Vraagje over seks

19-11-2020 10:30 26 berichten
Hallo,

Ik heb een raar vraagje over seks.

We zijn nog veel aan het ontdekken samen en zijn heel erg in love, ik denk niet dat ik eerder zo verliefd ben geweest 🥰
Ik heb weleens gehoord dat seks topsport is maar is het normaal dat je als vrouw al je spieren van je benen tot in je vagina zelf (baarmoederhalswand) aanspant? We zijn elkaars ritme zeg maar nog aan het ontdekken, als hij helemaal binnen is dan trekt er iets van binnen samen wat erg lekker is en uiteindelijk tot een hoogtepunt leid waarbij ik spuitend klaarkom en hij ook maar hij word er dan soms uitgedrukt omdat het heel hard spuit zeg maar. Het is heel erg intens allemaal maar ik vraag me af of anderen hier ook ervaring mee hebben en of het normaal is dat je dat van binnen dus ook samentrekt.

Het is een rare vraag ik hoop dat het oke is om het zo te stellen, ik ben gewoon erg zoekende en hij ook. Hij heeft het ook nog nooit meegemaakt dat een vrouw van binnen zo samentrekt maar het is veel intenser ook voor hem.

Als we geen seks hebben en ik mijn vibrator gebruik dan kan ik ook alleen klaarkomen als ik mijn benen helemaal aanspan en blijf aanspannen anders kan ik niet komen, met seks is dat ook zo, is dat allemaal normaal?
anoniem_65339ec9e1337 wijzigde dit bericht op 19-11-2020 11:21
0.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt er uit gedrukt omdat het zo hard spuit? Volgens mij kan dat niet hoor...
Alle reacties Link kopieren
Wat voor de een normaal is, is dat voor de ander niet.
Ja, bij een orgasme spant je lijf zich aan. Van binben trek je samen.
Naar zo extreem? Geen idee.
Je spant je benen extreem aan. Ook bij solosex. Dus waarschijnlijk heb je, je dat zo aangeleerd.
Net zoals de ene linksom over haar clitoris draaid en de ander rechtsom.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik moet mijn benen ook aanspannen, bijna strekken. Anders lukt het slechts zelden. Verder niet herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
voelt het anders, dan als je masturbeert?
K0koro schreef:
19-11-2020 10:51
Ik moet mijn benen ook aanspannen, bijna strekken. Anders lukt het slechts zelden. Verder niet herkenbaar.
Ik moet ze ook helemaal strekken inderdaad en dan echt de hele tijd
lilalinda schreef:
19-11-2020 11:21
voelt het anders, dan als je masturbeert?
Ja want mastruberen is minder intens en daarbij span ik alleen mijn benen en het gebied rondom mijn vagina heel erg aan maar bij seks ook binnenin ik denk dat dat mijn baarmoederhalswand is die samentrekt als hij er tegenaan duwt, seks is ook veel intenser dan mastruberen
Je baarmoederhals bevat geen bewegende spieren zoals jij ze bedoelt. Je hebt geen controle over het openen en sluiten van je baarmoederhals (gelukkig!). Je hebt het over je bekkenbodemspieren en de vaginawand. Google eens op anatomie bekkenbodem vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vrouw erg opgewonden is (lang voorspel en tijdens het neuken) en op het punt staat klaar te komen/squirten dan wordt ik er ook uitgeduwd, ik voel dan haar benen aanspannen, haar vagina spant spannen en maakt dan een soort duwende/knijpende beweging. Soms kom ik dan ook net klaar als ik er uit wordt geduwd en eindigt het als een "schot voor de boeg"

Dus ja je bent in ieder geval niet de enige, geniet er van zou ik zeggen.
Oh Lord, help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about.
Alle reacties Link kopieren
Squirten is toch gewoon pies?
Hoe kun je een piemel eruit piesen?
Alle reacties Link kopieren
Nah, het is toch meer dan dat, en het is ook een veel helderder vocht, je piest hem er ook niet uit maar duwt hem er uit. Die spieren binnenin hebben veel kracht.
Oh Lord, help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Squirten is gewoon keihard piesen.
Alle reacties Link kopieren
Wat wel grappig is, op mangerichte sites is het squirtvocht afkomstig uit “klieren” in de vagina. En op algemene of wetenschappelijke of vrouwensites is het gewoon urine.

Blijkbaar willen mannen graag geloven dat ze zo lekker neuken dat een vrouw spuit. 🤣
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het urine en misschien niet, vertel alleen mijn ervaringen en ik wil helemaal niet opscheppen over mijn prestaties. En trouwens ze doet het zelf ik help alleen maar.
Oh Lord, help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about.
Buddy1970 schreef:
19-11-2020 15:01
Als mijn vrouw erg opgewonden is (lang voorspel en tijdens het neuken) en op het punt staat klaar te komen/squirten dan wordt ik er ook uitgeduwd, ik voel dan haar benen aanspannen, haar vagina spant spannen en maakt dan een soort duwende/knijpende beweging. Soms kom ik dan ook net klaar als ik er uit wordt geduwd en eindigt het als een "schot voor de boeg"

Dus ja je bent in ieder geval niet de enige, geniet er van zou ik zeggen.
Bedankt! Gelukkig zijn we niet de enige 😁 klinkt misschien gek maar dit is echt een opluchting voor me, we waren hierin echt zoekende. Maar wat jij omschrijft is precies wat er bij mij gebeurt.

Als het gaat om wat quirtvocht is, het is zeker geen plas. Het is doorzichtig en het ruikt niet naar plas, er zitten denk ik wel echt klieren ergens van binnen waar dat vocht vandaan komt, het komt ook niet uit de blaas.
Jethoji schreef:
19-11-2020 17:27
Als het gaat om wat quirtvocht is, het is zeker geen plas. Het is doorzichtig en het ruikt niet naar plas, er zitten denk ik wel echt klieren ergens van binnen waar dat vocht vandaan komt, het komt ook niet uit de blaas.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs ... /jsm.12799

Het is urine.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
19-11-2020 15:53
Wat wel grappig is, op mangerichte sites is het squirtvocht afkomstig uit “klieren” in de vagina. En op algemene of wetenschappelijke of vrouwensites is het gewoon urine.
Er zit inderdaad een stofje (PSA) in dat vóór het squirten niet aanwezig is. Maar goed, dat stofje zit in..... de urine.
Alle reacties Link kopieren
Jethoji schreef:
19-11-2020 17:27
Bedankt! Gelukkig zijn we niet de enige 😁 klinkt misschien gek maar dit is echt een opluchting voor me, we waren hierin echt zoekende. Maar wat jij omschrijft is precies wat er bij mij gebeurt.

Als het gaat om wat quirtvocht is, het is zeker geen plas. Het is doorzichtig en het ruikt niet naar plas, er zitten denk ik wel echt klieren ergens van binnen waar dat vocht vandaan komt, het komt ook niet uit de blaas.
Jawel, dat is het wel
Google maar
Jethoji schreef:
19-11-2020 11:23
Ik moet ze ook helemaal strekken inderdaad en dan echt de hele tijd
Voor wat het waard is, om als man zijnde te ejaculeren spannen de quadriceps ook altijd samen. Zowel tijdens penetratie als gepijpt worden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ejaculatie_(vrouwen)
Alle reacties Link kopieren
Pies dus.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
19-11-2020 18:22
Pies dus.
Wat jij wil ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik squirt dan weer niet, maar als ik heel erg klaarkom duw ik zijn piemel er inderdaad ook uit. Ik strek daarvoor niet m’n benen, maar dat doe ik nooit als ik klaarkom.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Bij sommige vrouwen trekt het hele lijf samen als ze intens klaarkomen en dan is het meer dat haar lijf zo aanspant dat je "eruit wordt" geduwd. Dat komt dan niet zozeer door het samentrekken van haar vagina dan van de rest van haar lijf.

Tenminste... zo heb ik het dan ervaren

Over dat squirten zeg ik liever niets. Accepteer het gewoon dat je spuitend klaarkomt als je alles los laat. En waar het uit bestaat.. soms kun je maar beter niet bij stil staan wat er allemaal door je handen en mond gaat.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Wijze woorden;

Over dat squirten zeg ik liever niets. Accepteer het gewoon dat je spuitend klaarkomt als je alles los laat. En waar het uit bestaat.. soms kun je maar beter niet bij stil staan wat er allemaal door je handen en mond gaat.


En op het moment suprême maakt het al helemaal niet meer uit toch ?
Oh Lord, help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven