iemand die ongevraagd z’n lul laat zien en zich afrukt in het openbaar, jij ziet niet dat het best wel raar gedrag is?
Nou inderdaad! Waarom wil je juist met hem een persoonlijke band opbouwen? Je kent hem nog maar nauwelijks, maar je weet wel dat hij je dagelijks foto's van zijn lul stuurt en rukt in het openbaar.

Helemaal niet zo heel vreemd om dat wat gek te vinden en verder te zoeken naar iemand anders om een persoonlijke band mee op te bouwen.
Op internet kon ik niks vinden over wat dit betekend. Wat er in iemands hoofd omgaat.

Echt niet?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Heel zijn ego zit in de plaatjes van zijn geslachtsdelen. Dan zou ik me van de rest ook niet veel voorstellen.

En pas je op met het sturen van je eigen blootfoto"s. Je bent dan vreselijk chantabel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Er is toch geen andere optie dan hier gigantisch op af knappen?!
Pffft. Nou is er eens een jongen die dagelijks appt en dan is het weer niet goed.
[quote=RikM post_id=32073725 time=1603641258 user_id=401030]
Echt niet?

Alle reacties Link kopieren
En zit er wat interessants in zijn broek?

Volgende keer als hij om een fotootje van jou vraagt deze sturen:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven