Erotisch verhaal: ‘Ik lig op mijn rug op de grond ... WTF?

26-10-2020 09:56 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kwam net het "erotisch verhaal" tegen dat Viva hier soms plaatst: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/eroti ... -collegas/

Eerlijk gezegd, sta ik er nogal van te kijken. Zijn we, na een tijd waarin Viva een boegbeeld was van emancipatie, weer terug in de tijd waar vrouwen (collega's) vooral worden beoordeeld op het hebben van "een lekker kutje"? Of is het allemaal best OK omdat de vrouw klaarkomt tijdens iets wat toch wel veel weg heeft van een groepsverkrachting?

Overigens lijkt het verhaal mij vooral uit de zeer dikke duim gezogen, en heeft de schrijver/ster waarschijnlijk gedacht dat Wolf of Wallstreet ook een Nederlandse variant kent. Niet best geschreven ook, zal wel een gratis bijdrage zijn geweest.

Maar wat vinden forummers van dit verhaal?
Ik lees die seksverhaaltjes nooit, de titels zijn al om te kotsen.
Hoeveel topics gaan we nog krijgen over de verbazing van Viva haar verhalen.
Lees het dan gewoon niet. Het is inmiddels wel duidelijk dat Viva geen hoogstandjes heeft en voornamelijk gericht is op een heel jong publiek die daar wellicht nog wel wat in te halen heeft.
Doen jullie dat nooit dan, een gangbang op het werk? Bij ons is dat vaste kost tijdens de vrijmibo.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gebeurt dit dagelijks hoor, in die mooie gebouwen aan de rand van de stad.
Alle reacties Link kopieren
Ach die belachelijke seksverhaaltjes, die zijn zoo slecht geschreven.
Alleen de titels al.
Alle reacties Link kopieren
Vaste prik bij ons op het werk dit hoor, 2 keer per week.
Wat zal die vrouw een opslag krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat slecht verzonnen dit.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Die verhalen lijken me ook vooral geschreven voor de rukkende Viva trol, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
o_o
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend zei vorige week nog dat zijn collega's en hij nu even van elkaar afblijven vanwege de corona, maar normaal dus niet hoor. heel normaal zo'n gangbang op het werk. doen jullie dat niet dan? :roll:
Alle reacties Link kopieren
Moeten we nu elke keer een nieuw topic over die slonzige verhaaltjes? Stop gewoon met aandacht geven.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
26-10-2020 09:56
Overigens lijkt het verhaal mij vooral uit de zeer dikke duim gezogen, en heeft de schrijver/ster waarschijnlijk gedacht dat Wolf of Wallstreet ook een Nederlandse variant kent. Niet best geschreven ook, zal wel een gratis bijdrage zijn geweest.

Dagelijkse gang van zaken in menig bedrijf.

Maar nee, niet mijn stijl. Ik klik voor de gein nog weleens op zo'n verhaal, ook bij de Telegraaf bijvoorbeeld, maar kwalitatief gezien is het bedroevend slecht. Goed genoeg voor de Viva, te slecht om er een boek mee te kunnen vullen.

Over de inhoud kun je discussieren. Ik vind het ook niet van deze tijd, maar er zijn genoeg lezers/lezeressen die feit en fictie prima van elkaar kunnen onderscheiden. En voor een enkeling zal het misschien wel een ultieme droom zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ben de Bouquetreeksleeftijd al enige tijd voorbij, dus ik sla deze verhaaltjes ook maar gewoon over.
Alle reacties Link kopieren
milena1 schreef:
26-10-2020 10:31
Ben de Bouquetreeksleeftijd al enige tijd voorbij, dus ik sla deze verhaaltjes ook maar gewoon over.

Als je 1 boekje hebt gelezen, dan heb je ze toch allemaal gelezen?
Deze is erg slecht verzonnen , niks aan
dan liever een mooie dokter met een zusturr :mrgreen:
Vergeleken met dit verhaal verdient Kiki de Nobelprijs voor de Literatuur.
Elke keer wanneer ik denk “het kan niet erger,” kan het nóg erger. Wat een waardeloos verhaal zeg.
Ik heb wel eens een beter verhaal gelezen.

Verder is het een erotische fantasie. Niet dat dit verhaal mijn geil maakt, maar een verhaal waarbij emancipatie centraal staat zal op geilheid ook niet echt scoren.

Niet meer lezen lijkt mij de ideale oplossing voor dit probleem.
Alle reacties Link kopieren
Stel je vraag bij Vraag het de mods. Misschien komt er dan een antwoord van 'Viva'. En tsja, de een vindt dit erotische en een andermoet er alleen maar om lachen en een derde vindt het niks.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef:
26-10-2020 10:37
Deze is erg slecht verzonnen , niks aan
dan liever een mooie dokter met een zusturr :mrgreen:
Oh dokter Bernard :love:

:rofl:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Het leest alsof het door een rukkende puber van 16 is geschreven.
Ik vond deze eigenlijk ook niet kunnen. Bedoel super grappig die verhalen. Maar deze, kreeg ik beetje unheimisch gevoel bij....Ook omdat er misschien meiden van 16 de Viva lezen etc.
Weet niet, kan niet echt uitleggen waarom, maar vond het niet echt passend op deze internetpagina van Viva.
rozekoek1988 schreef:
26-10-2020 11:41

Weet niet, kan niet echt uitleggen waarom, maar vond het niet echt passend op deze internetpagina van Viva.
klopt , mee eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven