Eenmalig sex

23-02-2021 21:59 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil met een oude vlam nog 1 keer sex. Dit omdat onze sex ooit geweldig was. We hebben elkaar jaren niet gezien maar willen nog 1 keer sex. Maar ik heb een vriend hoe kan ik dit het beste doen? We wonen erg ver uit elkaar maar ergens in het midden een hotelkamer boeken voor een dag gaat ook niet
Alle reacties Link kopieren
Je wilt vreemd gaan en vraagt aan ons waar je dit moet doen?
Misschien heeft je vriend nog een goed idee.
ik geef mn bek ook maar een douw
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 18:43
97.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit zovaak 'sex' gelezen in zo weinig tekst.

Wat een stom topic.
Sex of seks?
Alle reacties Link kopieren
Nou vreemdgaan.... mijn vriend wil 1 keer per jaar sex. Dus tja.... al heel vaak aangegeven maar hij doet er niks mee
Kan je vriend je niet brengen? Dan wacht hij maar ff in de auto.
Yael1980 schreef:
23-02-2021 22:03
Nou vreemdgaan.... mijn vriend wil 1 keer per jaar sex. Dus tja.... al heel vaak aangegeven maar hij doet er niks mee
Dus eigenlijk ben je niet happy in je relatie? Zou je het dan niet eerst uitmaken en dan seks hebben met je ex?
Alle reacties Link kopieren
We willen het 1 keer doen meer niet
Alle reacties Link kopieren
Yael1980 schreef:
23-02-2021 22:03
Nou vreemdgaan.... mijn vriend wil 1 keer per jaar sex. Dus tja.... al heel vaak aangegeven maar hij doet er niks mee
Dit vind ik altijd zo’n mooie dooddoener “Ik wil vaker seks”, en vanaf dat moment ligt het probleem en de oplossing bij de ander.
Yael1980 schreef:
23-02-2021 22:03
Nou vreemdgaan.... mijn vriend wil 1 keer per jaar sex. Dus tja.... al heel vaak aangegeven maar hij doet er niks mee
Als hij er van af weet dat je met een ander sex gaat hebben is het geen vreemdgaan nee. Zolang hij het niet weet ga je vreemd en ben je dus een bedrieger.
Alle reacties Link kopieren
En je was toch zo bang voor corona? Of houden jullie 1,5 meter afstand.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dus iedereen hier is altijd trouw geweest?
Yael1980 schreef:
23-02-2021 22:06
We willen het 1 keer doen meer niet
Dat zeggen ze altijd. Probleem is dat je dan de drempel over bent en ook geen kwaad meer ziet in een 2e, 3e .... keer. Los van de jullie mismatch in sex: verdient jouw vriend het om zo respectloos behandeld te worden?
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 18:43
99.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yael1980 schreef:
23-02-2021 22:06
We willen het 1 keer doen meer niet
Een keer is Voor mij niet minder erg dan honderd keer, als je vriend er niet vanaf weet Is het toch vreemdgaan. Is vriend het ermee eens, kun je vast wel ergens wat regelen en je gang gaan
Alle reacties Link kopieren
Yael1980 schreef:
23-02-2021 22:08
Dus iedereen hier is altijd trouw geweest?
Je weet zelf ook wel dat het niet bij een keer gaat blijven. De drempel ligt dan steeds lager en voor je het weet heb je echt een affaire.

Wees een grote meid en ga met je vriend in gesprek over jullie toekomst en de rol van seks in jullie relatie.

Maar vreemdgaan is niet de oplossing voor je probleem.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Oh dus als je vriend maar 1x per jaar sex wil is dat voor jou een vrijbrief om vreemd te gaan in plaats van dat je met je vriend praat over hoe jullie je relatie zouden kunnen verbeteren?
En dan verwacht je hier serieus antwoord te krijgen? Triest, ik hoop dat je vriend er snel achter komt hoe je bent zodat hij op zoek kan gaan naar iemand die wel daadwerkelijk om hem geeft...
Alle reacties Link kopieren
Hoe je dit het beste kunt doen?

Gewoon aan je vriend uitleggen dat je graag nog 1x sex wilt met een oude vlam in een hotel ergens in het midden.
Als hij echt van je houdt kan hij je ook gewoon even brengen lijkt mij.
Thats about all I got to say bout that.
Alle reacties Link kopieren
Misschien hebben jullie ook wel gelijk.... het is ook iets wat ik niet moet doen. Maar we apte net en ineens was dit soort aandacht even heel fijn.
Mijn vriend wil nooit wat ik ook zeg er is altijd een ander excuus. Was boos en toen begon mijn ex zo te praten
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
23-02-2021 22:10
Je hebt een kind samen.
Waarom wil je je relatie vernielen? Dat is een wip niet waard.
Als je een kind hebt, ben je helemaal verplicht alles te doen om je relatie te laten slagen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
23-02-2021 22:11
Een keer is Voor mij niet minder erg dan honderd keer, als je vriend er niet vanaf weet Is het toch vreemdgaan. Is vriend het ermee eens, kun je vast wel ergens wat regelen en je gang gaan
Nee precies. Een keertje dronken na een feestje zou ik overigens nog kunnen vergeven. Maar zo direct op zoek gaan en met een ex, dat zou ik een ander verhaal vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wauw..... dus je gaat hier op het forum tips vragen over hoe je moet vreemd gaan? Ga je even diep schamen zeg. Wat een ongelooflijk egoïstisch persoon ben jij. Je vriend verdient beter.
Alle reacties Link kopieren
Yael1980 schreef:
23-02-2021 22:08
Dus iedereen hier is altijd trouw geweest?
Eh, tot nu toe ik wel in ieder geval. Ik vind jou wel slecht hoor, dat je het überhaupt overweegt. Dat je met jezelf kunt leven daarna...
Alle reacties Link kopieren
En je hebt een kind? Nice going girl!
Heb mensen zoals jij extreem laag zitten...
Gadverdamme!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven