nooit oraal bevredigd in relatie

24-01-2021 10:18 442 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu ruim 10 jaar geleden dat wij met mijn man samen zijn. Mijn eerste liefde en bedpartner.

Voor mij is het ook een lastig onderwerp, maar ik wil graag andere meningen hierover horen. 


Ik probeer eigenlijk al een tijdje iets duidelijk te maken en dat is dat ik oraal bevredigd wil worden. Dit heb ik al een paar keer benoemd en hij reageerde hier ook positief op. Maar nu ruim twee jaar verder en er is niks van gekomen.

Ik merk dat ik behoefte heb aan nieuwe uitdagingen, één bedpartner betekent toch weinig ervaring hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen omtrent oraal bevredigen. Is het echt een gemis? Of moet ik dit accepteren en verder gaan met mijn relatie alsof er niks aan de hand is.

En waarom zou een man hier geen actie in ondernemen wetend dat zijn vrouw dit wil.

Het was voor mij erg lastig om dit aan te kaarten bij hem. Dus hier vaker op terugkomen is best moeilijk (in mijn beleving).
dame123 wijzigde dit bericht op 30-01-2021 22:04
39.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat iemand in bed niets tegen zijn zin moet doen, maar het klinkt in totaliteit niet of hij erg veel moeite doet om het voor jou leuk te maken. Hoe is de rest van de relatie?
Alle reacties Link kopieren
Hij reageerde er positief op zeg je, maar hij onderneemt niet uit zichzelf actie. Daar zie ik toch nog wel mogelijkheden. Je maakt het jezelf moeilijk doordat je het er niet meer over wil hebben. Terwijl je wel de gevolgen ziet, weinig intimiteit e.d.
Wat je wél doet: bij hem ook niet meer doen, is passief en hij pakt niet het signaal op dat je er mee af had willen geven. Je communicatie komt dus niet aan. Maar je voelt je wel teleurgesteld dat hij het niet oppakt. Iets duidelijker communiceren helpt.
De simpelste oplossing lijkt me om als je bezig bent hem te helpen ermee. Zeg dan dat het je zo geil lijkt als hij dat nu doet, of stuur hem de juiste richting op, of bedenk iets anders wat bij je past. Je man doet het niet uit zichzelf, maar wil het op zich wel, dan lijkt dit het makkelijkst.
menta wijzigde dit bericht op 24-01-2021 10:30
29.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus als jij tijdens de sex zijn hoofd naar beneden duwt of het hardop vraagt dan zegt hij nee?
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem al eens liefdevol doch dwingend naar beneden geduwd in bed ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Honestly, het zou een dealbreaker zijn voor mij.
Maar het lijkt alsof jullie eerst moeten proberen beter te communiceren. Is de rest van de seks wel goed?
Alle reacties Link kopieren
.
dame123 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 10:35
Reden: verwijderen
98.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
24-01-2021 10:26
Ik vind dat iemand in bed niets tegen zijn zin moet doen, maar het klinkt in totaliteit niet of hij erg veel moeite doet om het voor jou leuk te maken. Hoe is de rest van de relatie?
Voor de rest prima. Maar het gevoel weinig interesse in mijn verlangens doet mij dus helaas niet goed
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
24-01-2021 10:28
Dus als jij tijdens de sex zijn hoofd naar beneden duwt of het hardop vraagt dan zegt hij nee?
1 keer maar was helaas geen succes dus daarna eigenlijk nooit meer geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Dame123 schreef:
24-01-2021 10:39
1 keer maar was helaas geen succes dus daarna eigenlijk nooit meer geprobeerd.
Hoezo “ geen succes “ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-01-2021 10:29
Heb je hem al eens liefdevol doch dwingend naar beneden geduwd in bed ?

Maar één keer zonder succes, tijdje geleden. Ik zal nog een poging wagen.
Alle reacties Link kopieren
Nena1996 schreef:
24-01-2021 10:30
Honestly, het zou een dealbreaker zijn voor mij.
Maar het lijkt alsof jullie eerst moeten proberen beter te communiceren. Is de rest van de seks wel goed?

Dat is hem juist, communicatie is bij ons goed alleen dit onderdeel is gewoon erg lastig. Ik zelf vind het ook erg lastig om dit telkens aan bod te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Dame123 schreef:
24-01-2021 10:39
1 keer maar was helaas geen succes dus daarna eigenlijk nooit meer geprobeerd.
Wat zei hij, hoe reageerde hij?

En hem niet pijpen in de hoop dat hij de hint snapt? Het is geen gedachtenlezer, dus dat is echt de langste weg naar succes. Waarbij er misschien wat gebeurd als hij je na nog 2 jaar vraagt waarom jij hem eigenlijk nooit meer pijpt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hoezo zonder succes? Dat hij het niets vond of jij niet, of het niet helemaal lukte of je niet kwam?
Dat moet ie dan toch gewoon gaan oefenen,

Voor mij hoort oraal er zeker bij voor beide kanten. Ik zou dat absoluut gaan missen, Ik vind oraal bevredigd worden nog lekkerder dan erop en eraf. Dus gewoon weer aankaarten.
Alle reacties Link kopieren
Dame123 schreef:
24-01-2021 10:41
Dat is hem juist, communicatie is bij ons goed alleen dit onderdeel is gewoon erg lastig. Ik zelf vind het ook erg lastig om dit telkens aan bod te brengen.
Ik ben misschien iets vrijer met seks maar als ik tegen dit probleem op zou lopen vind ik de communicatie niet goed.

Je moet je veilig genoeg durven voelen om te zeggen wat je wilt en waar je naar verlangt en als hij dat niet doet dan een gesprek hebben over waarom niet.
Iets houdt je tegen. Je vraagt het liever hier dan aan je vriend.

Ik kan van alles bedenken waarom hij terughoudend is maar alleen hij kan je dat antwoord geven.
Alle reacties Link kopieren
Zeg wat je van hem wilt...dan nog maar een keer zeggen of inderdaad tijdens het voorspel duidelijk zeggen dat je nu gelikt wil worden!
KamilleT schreef:
24-01-2021 10:26
Ik vind dat iemand in bed niets tegen zijn zin moet doen, maar het klinkt in totaliteit niet of hij erg veel moeite doet om het voor jou leuk te maken. Hoe is de rest van de relatie?
Aan de ene kant: helemaal gelijk, niemand moet iets tegen zijn zin doen.
Aan de andere kant: sommige vormen van intimiteit worden toch wel als standaard verondersteld in een (hetero)relatie. Zoenen, penis-in-vagina-seks, orale seks, vingeren/aftrekken - allemaal dingen waar je toch wel vanuit mag gaan. Als iemand een van die dingen niet wil of kan is het toch wel aan diegene om dat (redelijk in het begin van de relatie) op tafel te gooien.

TO is behoorlijk jong in deze relatie terecht gekomen en heeft niet veel vergelijkingsmateriaal dus vraagt zich nu af: mag ik orale seks verwachten? Dan lijkt me toch wel: ja dat mag je gewoon verwachten, en dat hij dat niet wil maar er ook niet over wil praten is zeker niet standaard of logisch.

TO in plaats van een zwaar & moeilijk gesprek aangaan, kan je het proberen sexy te maken? Dat je het implementeert in je dirty talk zeg maar? Misschien ben ik simpel hoor maar ik vind de beste dirty talk eigenlijk sowieso benoemen wat er aan de hand is: ik ga xyz met je doen, jij gaat xyz met mij doen, we zijn xyz aan het doen, we hebben net zo lekker xyz gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Kom je wel klaar tijdens de seks?
Alle reacties Link kopieren
Stel standje 69 gewoon voor
Je kan dat zeggen maar toch ook op hem springen
ClumsyNinja schreef:
24-01-2021 10:58
TO in plaats van een zwaar & moeilijk gesprek aangaan, kan je het proberen sexy te maken? Dat je het implementeert in je dirty talk zeg maar? Misschien ben ik simpel hoor maar ik vind de beste dirty talk eigenlijk sowieso benoemen wat er aan de hand is: ik ga xyz met je doen, jij gaat xyz met mij doen, we zijn xyz aan het doen, we hebben net zo lekker xyz gedaan.

Hou je bek en bef me
Ik denk toch dat je er nog maar eens een serieus gesprekje aan moet wagen. Hem dingen onthouden omdat jij ze niet krijgt werkt volgens mij altijd contraproductief. Voor je het weet denk hij dat het wel prima is als jullie het beiden niet doen.

En misschien moet je je vraag anders formuleren? Het komt op mij over alsof je je seksuele beleving wil vernieuwen en ermee wil experimenteren? En staat orale bevrediging daar symbool voor (zowel voor het vernieuwende als voor hetgeen hij jou niet geeft). Dus stel dat hij wel zo nu en dan zou doen zou het daar dan mee klaar zijn? Is dan je behoefte vervult?
Waarom zo moeilijk doen, je kunt het toch gewoon vragen: Waarom wil je me niet beffen?

En de vervolgvraag: Waarom vind je het vies?
Alle reacties Link kopieren
als een gesprek niet helpt
als zijn daden luider spreken dan zijn woorden
Dan wil hij het blijkbaar echt niet, en dat mag

aan jou te bepalen: hoe nu verder.
Je kunt ook opzoek naar een man die jouw seksuele genot wel serieus neemt
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is de regel ik pijp hem alleen als hij mij beft. Voor wat hoort wat. Werkt goed hoor.
ExodusRedux schreef:
24-01-2021 11:28
Bij mij is de regel ik pijp hem alleen als hij mij beft. Voor wat hoort wat. Werkt goed hoor.


Regels opleggen en voor wat hoort wat. Liefde kan soms zo mooi zijn ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven