Man gromt als een tijger tijdens sex

20-02-2021 10:15 99 berichten
Hola,

Ik ben met een geweldige man aan het daten. Ik heb niks om over te klagen, eigenlijk ook in bed niet. Hij is gepassioneerd en weet de juiste 'spots' te stimuleren, ik kan er echt van genieten. Ik weet niet of ik nu als een zeurpiet over kom, maar het enige irritatie puntje is het feit dat hij tijdens voorspel en de seks met opzet grommende tijger geluidjes maakt. Ik heb er niks op tegen als een man van nature kreunt, dat doe ik zelf ook, maar dit maakt het af en toe wel moeilijk voor mij om opgewonden te blijven. Het is gewoon wat ongemakkelijk. Hij denkt waarschijnlijk dat het als sexy over komt, maar voor is het helaas het tegenovergestelde. Ik vind het jammer want ik vind hem en de seks dus hartstikke fijn. Zou het verkeerd zijn om het hier met om over te hebben? Of vinden jullie dat het iets is wat ik gewoon moet negeren? Tips voor een gesprek zijn iig welkom.
Kun je hier even een geluidsfragment plaatsen, zodat we kunnen oordelen of het echt overdreven is?
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 20-02-2021 10:19
94.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, gewoon bespreken!
Alle reacties Link kopieren
Als je ke er aan irriteert en het zorgt er voor dat je er minder opgewonden van bent, ben je zeurpiet. Vraag gewoon waarom hij dat doet misschien denkt hij inderdaad dat het sexi of geil is. Gewoon vragen hoor en zeggen hoe je je er bij voelt. Alles bespreekbaar maken is belangrijk toch? Ook al is het iets kleins
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Sorry typfout dan ben je geen zeurpiet
Alles gebeurd met een reden
Ik zou meteen niet meer geil zijn. Seks kan ook prima in stilte.
Alle reacties Link kopieren
Verleid hem in deze outfit

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier absoluut iets van zeggen want je gaat je nu steeds meer ergeren en straks kan je je lach niet meer inhouden.

Hiervoor is het echter strikt noodzakelijk om rekening te houden met het type man: is hij trots? Gevoelig? Of juist heel makkelijk? Als je dit verkeerd brengt, kan dit het einde van de relatie betekenen. Zoals met alles in het leven: zoek de handleiding en gebruik deze!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
20-02-2021 10:21
Verleid hem in deze outfit

Afbeelding

Maar dit vind ik een betere tip :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
A. Hij gromt/kreunt van genot. Dat is lastig aan te passen

B. Hij gromt als spelelement. Daar kun je prima over praten.
Zeg gewoon een keer met een brede vertederende glimlach: "Ik vind het echt heel schattig en aandoenlijk als je gromt, maar ik ben wel ontzettend blij dat je daarnaast ook heel sexy kan zijn"

Twee complimenten in één zin lost je probleem zo op.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
20-02-2021 10:18
Kun je hier even een geluidsfragment plaatsen, zodat we kunnen oordelen of het echt overdreven is?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet zelf een keer een hyena nadoen, misschien schriktl hij en is het gelijk klaar met dat gegrom van hem.
Ik zou zo droog als de woestijn worden ervan.
Een grommende beer kan ik wel hebben, maar een tijger? Nee. Daar trek ik de grens.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
20-02-2021 10:26
Zeg gewoon een keer met een brede vertederende glimlach: "Ik vind het echt heel schattig en aandoenlijk als je gromt, maar ik ben wel ontzettend blij dat je daarnaast ook heel sexy kan zijn"

Twee complimenten in één zin lost je probleem zo op.
Nee hoor,dan blijft hij t doen want ze vind het schattig. Wat is er mis met zeggen dat hij niet moet grommen want dat vind ze niet sexy
Ik zou gewoon eens beginnen met een vinger op z'n lippen leggen en "shhhh" zeggen. Kijken of de hint aankomt. Mocht hij erop terug komrn, dan zeg je dat je niet zo van "veel geluid in bed" bent.
Alle reacties Link kopieren
Meestal gaat het over wanneer je hem geen rauw vlees meer voert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou moeten lachen en dan vervolgens sorry moeten zeggen omdat ik hem in z’n gezicht uitlach... geen tips want het klinkt mij ongemakkelijk in m’n oren. Waarschijnlijk zou ik het in een dronken bui eruit gooien, niet zo tactisch.
FransjeG schreef:
20-02-2021 10:24
A. Hij gromt/kreunt van genot. Dat is lastig aan te passen

B. Hij gromt als spelelement. Daar kun je prima over praten.
dit
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
20-02-2021 10:20
Ik zou meteen niet meer geil zijn. Seks kan ook prima in stilte.
Nou. Bij mij niet hoor.
Van een grommende tijger droog ik ook op maar van geluidloze seks ook.
Alle reacties Link kopieren
Brrr stille seks, dat je maar moet raden of het lekker is wat je doet.

Maar wat liever dan? Grommende tijgers of totale stilte🧐
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
20-02-2021 10:29
Kun je niet zelf een keer een hyena nadoen, misschien schriktl hij en is het gelijk klaar met dat gegrom van hem.
Ik zou zo droog als de woestijn worden ervan.
Bedankt...mijn thee spoot door mijn neus 😂😂😂😂😂😂. Ik ben een beelddenker 😅.
Alle reacties Link kopieren
Omg, ik vind het knap dat je er niet om moet lachen tijdens de daad. Ik denk dat dit in zijn hoofd inderdaad leuk klinkt, maar in het echt nogal een misser is, haha.

Ik zit er even over te denken hoe je dit tactisch kan brengen, maar ik vind het echt een moeilijke. Ik zou denk ik benadrukken hoe fijn je de seks vind maar dat je merkt dat de tijgergeluiden (of hoe je het wilt noemen) best wel afleiden. Geen enkele man die dat wilt lijkt me.
vivapimpelmees schreef:
20-02-2021 10:57
Nou. Bij mij niet hoor.
Van een grommende tijger droog ik ook op maar van geluidloze seks ook.
Ik hou gewoon niet van overdreven hard kreunende vrouwen, ze hoeft van mij niet helemaal stil te zijn maar het hoeft ook weer niet zo hard dat de buren haar horen. Zelf maak ik ook geen geluid ofzo.
OMG ik heb dat ook eens gehad! Ik vond het zoo awkward, ik heb nooit meer sex met hem gehad :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven