Seksueel verleden. [Lege OP]

06-11-2020 18:40 28 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2020 21:28
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik (man van ongeveer 50) snap dit.

Ik begon vrij laat met sex, en ik denk dat als ik maar 1 partner gehad had, ik me zou afvragen of sex bij een ander hetzelfde is.
(naar mijn gevoel is sex met elke partner ongeveer hetzelfde, maar op het forum zijn er mensen die daar anders over denken. Ik heb nooit een lange relatie gehad, misschien is dat het verschil)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dan weer niet het gevoel dat ik veel gemist heb.
Momenteel heb ik geen partner, dus ik mis sex een beetje, maar ik heb vroeger andere leuke dingen gedaan, en ik doe nog steeds andere leuke dingen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Het heeft totaal geen nut naar het verleden te kijken, daar kan je niks aan veranderen. Zonde van je energie.

Kijk vooruit en ga genieten.
Wat minder zemelen?
Veel mannen hebben pas tegen de twintig voor het eerst seks en weinig mensen hebben een wild seksleven (gehad).
En zelf tot mijn 29ste een en dezelfde man.
anoniem_399691 wijzigde dit bericht op 06-11-2020 19:01
14.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je, en ik herken het ook. Ik heb zelf altijd alleen seks gehad binnen relaties, dus in totaal met een man of 5. Tussen de relaties door nam ik me altijd soort van voor om eens losse seks te hebben met iemand, omdat ik ook altijd het gevoel had iets te hebben gemist. Uiteindelijk zette ik dat nooit echt door. Leek me teveel gedoe en daar had ik geen behoefte aan.

Het enige dat ik kan zeggen is dat als je met je huidige vriendin een dusdanige band hebt om dingen te ontdekken samen en te experimenteren, dat je vanzelf meer het gevoel krijgt wat meer ervaren te zijn. Ik kan ook zeggen dat ik met mijn exen altijd goeie seks had en op een bepaalde manier was de seks met ieder uniek, en toch ook weer helemaal niet. Uiteindelijk was het gewoon seks, fijn en heel goed en spannend en supergeil, maar nog steeds seks.

Ik ben inmiddels 31 en ik ben toch wel van mening dat losse sekscontacten en veel bedpartners gehad hebben nogal een hype is. Dat je met veel mensen naar bed bent geweest maakt je niet per se een goeie minnaar, en aan het eind van de dag ben je niet een beter of vollediger mens ofzo. Ik keur het niet af hoor, helemaal niet, maar ik denk dat de meerwaarde wat overschat wordt.

Als het echt een probleem voor je is, zou ik er een keer met je vriendin over praten dat het je dwars zit. Als je gevoel van missing out niet weggaat wordt het alleen maar groter denk ik.
1 je accepteert
2 je neukt nu nog de hele wereld af
3 je praat erover met vriendin en misschien mag je wel
4 of je mag niet
Je hebt keuzes gemaakt. Niet naar de dokter gaan, dingen niet open bespreken, niet sociaal zijn. Dat heeft gevolgen. Daar nu over zeuren alsof je er niks aan kan doen en alsof dat oneerlijk is is een beetje onzinnig.
Je kon toen kiezen en je kunt nu kiezen. Als jij meer ervaring wilt opdoen: doe dat dan. Als je geen partner wilt met meer ervaring dan jij, zoek dan een ander.

Maar deze houding is niet zo zinvol. Je kunt niet alles hebben.
Alle reacties Link kopieren
Geniet van de fijne seks die je nu hebt.

Het verleden kun je niet terug draaien.
Jij hebt spijt dat je niet eerder naar je huisarts bent gegaan om je probleem te laten verhelpen zodat je eerder seks had kunnen hebben.

Een ander heeft spijt dat hij een bepaalde opleiding niet of juist wel heeft gevolgd.

Leef niet in het verleden of in de toekomst maar geniet van het hier en nu.
Wat voor operatie heb je eigenlijk gehad vanwege de nauwe voorhuid?
Hopelijk toch geen besnijdenis?
WitteHaai schreef:
06-11-2020 19:07
Wat voor operatie heb je eigenlijk gehad vanwege de nauwe voorhuid?
Hopelijk toch geen besnijdenis?
Hoe is dit een relevante vraag?
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
06-11-2020 19:07
Wat voor operatie heb je eigenlijk gehad vanwege de nauwe voorhuid?
Hopelijk toch geen besnijdenis?
want?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het sexueel genot wordt wel minder door een besnijdenis. En er zijn betere alternatieven voor behandeling van een nauwe voorhuid.
WitteHaai schreef:
06-11-2020 19:11
Het sexueel genot wordt wel minder door een besnijdenis. En er zijn betere alternatieven voor behandeling van een nauwe voorhuid.
Seksueel.

En ongevraagd en ongefundeerd advies en commentaar op andermans medische keuzes is nogal zinloos. Daarbij als het wel een besnijdenis is, wat wil je dat hij doet? Vragen of ze het er terug aannaaien? Irrelevant dus
Het was geen besnijdenis nee. Ze haalden een stukje weg maar de voorhuid is er nog.

Verder snap ik dat ik het verleden niet kan aanpassen maar mijn huidige gevoel wel.

Ik heb tussen de relaties de keuze gehad om "los te gaan". Niet gedaan, denk dat ik daar uiteindelijk ook geen blijer persoon van geworden was.

Vraag van mij nu.. is of mensen die dat wel gedaan hebben hier blij van werden of goed voor de ontwikkeling . Als je relatie je tweede persoon is met je wie je seks hebt, denk je dan iets te missen?

De relatie is goed en de seks ook. Ik heb wel drie jaar seks gehad dus heb wel ervaring en kan dus voor mezelf zeggen dat ik met meerdere seks heb gehad en dus niet de gedachte hoef te hebben iets gemist te hebben. Uiteindelijk voelt seks ergens hetzelfde alleen komt er bij een ander persoon een ander gevoel bij.

Ik probeer mezelf hier een beetje een positive mindset in te praten. Bedankt voor de reacties tot nu toe :)
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
06-11-2020 19:11
Het sexueel genot wordt wel minder door een besnijdenis. En er zijn betere alternatieven voor behandeling van een nauwe voorhuid.
En dan rijgt TO er nu een elastiekje door en gaat aan de slag met cremetjes? Zoiets?
Wat een hoop onzin.

TO: Je was helemaal niet 'laat'. In jouw hoofd wel omdat je er zo lang tegenaan gehikt hebt om je broek te laten zakken bij een arts om een medisch vaak voorkomend probleem aan te pakken.
Ben je blij met je relatie en jullie seksleven? Stap dan over je schaamte heen (die heeft er vroeger al voor gezorgd dat je van een mug een olifant maakte) en ontdek wat jullie samen fijn vinden. Lijkt je dat 'niet genoeg'? Wees dan ook een vent en leg het op tafel (het onderwerp he, niet het elastiekje).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik denk nog steeds dat veel seks met losse contacten uiteindelijk ook hetzelfde gaat smaken. Het klinkt nu heel spannend omdat je je nog nooit in zo'n situatie hebt bevonden. Dat kan het ook zijn, het kan ook enorm tegenvallen. Een los seksueel contact maakt het niet automatisch een goed seksueel contact.

Ik denk dat het voor je ontwikkeling niet per se veel uitmaakt of je met verschillende mensen of met dezelfde persoon ontdekt wat je fijn vindt en wat je grenzen zijn etc. Als je daarbinnen geen persoonlijke belemmeringen ervaart of problemen, valt er geen winst te behalen door te gaan seksen met andere mensen. Lol vast wel, maar geen bonuspunten in het levenssysteem.
JoeNick schreef:
06-11-2020 19:19

Ik heb tussen de relaties de keuze gehad om "los te gaan". Niet gedaan, denk dat ik daar uiteindelijk ook geen blijer persoon van geworden was.

[
Had je die kans? Of denk je dat? Want de waarheid is dat de meeste mannen op hun 20e niet de keus hebben om met 10 meisjes in een jaar naar bed te gaan. De meeste mannen dénken dat ze als ze maar vrijgezel waren ze hordes
vrouwen kunnen regelen. In praktijk blijkt het al lastig om een date te krijgen voor de meesten. Laat staan seks.

En als jij het type bent dat al niet durft toe te geven maagd te zijn, wat niet naar de huisarts durft en wat niet durft te beperken met z’n partner hoe hij zich voelt lijk je me niet het type dat met blakend zelfvertrouwen de ene na de andere chick z’n bed in praat.

Daarbij is dat los gaan ook niet zo briljant als het lijkt. Seks met iemand die je dronken oppikt in de kroeg en die de volgende dag opeens minder aantrekkelijk blijkt is nou niet echt iets wat je niet wil missen.
De meeste mensen zijn uiteindeljk op zoek naar iemand die ze leuk vinden en waar ze zich fijn bij voelen en liefst voor langere tijd. En one night stands dragen daar op zich niet aan bij. Niks mis mee en kan heel leuk zijn maar geen noodzaak
Alle reacties Link kopieren
Nou geloof me casual sex is niks beters dan in een relatie. Ik heb wel een tijd wat losbandig geleefd maar sex zonder relatie is nooit zo fijn je kent elkaar slecht en er komt weinig liefde bij kijken.

Het is echt overschat. Wees blij met wat je nu hebt
where ever you go, go with your heart
Sex in een vaste relatie heeft ook het grote voordeel, dat als je elkaar vertrouwt, en je weet van elkaar dat je geen ziektes hebt en je hebt op een andere manier anticonceptie geregeld, je het zonder condoom kan doen.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
06-11-2020 19:11
Het sexueel genot wordt wel minder door een besnijdenis. En er zijn betere alternatieven voor behandeling van een nauwe voorhuid.
Dit is absoluut niet waar.

Ik heb met meerdere besneden mannen seks gehad en het ‘opwarmen’ was zo gedaan en klaarkomen kan bij de meesten ook super snel, net als onbesneden mannen. Ik heb nooit een verschil in bed waargenomen tussen besneden en onbesneden mannen en ik heb er een flink aantal gehad.

Mijn huidige man is op z’n dertigste pas besneden en zegt dat er op den duur geen verschil meer is qua gevoel. Het werd weer zoals daarvoor. Vlak na de besnijdenis was het daarentegen juist (altijd) super gevoelig, gezien de eikel ineens steeds bloot lag. Nu is het weer normaal.
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Wees open, durf kwetsbaar te zijn, daar wordt je uiteindelijk een sterker persoon van.

Seks in een relatie is gewoon fijn, je vertrouwd elkaar en als je hier ook open bent kan je van elkaar genieten, leren en open elkaars grenzen verkennen en respecteren. Wat ik gemerkt heb is dat de ene vrouw haar grenzen verder heeft liggen dan de ander. De ene vrouw is liefdevoller, de ander wilder. Maar ook dit zou je kunnen bespreken.
lacasa wijzigde dit bericht op 06-11-2020 21:51
8.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik als vrouw heb rond mijn 20e wel wat 'losse nachten' beleefd zeg maar.

Vaak was dat na het uitgaan, vaak met veel drank. Ik denk dat 'het spel' wel iets had, het wel of niet samen naar huis. Maar de seks met zoveel drank stelt echt niet zo heel veel voor.

En ik denk dat in deze tijd er eigenlijk nog minder aan is nu je Tinder hebt.

Als jij een fijne relatie hebt denk ik dat dat meer waard is dan eventueel een tijdje scharrelen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je wel TO. Ik was zelf ook laat, later dan jij was, en had voor het eerst seks in mijn eerste relatie. Voor mij was het wel echt een ding, ik vond het zo geweldig dat ik echt het gevoel had iets gemist te hebben in de jaren ervoor. Ik vond het zonde dat ik niet eerder wat losser was geweest. Wel vond ik het heel speciaal om elkaars eerste te zijn (hij was ook een laatbloeier wat dat betreft). Uiteindelijk ging het om een andere reden uit maar daarna heb ik wel een periode gehad met meerdere contacten. Dat was leuk en lang leve de lol. Ik ben blij die periode gehad te hebben omdat ik anders denk ik met hetzelfde gevoel als jij was blijven zitten. Nu heb ik alweer een aantal jaar een monogame relatie. En dat is ook erg fijn.

Heb je een goede seksuele klik met je partner? Ik merkte dat ik bij mijn eerste partner wel naar andere mannen keek, dat was meer omdat andere dingen in de relatie niet goed zaten. Maar op seksueel vlak was ik er weinig mee bezig dat ik geen ander had gehad, omdat de vonken er af sprongen tussen ons. In latere relaties verlangde ik wel naar andere bedpartners maar dat was meer om de seksuele klik dan minder was.
Alle reacties Link kopieren
spinnetje_ schreef:
06-11-2020 20:51
Dit is absoluut niet waar.

Ik heb met meerdere besneden mannen seks gehad en het ‘opwarmen’ was zo gedaan en klaarkomen kan bij de meesten ook super snel, net als onbesneden mannen. Ik heb nooit een verschil in bed waargenomen tussen besneden en onbesneden mannen en ik heb er een flink aantal gehad.

Mijn huidige man is op z’n dertigste pas besneden en zegt dat er op den duur geen verschil meer is qua gevoel. Het werd weer zoals daarvoor. Vlak na de besnijdenis was het daarentegen juist (altijd) super gevoelig, gezien de eikel ineens steeds bloot lag. Nu is het weer normaal.
Ik vind seks met mijn besneden man ook 10x fijner (veel minder gedoe met het ‘naar binnen komen’), het ziet er mooier uit en no more smegma :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven