Nieuwe vriend heeft kleine penis - niks mis mee [ Geen OP]

26-10-2020 14:25 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic is ondertussen aangepast door reageerders; dus bedankt voor de reageersels en hier hou ik het bij!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2020 09:18
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
91.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: probeer het uit. Er wordt altijd gezegd dat de grootte niet belangrijk is, maar wat ze ermee doen. Hij zal zelf wel manieren hebben om de seks ook prettig te laten zijn voor jou.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
"Persoonlijk vind ik dat lengte totaal niet uit zou moeten maken, maar door het beeld van de maatschappij en de negatieve reacties in vrienden kringen als zij over een one night stand praatte die een kleine penis had: maak ik mij toch zorgen."

als jij het geen probleem vindt, snap ik het topic niet
heb gewoon seks met hem, misschien knap je wel af op zijn zweetvoeten nog voor je op zijn penis afknapt. Of hij op jouw hangborsten of je rare moeder ofzo
Een goede relatie zou niet af moeten hangen van de maat van een penis denk ik. Er zijn veel manieren om het fijn te hebben met elkaar op seksgebied.
probeer het uit
lilalinda schreef:
26-10-2020 14:38
als jij het geen probleem vindt, snap ik het topic niet
heb gewoon seks met hem, misschien knap je wel af op zijn zweetvoeten nog voor je op zijn penis afknapt. Of hij op jouw hangborsten of je rare moeder ofzo

Is die er bij dan? ;-D
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
26-10-2020 14:33
Ik zou zeggen: probeer het uit. Er wordt altijd gezegd dat de grootte niet belangrijk is, maar wat ze ermee doen. Hij zal zelf wel manieren hebben om de seks ook prettig te laten zijn voor jou.
Is ook zeker zo! dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-10-2020 14:45
Is die er bij dan? ;-D
hahaha, mag hopen van niet!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen inderdaad... Ook met grote piemels heb ik al geweldige seks gehad en flutjesseks. De chemie, de aantrekking, de passie, .. doet voor mij veel meer.
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
26-10-2020 14:33
Ik zou zeggen: probeer het uit. Er wordt altijd gezegd dat de grootte niet belangrijk is, maar wat ze ermee doen. Hij zal zelf wel manieren hebben om de seks ook prettig te laten zijn voor jou.
Dat is gelul. Een kleine is gewoon niet leuk, je voelt er geen klap van. Tja take it it or leave it. Meer keus is er niet.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-10-2020 14:45
Is die er bij dan? ;-D
ken uw klassiekers, we hebben hier een TO die zijn verkering uitmaakt om zijn rare schoonmoeder
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-10-2020 14:49
ken uw klassiekers, we hebben hier een TO die zijn verkering uitmaakt om zijn rare schoonmoeder
Volgens mij heb ik dat nergens gezegd!
Alle reacties Link kopieren
De maatschappij? Het gaat hier toch tussen jullie tweeën? De maatschappij is er toch niet bij?
De rest van de wereld heeft niets te maken met het formaat penis van jouw date/vriend.
Als je hem voorstelt aan je familie, zeg je toch niet: mam, dit is Henk. Zijn piemel is niet erg groot, maar we zijn wel gelukkig samen.

Als je het nog niet eens geprobeerd hebt, waarom maak je je dan nu al zorgen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-10-2020 14:49
ken uw klassiekers, we hebben hier een TO die zijn verkering uitmaakt om zijn rare schoonmoeder
Been there, done that.
Jufjoke schreef:
26-10-2020 14:51
Als je het nog niet eens geprobeerd hebt, waarom maak je je dan nu al zorgen?

Misschien is TO stiekem de vriend in deze kwestie? :idee:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-10-2020 14:52
Misschien is TO stiekem de vriend in deze kwestie? :idee:
Oeh dat is doortrapt, daar had ik nog niet aan gedacht...
In dat geval; to, het gaat om je vaardigheden. Hoe zijn die?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-10-2020 14:52
Misschien is TO stiekem de vriend in deze kwestie? :idee:
Nee, ik ben niet de vriend in kwestie.
Ik maak mij zorgen omdat ik hem niet wil kwetsen, en door corona tijd en quarantaines die wij moeten nemen ivm werk etc, kan het ook nog weer even duren eer we weer fysiek zullen zijn met elkaar.

En tuurlijk, het is ook uit proberen en kijken wat er van komt. Maar ik was benieuwd of andere mensen een (gelijksoortige) ervaring hiermee hadden!
Alle reacties Link kopieren
bloom33 schreef:
26-10-2020 14:50
Volgens mij heb ik dat nergens gezegd!
nee jij niet, "een TO", een andere dus
Alle reacties Link kopieren
bloom33 schreef:
26-10-2020 14:55
Nee, ik ben niet de vriend in kwestie.
Ik maak mij zorgen omdat ik hem niet wil kwetsen, en door corona tijd en quarantaines die wij moeten nemen ivm werk etc, kan het ook nog weer even duren eer we weer fysiek zullen zijn met elkaar.

En tuurlijk, het is ook uit proberen en kijken wat er van komt. Maar ik was benieuwd of andere mensen een (gelijksoortige) ervaring hiermee hadden!
mijn ervaring is, dat ik liever Te groot heb, dan Te klein
N=1
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex had ook een hele kleine penis. En een ex vriendje ergens in mijn tienertijd ook. Het is allemaal minder intensief, was mijn ervaring. Dat gevoel van gevuld willen worden blijft een beetje. Het klaarkomen voelde niet helemaal af. Maar ik zou me totaal niet druk maken om wat andere vinden want die weten dat niet eens, als het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk? ik vind het wel uitmaken.
De man met de grotere penis voelde ik veel beter die was ook dikker.
De andere man deed echt zijn best hoor, aan zijn kwaliteiten lag het niet, maar het gevoel was een stuk minder.

Voor mij is een grotere en wat dikkere penis wel belangrijk.
Tja hoe klein is klein?
Toch vreemd dat het alleen aan de man zou liggen. Hoor van mannelijke vrienden dat ze onderling klagen over te wijde vagina's.
Kroonprinses schreef:
26-10-2020 15:10
Toch vreemd dat het alleen aan de man zou liggen. Hoor van mannelijke vrienden dat ze onderling klagen over te wijde vagina's.

:rofl:

Dat zou ik ook zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Pinkeltjes ben ik snel klaar mee, dat blijven one night stands.

Eentje was ervan onder de indruk dat ik kon deepthroaten.
Ach ja, ik heb mijn leven lang geoefend...
:|

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven