Peniskooi. Niet als straf, maar als spel

11-03-2021 05:57 105 berichten
Zaterdagochtend ga ik een peniskooi (cock cage) aanbrengen bij mijn vriend, die hij een week gaat dragen. Het is geen straf, maar onderdeel van een spel waarbij ik vooral wil zien hoe gedwongen onthouding bij hem uitwerkt, en welk effect het heeft op zijn gedrag. Hij draagt wel eens vaker een peniskooi, maar dan altijd voor korte tijd en als onderdeel van onze seks en een erotisch spel. Dit zal de eerste keer zijn dat hij voor langere tijd “opgesloten” is. Als ik hem na een week “bevrijd” mag hij niet meteen neuken. Ik ga hem dan langzaam aftrekken omdat ik hem tot een grote hoogte van geilheid wil zien komen, en wil zien hoe intens zijn orgasme is en hoeveel zaad hij spuit.

Ik gebruik een peniskooi van rvs; geen kunststof of siliconen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee opgedaan? Tips, advies? Do’s en dont’s?
Alle reacties Link kopieren
Überhaupt een don’t lijkt me. Want hoe gaat die man de boel schoonhouden daar??
Alle reacties Link kopieren
En dan plas je ook door die kooi heen? En dat zit/loopt/slaapt comfortabel genoeg, en niemand ziet dat zitten door zijn kleding heen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ga er van uit dat we voldoende kennis/ervaring hebben op het vlak van persoonlijke hygiene.
Ik denk dat je in het BDSM topic (of op een ander forum) meer inhoudelijke reacties krijgt.
margauxlux schreef:
11-03-2021 06:31
Ga er van uit dat we voldoende kennis/ervaring hebben op het vlak van persoonlijke hygiene.


Volgens mij heb je sowieso wel genoeg ervaring hiermee en hoop je vooral op spannende verhalen. Als je een man zou zijn zouden ze waarschijnlijk fap fap fap roepen.
Maar dan heb je zelf ook een week geen seks?
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 07:25
Volgens mij heb je sowieso wel genoeg ervaring hiermee en hoop je vooral op spannende verhalen. Als je een man zou zijn zouden ze waarschijnlijk fap fap fap roepen.
Ja dit, wat verwacht je nou van dit topic? Dat mensen gaan beschrijven hoe ze tot grote hoogtes kwamen na een week?
Ik ben de laatste om te kinkshamen maar ik vind dit topic niet zo op z’n plek hier.
Wel een vraag. Hoe gaat dat met erecties? Zit het dan klem? Neem aan dat er verschillende maten zijn?
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 08:05
Wel een vraag. Hoe gaat dat met erecties? Zit het dan klem? Neem aan dat er verschillende maten zijn?

Duh. Het is ook de bedoeling dat die erectie klem zit :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ben maar even gaan googlen.... geyl!!
Afbeelding
Past wel bij je nick! Loop je dan een werk met dat ding. Lekker met uitlekken ook.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
11-03-2021 08:21
Ben maar even gaan googlen.... geyl!!
Afbeelding
Dat is geen comfortabel model. Er zijn veel betere om voor lange tijd te dragen. Ik ken mannen die ze eigenlijk permanent dragen.
Ik heb er ervaring mee, aardig wat zelfs.

Mijn ervaring is dat de man er gedienstiger van wordt. Bravoure is wel weg zonder toegang tot zijn beste vriend en sidekick.
Als eerstgenoemde je doel is, dan er is grote kans dat je een aangename week tegemoet gaat.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Eigenlijk zou iedere vrouw er één achter de hand moeten hebben begrijp ik.
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 08:41
Eigenlijk zou iedere vrouw er één achter de hand moeten hebben begrijp ik.
:hihi: vind het grappig met wat voor statement je binnenkomt om vervolgens te blijven
EternallyMissed schreef:
11-03-2021 08:57
:hihi: vind het grappig met wat voor statement je binnenkomt om vervolgens te blijven

Wist wel dat ze bestonden, maar verder nooit over nagedacht en nu wel. Vond die beschrijving over hoe je een man tam en gedienstig maakt wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Moet die man niet werken? Sexspelletjes zijn voor in het weekend of je vrije tijd. Niet in de baas zijn tijd, lijkt me.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
11-03-2021 09:31
Moet die man niet werken? Sexspelletjes zijn voor in het weekend of je vrije tijd. Niet in de baas zijn tijd, lijkt me.

Waarom zou je daar niet mee kunnen werken?
Alle reacties Link kopieren
Die titel ook: 'niet als straf'

Alsof het heel normaal is dat je dit soort straffen aan je echtgenoot uitdeelt :-D

Heb je niet lekker gekookt? Was niet goed gesorteerd? Vuilnisbak niet aan de weg? Peniskooi!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geluk dat sportscholen en sportclubs nu dicht zijn zodat ie zich niet in een kleedkamer hoeft om te kleden en te douchen. :-)
Boogschutter10 schreef:
11-03-2021 09:50
Wat een geluk dat sportscholen en sportclubs nu dicht zijn zodat ie zich niet in een kleedkamer hoeft om te kleden en te douchen. :-)

Dat is juist een extra vernedering denk ik. Pikstraf the next level.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 09:33
Waarom zou je daar niet mee kunnen werken?
Geen idee, maar als je er niks van merkt, wat is het nut dan om dat ding naar je werk om te doen?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
11-03-2021 09:31
Moet die man niet werken? Sexspelletjes zijn voor in het weekend of je vrije tijd. Niet in de baas zijn tijd, lijkt me.
Als je thuis werkt heeft niemand hier last van. Ja, de man zelf, maar niemand van z'n collega's.
merano schreef:
11-03-2021 10:33
Geen idee, maar als je er niks van merkt, wat is het nut dan om dat ding naar je werk om te doen?

Anders trekt hij zich misschien toch stiekem af op zijn werk? Er is totale onthouding opgelegd en dat wordt streng gehandhaafd. Dan is man daarna zo mak als een lammetje las ik hierboven.
Alle reacties Link kopieren
Sexy hoor. Zoomvergaderen in een oud joggingpak, pantoffels een een peniskooi ;-)
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven