Erotische sauna?

29-12-2020 12:25 11 berichten
Ha allen,
Mijn vriend en ik zijn 9,5 jaar samen en willen wat meer uit onze (seksuele) comfort zone komen om sleur te voorkomen. Ik ontdekte dat er erotische sauna's bestaan.
Hebben jullie hier ervaring mee en hoe gaat het er daar aan toe?
Ik ben benieuwd, zodat ik een beetje kan inschatten of het iets voor ons is :-)
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt het goede moment om dit te doen.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even wachten tot de Corona weg is....
Geen ervaring trouwens....
Find people who will make you better (M. Obama)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 14:54
Reden: misbruik algemeen account
95.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beetje flauw van hierboven allemaal. Natuurlijk weet TO ook heus wel van het feit dat alles in een lockdown is en dat het niet het meest ideale moment is om naar een erotische sauna te gaan. Ze vraagt gewoon om ervaringen.

Alsof je ineens niet meer om ervaringen mag vragen op het moment dat alles in een lockdown zit.

Wat. Ontzettend. Flauw. En. Kinderachtig.
Tsjonge, wat doen jullie kinderachtig. Ze schrijft toch niet dat ze er vanavond meteen naar toe wil?

Na de lockdown zullen de erotische sauna's echt niet heel anders zijn dan ervoor, dus waarom is het zo raar om naar ervaringen van voor de lockdown te vragen als je er meer over wil weten? Zodat je kunt bepalen of het iets voor je is om een afspraak te gaan maken wanneer dat weer mogelijk is.

Edit: FitsSprits :high5:
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
29-12-2020 13:52
Edit: FitsSprits :high5:

:high5:
FitsSprits schreef:
29-12-2020 13:51
Beetje flauw van hierboven allemaal. Natuurlijk weet TO ook heus wel van het feit dat alles in een lockdown is en dat het niet het meest ideale moment is om naar een erotische sauna te gaan. Ze vraagt gewoon om ervaringen.

Alsof je ineens niet meer om ervaringen mag vragen op het moment dat alles in een lockdown zit.

Wat. Ontzettend. Flauw. En. Kinderachtig.
Dank Fits. Open deuren (figuurlijk dus) genoeg, ik ben gewoon nieuwsgierig.
*Pauze* schreef:
29-12-2020 13:52
Tsjonge, wat doen jullie kinderachtig. Ze schrijft toch niet dat ze er vanavond meteen naar toe wil?

Na de lockdown zullen de erotische sauna's echt niet heel anders zijn dan ervoor, dus waarom is het zo raar om naar ervaringen van voor de lockdown te vragen als je er meer over wil weten? Zodat je kunt bepalen of het iets voor je is om een afspraak te gaan maken wanneer dat weer mogelijk is.

Edit: FitsSprits :high5:
Yep. Voor na de lockdown. Ik ben niet van plan een sauna te beginnen op mijn zolder oid.
Alle reacties Link kopieren
Op samenswingen.nl tref je wat verhalen aan. Lees met name de comments door, daar staat het meeste in.
FitsSprits schreef:
30-12-2020 13:42
Op samenswingen.nl tref je wat verhalen aan. Lees met name de comments door, daar staat het meeste in.
Thanks! Ik ga eens kijken daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven