CBD olie

26-11-2020 19:48 24 berichten
Hi,
Ik las iets over dat CBD olie heel stimulerend kan zijn tijdens sex. Nu heb je in Amerika blijkbaar een super goede spray maar die verkopen ze hier helaas niet.. ik zie wel allerlei olie's en ook massage olie en glijmiddel. Heeft iemand hier goede ervaring mee of kan je mij iets aanraden?
Het gaat trouwens niet om orgasme uitstellen bij de man.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2020 09:49
Reden: Off-topic
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
26-11-2020 20:12
Dit kun je ook in het minnaarstopic vragen, toch?

Wat heeft dit nou weer met het hebben van een minnaar te maken?
Ja vast wel.
Je kan er vast ook wel vragen hoe je bloemkool lekker klaar maakt? Toch?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2020 09:49
Reden: Quote verwijderd
41.89% gewijzigd
Ik heb er geen ervaring mee. Het lijkt mij een olie die fijn kan zijn als massage-olie net zoals andere natuurlijke olie. Maar als het een prikkelremmende werking moet hebben lijkt het me vreemd dat het tegelijkertijd een stimulerende werking heeft?
Lijkt mij sterk dat dat werkt, als het al werkt vast mild. Je kan dingen ook rechtstreeks uit de VS bestellen als je denkt dat je het wil proberen
-Shifty- schreef:
26-11-2020 21:13
Ja vast wel.
Je kan er vast ook wel vragen hoe je bloemkool lekker klaar maakt? Toch?


:hihi:
Nee dit kan je helaas niet bestellen..ook in VS moet je iets van doktersverklaring ofzo hebben om te krijgen ..
Ja shifty, wat je zegt daar zit wat in!
Hmm nog niet veel wijzer..
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord. CBD heeft namelijk in tegenstelling tot THC geen invloed op de psyche. Ik gebruik CBD bij mijzelf en een hond met zware HD en artrose voor versoepeling van de spieren, niet om mijn geestelijke welzijn te veranderen. Of mijn mood te stimuleren.
Het is ook doodzonde om als massage-olie te gebruiken, daar zijn goedkopere alternatieven voor.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor stimulatie krijg je eigenlijk van die CBD olie ?
Oh Lord, help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about.
Alle reacties Link kopieren
https://www.gezondheidsnet.nl/medisch/wat-is-cbd-olie

Geen. Er wordt niks seksueel gestimuleerd.
Nova1982 schreef:
26-11-2020 19:48
Hi,
Ik las iets over dat CBD olie heel stimulerend kan zijn tijdens sex. Nu heb je in Amerika blijkbaar een super goede spray maar die verkopen ze hier helaas niet.. ik zie wel allerlei olie's en ook massage olie en glijmiddel. Heeft iemand hier goede ervaring mee of kan je mij iets aanraden?
Het gaat trouwens niet om orgasme uitstellen bij de man.
Zeker een aanrader!! Al vaak gedaan, je hebt capsules bij de Holland en barrett, vgm zit er 20 mg CBD oli per capsule in. Neem je gewoon in met water en zorg dat je even van te voren niets gegeten hebt, je merkt vanzelf wat het met je doet ;) echt een aanrader en je moet het lekker laten gaan. Je kan ook pure hash door een pijpje roken voordat je gaat neuken, dat raadt ik je eigenlijk nog meer aan om een keer te proberen ;)
Alle reacties Link kopieren
Party-Pipo schreef:
27-11-2020 16:13
Zeker een aanrader!! Al vaak gedaan, je hebt capsules bij de Holland en barrett, vgm zit er 20 mg CBD oli per capsule in. Neem je gewoon in met water en zorg dat je even van te voren niets gegeten hebt, je merkt vanzelf wat het met je doet ;) echt een aanrader en je moet het lekker laten gaan. Je kan ook pure hash door een pijpje roken voordat je gaat neuken, dat raadt ik je eigenlijk nog meer aan om een keer te proberen ;)
Ja, of neem GHB. Wel goed doseren.
raad* natuurlijk :bonk:
KataTonDemonaEaytoy schreef:
27-11-2020 16:14
Ja, of neem GHB. Wel goed doseren.
Dat kan natuurlijk ook :p
Party-Pipo schreef:
27-11-2020 16:13
Zeker een aanrader!! Al vaak gedaan, je hebt capsules bij de Holland en barrett, vgm zit er 20 mg CBD oli per capsule in. Neem je gewoon in met water en zorg dat je even van te voren niets gegeten hebt, je merkt vanzelf wat het met je doet ;) echt een aanrader en je moet het lekker laten gaan. Je kan ook pure hash door een pijpje roken voordat je gaat neuken, dat raadt ik je eigenlijk nog meer aan om een keer te proberen ;)
Thanks party-pipo! Daar kan ik wel iets mee! Ga het proberen!
Ghb vind ik nog brugje te ver. Zou ook niet weten hoe je daar aan moet komen. ;)
KataTonDemonaEaytoy schreef:
27-11-2020 15:38
Nog nooit van gehoord. CBD heeft namelijk in tegenstelling tot THC geen invloed op de psyche. Ik gebruik CBD bij mijzelf en een hond met zware HD en artrose voor versoepeling van de spieren, niet om mijn geestelijke welzijn te veranderen. Of mijn mood te stimuleren.
Het is ook doodzonde om als massage-olie te gebruiken, daar zijn goedkopere alternatieven voor.
Cbd heeft weldegelijk invloed op de psyche. Sterker nog: er wordt momenteel onderzoek gedaan naar een gunstige werking van cbd bij psychoses, het kan dus mogelijk ingezet gaan worden a mis anti-psychoticum. En dan heb ik het over de reguliere ggz en de reguliere wetenschap.
Dat het ook een afrodisicum zou zijn, is bij mij niet bekend overigens.
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
28-11-2020 14:28
Cbd heeft weldegelijk invloed op de psyche. Sterker nog: er wordt momenteel onderzoek gedaan naar een gunstige werking van cbd bij psychoses, het kan dus mogelijk ingezet gaan worden a mis anti-psychoticum. En dan heb ik het over de reguliere ggz en de reguliere wetenschap.
Dat het ook een afrodisicum zou zijn, is bij mij niet bekend overigens.
Ik sta dicht op de productie. Maar dan voor gebruik bij dieren. Honden met een trauma. Wat daar wetenschappelijk onderbouwd is, is de wisselwerking van lichamelijk ontspanning waardoor de geest ontspant. Trauma bij dieren maakt stress en vluchtstoffen aan zoals adrenaline waardoor de hond in angstagressie -ik noem hier een voorbeeld- blijft hangen. Het blokkeren van de lichamelijke reactie heeft invloed op de aanmaak van stoffen die tot een psychische reactie lijden. In tegenstelling tot letterlijk verlammende medicatie heeft CBD geen negatieve invloed op die wisselwerking.

Ik geloof dat er veel te ontdekken valt, maar als lustopwekker is mij ook niks bekend.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
28-11-2020 14:34
Ik sta dicht op de productie. Maar dan voor gebruik bij dieren. Honden met een trauma. Wat daar wetenschappelijk onderbouwd is, is de wisselwerking van lichamelijk ontspanning waardoor de geest ontspant. Trauma bij dieren maakt stress en vluchtstoffen aan zoals adrenaline waardoor de hond in angstagressie -ik noem hier een voorbeeld- blijft hangen. Het blokkeren van de lichamelijke reactie heeft invloed op de aanmaak van stoffen die tot een psychische reactie lijden. In tegenstelling tot letterlijk verlammende medicatie heeft CBD geen negatieve invloed op die wisselwerking.

Ik geloof dat er veel te ontdekken valt, maar als lustopwekker is mij ook niks bekend.

Ik heb CBD-olie gebruikt om de verschijnselen van ptss te verzachten, het verlicht -bij mij- stressreacties, het doorbreekt een vicieuze cirkel.

Over lustopwekkende of ontremmende werking heb ik ook nog nooit gehoord. Ik vermoed dat TO hier THC-olie bedoelt, en niet CBD.
nounou
CBD olie kan op allerlei manieren helpen. Schijnt dat iedere plant zijn eigen specifieke eigenschappen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
28-11-2020 19:20
Ik heb CBD-olie gebruikt om de verschijnselen van ptss te verzachten, het verlicht -bij mij- stressreacties, het doorbreekt een vicieuze cirkel.

Over lustopwekkende of ontremmende werking heb ik ook nog nooit gehoord. Ik vermoed dat TO hier THC-olie bedoelt, en niet CBD.
Dat dus. Het haalt je lichaam uit een bepaalde overlevingsmechanisme wat een kalmerende invloed op de aanmaak van stressverhogende stoffen remt. Dat doorbreekt de cirkel.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
28-11-2020 19:23
CBD olie kan op allerlei manieren helpen. Schijnt dat iedere plant zijn eigen specifieke eigenschappen heeft.
Dan heb je het echt over thc. Elke plant heeft een andere werking afhankelijk van de kristallen, thc dus. Black Widow, Amnesia, Moonflower. Jack Herrer.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
28-11-2020 19:30
Dan heb je het echt over thc. Elke plant heeft een andere werking afhankelijk van de kristallen, thc dus. Black Widow, Amnesia, Moonflower. Jack Herrer.


Nee, ik heb het echt over CBD. Een vriend van mij heeft zich er helemaal in verdiept. Zelf merk ik er niks van, heb wel eens wat geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
28-11-2020 19:31
Nee, ik heb het echt over CBD. Een vriend van mij heeft zich er helemaal in verdiept. Zelf merk ik er niks van, heb wel eens wat geprobeerd.
Dat is gewoon niet waar, want de werking van CBD zijn de cannabidoiden. Voor CBD gebruik je planten met een laag THC gehalte en een hoog cannabidiolgehalte. Voor CBD gebruik je planten met een percentage hoger 0,2 procent en komt uit een wietplant, lager komt uit een hennepplant. Dat laatste is dus de meuk die je bij het Kruidvat koopt.
De soort plant heeft helemaal niets te maken met het effect. Het gaat om de percentage.

Maar ik moet er een te lang verhaal van maken dat eigenlijk heel eenvoudig is, maar vanwege de huidige trend interessant is om ingewikkeld te maken.

Maar on topic; er zijn mij geen effecten bekend van een werking op seksuele drift of intensiteit. Dan kun je beter een lekkere joint roken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven