First time soloseks - speeltjes

13-11-2020 18:25 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn eerste soort van relatie weer single. Ik heb door hem kennis leren maken met seks. Hiervoor wist ik niet wat ik miste en dat ik het kon missen.

Ik heb nu een aantal maanden geen seks meer gehad en geloof dat mijn lichaam daaronder een beetje vreemd doet :-$

Bij ex genoot ik er enorm van en de frequentie was vrij hoog (3x per dag 3x per week)

Zelf experimenteren heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ik heb een tril-ei & vibrator gekocht, maar voel daar eigenlijk niks van.
Misschien te veel informatie, maar ik mis de penetratie. Ik wil ook niet op elk mannelijk wild gaan zitten die zich aanbiedt..

Jullie tips?
de massage straal van de douchekop op je klit kan ook wonderen doen.
Alle reacties Link kopieren
Trillen doet voor mij ook weinig, ik vind penetratie ook het fijnste. Fwb?
Alle reacties Link kopieren
Een dildo is voor penetratie. Die kopen?
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
13-11-2020 18:49
Trillen doet voor mij ook weinig, ik vind penetratie ook het fijnste. Fwb?
Waar ga ik die vandaan halen?
Hoe weet ik dat diegene open staat voor FWB i.p.v. ONS?

Ik ben niet ervaren en een enorme bangerd geweest
Alle reacties Link kopieren
Voor als je genoeg ruimte hebt:

Afbeelding
Vrij hoog?
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
13-11-2020 18:54
Voor als je genoeg ruimte hebt:
Alle reacties Link kopieren
seks/satisfyer-pro/list_messages/470491 ... #p32150313

De reacties in dit topic lijken eensgezind.

:cheer2:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
13-11-2020 18:54
Voor als je genoeg ruimte hebt:

Afbeelding
Holy shit dat ziet er eng uit :rofl:

@TO sommige sites hebben van die sets met meerdere speeltjes zodat je kunt ontdekken wat bij je past, misschien is dat een idee?
Er staat op deze pijler ook een topic over een Satisfyer pro, dat schijnt het helemaal te zijn, ga daar eens kijken. Fwb zou ik serieus tijd voor uittrekken om iemand te vinden die er ook op die manier over denkt.


de link naar het topic : seks/satisfyer-pro/list_messages/470491
Alle reacties Link kopieren
Absoluut team Satisfyer hier.
Alle reacties Link kopieren
Als je penetratie wilt zou je ook voor een goede dildo kunnen gaan. Eventueel met zuignap, zodat je jezelf kunt penetreren. Al kan ik me voorstellen dat dat ook niet heel geil lijkt.

Ik zelf vind een vibrator en een gevuld gevoel wel fijn, maar om klaar te komen heb ik echt iets op mijn clit nodig. Ik combineer daarom vaak iets inwendig en uitwendig zeg maar.
Je hebt ook speeltjes die beiden doen, maar die vind ik vaak nogal dun.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Satisfyer heb ik ook aangeschaft na al die lovende verhalen, maar ik vind het een vreselijk ding.


Koop anders zo'n speeltje die bij je naar binnen gaat en je tegelijkertijd clitoraal stimuleert.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
13-11-2020 20:18
Satisfyer heb ik ook aangeschaft na al die lovende verhalen, maar ik vind het een vreselijk ding.


Koop anders zo'n speeltje die bij je naar binnen gaat en je tegelijkertijd clitoraal stimuleert.
Bij dat soort speeltjes vind ik de afstand tussen het ding wat clitoraal stimuleert en het ding wat je inbrengt altijd net verkeerd. Misschien ben ik anatomisch niet correct 😕
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
13-11-2020 20:24
Bij dat soort speeltjes vind ik de afstand tussen het ding wat clitoraal stimuleert en het ding wat je inbrengt altijd net verkeerd. Misschien ben ik anatomisch niet correct 😕
Ik heb de Kissing Swan, die werkt voor mij wel goed. Al moet ik het clitorale deel altijd wel even goed zetten.

Maar vaak combineer ik gewoon twee, toch het makkelijkste.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Je hebt vibrators die een soort stotende beweging kunnen maken, zoals de
Fun Factory Stronic G Pulsator. Deze heb ik ook, vind hem erg goed.
Over de Satisfyer Pro ben ik minder tevreden maar heb de womanizer Liberty.

Met beide speeltjes kom ik klaar maar gecombineerd is helemaal top.
Alle reacties Link kopieren
Door corona heb ik geen dates voorlopig. Ik heb een my magic wand aangeschaft (echte aanrader!) en heb sinds kort de elektrische tandenborstel ontdekt ter afwissling haha

(Wel een oude gebruiken he ;-) )
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
13-11-2020 19:50
Als je penetratie wilt zou je ook voor een goede dildo kunnen gaan. Eventueel met zuignap, zodat je jezelf kunt penetreren. Al kan ik me voorstellen dat dat ook niet heel geil lijkt.

Ik zelf vind een vibrator en een gevuld gevoel wel fijn, maar om klaar te komen heb ik echt iets op mijn clit nodig. Ik combineer daarom vaak iets inwendig en uitwendig zeg maar.
Je hebt ook speeltjes die beiden doen, maar die vind ik vaak nogal dun.
Met zuignap heb ik ook gehad, was echt anti climax. Wat een ergernis!

Net als ik er bijna was liet die zuignap weer los. >:-(

Wel erg lekker om te combineren met de andere speeltjes, hij vult wel lekker. Iets wat ik wel heel fijn vind.
Alle reacties Link kopieren
ladywhy schreef:
13-11-2020 18:53
Waar ga ik die vandaan halen?
Hoe weet ik dat diegene open staat voor FWB i.p.v. ONS?

Ik ben niet ervaren en een enorme bangerd geweest

ik zit zelf op Paiq en daar kom ik toch wel regelmatig serieuze mensen tegen die niet alleen opzoek zijn naar een ONS wat ik zelf ook fijn vind is dat je foto niet meteen zichtbaar is waardlor mensen niet gelijk op uiterlijk af gaan en zelf als man vind ik het niet echt heel erg als een vrouw minder ervaring zou hebben
Welke speeltjes zijn voor mannen aan te raden?
Prostaatvieb? buttplug? vacuumpomp? mastrubator lijkt me zo'n gedoe , koud, glijmiddel nodig, achteraf wassen..en aan het eind van de dag niet beter dan een hand..of onderschat ik dat?
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
16-11-2020 17:26
Welke speeltjes zijn voor mannen aan te raden?
Prostaatvieb? buttplug? vacuumpomp? mastrubator lijkt me zo'n gedoe , koud, glijmiddel nodig, achteraf wassen..en aan het eind van de dag niet beter dan een hand..of onderschat ik dat?
Misschien vind je hier wat tussen?
Één van de weinige mannelijke sekstoytesters die ik weet.

https://www.tesstesst.nl/over-jay-tesst/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
leuk popje, dank!
update..mijn speeltje is intussen binnen en waaaauuuuuuwww!!!

echt niet twijfelen mannen..gewoon doen..daar kan je hand niet tegenop...ik zou bijna zeggen daar kan het echte werk niet tegenop.. :$
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
07-12-2020 17:50
update..mijn speeltje is intussen binnen en waaaauuuuuuwww!!!

echt niet twijfelen mannen..gewoon doen..daar kan je hand niet tegenop...ik zou bijna zeggen daar kan het echte werk niet tegenop.. :$
Maarrrrr wat is het geworden? ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven