Eerste keer anaal

30-10-2020 09:15 50 berichten
Hi iedereen,

Ik stel me even vlug voor, ik ben Sarah 27 jaar en gelukkig getrouwd.

Nu zit ik met de volgende situatie:

Ons sexleven is op zich prima en ben er best tevreden mee. Wij vrijen wekelijks zeker 2-3 keer dus zeker geen klagen .
Nu zit ik al een tijdje te denken over anale sex, ik wil het gwn echt eens proberen.

Juist zit een beetje verveeld met het feit dat men vriend nogal groot geschapen is.
Toch wel 20cm en redelijk dik, als we gewone ( vaginale sex hebben ) is het in begin ook wat " gevoelig " maar dat verdwijnt snel en vind ik het zeker niet pijnlijk. Hij kan er dan volledig "in" ( srry voor de plastische uitdrukking ) .

Nu is mijn vraag, moeten we bij anale sex rekening houden met een bepaalde diepte van penetratie voor het pijnlijk of zelf gevaarlijk wordt?
Ik kan me inbeelden dat het voor hem en mezelf niet fijn is als we ons moeten inhouden, natuurlijk zijn we van plan om rustig te beginnen...

Graag serieuze reacties.

thxx
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sarah :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Sarahvw schreef:
30-10-2020 09:15
Juist zit een beetje verveeld met het feit dat men vriend nogal groot geschapen is.
Wat zeg je?
...
Alle reacties Link kopieren
mizza schreef:
30-10-2020 09:28
Hoi Sarah :popcorn:
En dit.
...
Ik zie nu pas dat ik men man, vriend heb genoemd, dat heb als je nog maar een maand gerouwd bent LOL
Alle reacties Link kopieren
Sarahvw schreef:
30-10-2020 09:40
Ik zie nu pas dat ik men man, vriend heb genoemd, dat heb als je nog maar een maand gerouwd bent LOL
Hihihi
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Sarahvw schreef:
30-10-2020 09:40
Ik zie nu pas dat ik men man, vriend heb genoemd, dat heb als je nog maar een maand gerouwd bent LOL
Nu van men nog even mijn maken en je bent er.
...
Ik zou me niet te druk maken. Gewoon proberen en aangeven wanneer het pijn doet. In het begin is het vaak gewoon nog wat gevoelig maar na een poosje verdwijnt het en kun je ervan genieten ;)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de boel goed natmaken.
Er passen ook hele palingen en Amsterdamse palen in, dan moet 20 cm er gemakkelijk in gaan.
Probeer eerst es een buttplug, en glijmiddel natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik denk persoonlijk dat Sarah een dude is.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
30-10-2020 10:03
Ik denk persoonlijk dat Sarah een dude is.
Dat zou best wel eens kunnen :sherlock:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
30-10-2020 10:03
Ik denk persoonlijk dat Sarah een dude is.
oh zeker
opzich wel eens een leuk onderzoek, voor een student Kommernikasiewetenschap
Hoe komt het, dat mannen toch door de mand vallen?
Alle reacties Link kopieren
Heel serieuze reactie.
Bedankt voor degene met een serieuze reactie, ik denk dat ik het hierbij laat.

Geen zin om te zitten bewijzen dat ik een vrouw ben.
Sarahvw schreef:
30-10-2020 10:38
Bedankt voor degene met een serieuze reactie, ik denk dat ik het hierbij laat.

Geen zin om te zitten bewijzen dat ik een vrouw ben.
Nu KAN je in ieder geval nog zitten...
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Tja, eerste post en dan meteen over eerste keer anaal, stampvol taalfouten ....
Wat had je zelf verwacht? Een uitgebreide handleiding :hyper:
ik denk, ook al met taalfouten , dat het duidelijk is over wat mijn topic gaat?

Maar goed een vergissing van mij om het hierop te vragen.

Bedankt voor jullie input .....
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
30-10-2020 10:22
oh zeker
opzich wel eens een leuk onderzoek, voor een student Kommernikasiewetenschap
Hoe komt het, dat mannen toch door de mand vallen?
Het begint wel heel vaak met het “even voorstellen” en dan vaak een naam als Anne, Sarah, Kim. Onschuldige naam, girl next door geiligheid. Dat voorstellen moet even want mannen denken dat vrouwen zulke sociale wezens zijn, dat we dat eerst even doen. Meestal zijn een Sarah of Kim erg jong en soms wordt ook nog even het uiterlijk omschreven om het sexy te maken. Óf de grootte van het geslachtsdeel moet even omschreven worden. En graag ook even bepaalde onnodige details die een vrouw met een echt probleem niet zou opschrijven. Zoals specifiek 20 cm. En iedere vrouw die anale seks gaat hebben weet dat het er niet in 1 keer doorheen gedrukt kan worden met de volledige “20 cm” en gaat zich niet vervolgens druk maken of vriendje het allemaal wel lekker genoeg vindt.
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
30-10-2020 10:47
Nu KAN je in ieder geval nog zitten...
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me ook aan de plastische omschrijving dat hij er helemaal "in" kan. Gatverdamme, moest dat nou zo smerig omschreven worden? Zelfs een Seks-topic heeft zo zijn grenzen, je kunt hier niet zonder blikken of blozen ongebreideld dat soort vuiligheid spuien hoor... Shame! Shame! Shame!
Alle reacties Link kopieren
Knuddestudder schreef:
30-10-2020 13:35
Ik stoor me ook aan de plastische omschrijving dat hij er helemaal "in" kan. Gatverdamme, moest dat nou zo smerig omschreven worden? Zelfs een Seks-topic heeft zo zijn grenzen, je kunt hier niet zonder blikken of blozen ongebreideld dat soort vuiligheid spuien hoor... Shame! Shame! Shame!
en hij hoeft er niet helemaal in, want anaal is anders dan vaginaal, qua waar het strak is
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
30-10-2020 10:03
Ik denk persoonlijk dat Sarah een dude is.
Klopt, die heet nu Sam. De muziek is globaal hetzelfde gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Ga op je linkerkant liggen. Dat is qua anatomie van de darm het beste te doen.
Zo zetten we ook klysma's (in de zorg).
Verder: rustig aan, veel glijmiddel.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven