Nieuw privilege

15-03-2021 05:28 27 berichten
Mijn partner en ik swingen nu ruim 20 jaar. Dat doen we alleen met mannen. In de praktijk spreken we zo eens in de drie maanden af met een man voor een heerlijke erotische avond. Soms hebben een tijd dat we maar met één man afspreken een soms hebben we met bepaalde mannen maar één keer een afspraak. Ik vind het leuk en opwindend om af en toe met twee mannen te vrijen en ik vind het ook spannend om met een andere man dan mijn partner te vrijen. Mijn partner vindt het opwindend om mij met een andere man te zien. Maar het is niet zo dat hij alleen kijkt, hij doet actief mee.
We spreken altijd af met z’n drieën: mijn partner, ik en een derde man.

Een tijdje geleden zei mijn partner dat ik wat hem betreft ook sex mag hebben met andere mannen waar hij niet bij is. De gedachte op zich vind ik wel erg spannend. Hoe ik (of we) dat in de praktijk ga aanpakken weet ik nog niet. Hij zei dat als ik bijvoorbeeld met vriendinnen uit ga en ik raak daar aan de praat met een man en hij vraagt of ik met hem mee naar huis ga en ik zou daar op dat moment wel op in willen gaan, ik dat wat hem betreft kan doen. De enige voorwaarde die mijn partner heeft voorgesteld, is dat ik hem, vooraf of achteraf, hier wel over inlicht.

Nu mijn vaag: zijn er onder jullie die ervaring hebben met een dergelijk “privilege”? Maar ik ben ook wel benieuwd wat jullie hier van vinden of ons adviseren.
Ik kan dit niet met vriendinnen of mijn zussen bespreken, dus vandaar mijn vraag hier.
Alle reacties Link kopieren
Heb al langer eenzelfde privilege. Is letterlijk een vrijbrief. Heerlijke en naughty chats, parkeerplaatsontmoetingen en hotelafspraakjes.
Vooraf laten weten blijf ik voor mezelf geen fijn idee vinden, ik weet niet of ik dat nog zou willen. Heb dat wel gedaan maar was er dan best mee bezig hoe hij zou reageren als ik weer thuis was.
Wil hij dan details weten en wil jij die vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Hij zei dat als ik bijvoorbeeld met vriendinnen uit ga en ik raak daar aan de praat met een man en hij vraagt of ik met hem mee naar huis ga en ik zou daar op dat moment wel op in willen gaan, ik dat wat hem betreft kan doen.

Ik kan dit niet met vriendinnen [...] bespreken

Hm, als je met vriendinnen uit bent, aanpapt met een man en met hem meegaat dan merken ze dat wel, ik denk dat je er dan niet onderuit komt om er toch iets over te vertellen.
Bedankt voor jullie reacties. Leuk om te lezen.
Sugar¹ schreef:
15-03-2021 10:03
Vooraf laten weten blijf ik voor mezelf geen fijn idee vinden, ik weet niet of ik dat nog zou willen. Heb dat wel gedaan maar was er dan best mee bezig hoe hij zou reageren als ik weer thuis was.
Wil hij dan details weten en wil jij die vertellen?
Het maakt in dat geval toch denk ik niet uit of je het vantevoren vertelt of pas als je thuiskomt/ Dan bevind je je toch in dezelfde situatie. Kan je uitleggen waarom het voor jou geen fijn idee is om het hem vantevoren te vertellen? Isd at anders voor jou dan als jet het achteraf vertelt?

Het is niet dat hij details wil weten maar we zullen het er wel over hebben in termen als "vond ik het fijn", "is het voor herhaling vatbaar". Het zal niet zo zijn dat ik hem in details verslag doe om hem op te winden. Zo zit mijn partner en onze relatie niet in elkaar.
S-Groot schreef:
15-03-2021 10:25
Hm, als je met vriendinnen uit bent, aanpapt met een man en met hem meegaat dan merken ze dat wel, ik denk dat je er dan niet onderuit komt om er toch iets over te vertellen.
Als ik met vriendinnen ben moet ik het natuurlijk handig aanpakken zodat zij het niet te weten komen. Mijn vriendinnen hoeven niet te weten dat ik sex heb met andere mannen. Misschien een enkele die ik het kan vertellen maar voor de meeste is dat niet echt een geschikt gespreksonderwerp.
Maar je opmerking klinkt in mijn oren een beetje als of ik het stiekem (ook voor mijn man) zou doen en dat is helemaal niet het geval hoor. Dat "onderuit komen" doel ik dan op. Ik zal het hem sowieso vertellen. En dat kan vooraf en achteraf.
Johnson19 schreef:
15-03-2021 05:36
Heb al langer eenzelfde privilege. Is letterlijk een vrijbrief. Heerlijke en naughty chats, parkeerplaatsontmoetingen en hotelafspraakjes.
Kan dat ook bestaan naast je eigen relatie? Ik kan me in mijn eigen relatie niet voorstellen dat ik dat zou kunnen zonder dat ik verder verwijderd zou raken van mijn man.

ik kan het me wel voorstellen als een soort "oplossing" als je vooral nog de praktische dingen in de relatie hebt (huis, evt kinderen) maar niet meer de emotionele. Maar misschien is dat een heel groot vooroordeel?

Nog even los van dat ik niet zou weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen :-D
Endezoek schreef:
15-03-2021 10:55

Als ik met vriendinnen ben moet ik het natuurlijk handig aanpakken zodat zij het niet te weten komen. Mijn vriendinnen hoeven niet te weten dat ik sex heb met andere mannen. Misschien een enkele die ik het kan vertellen maar voor de meeste is dat niet echt een geschikt gespreksonderwerp.
Maar je opmerking klinkt in mijn oren een beetje als of ik het stiekem (ook voor mijn man) zou doen en dat is helemaal niet het geval hoor. Dat "onderuit komen" doel ik dan op. Ik zal het hem sowieso vertellen. En dat kan vooraf en achteraf.
Dat snap ik wel, zou ook niet weten hoe je dat aan moet pakken. Bewust iemand gaan zitten swipen op Tinder lijkt me toch anders dan flirten "in het wild".

Wat ik me afvroeg: was dit ook een wens voordat je man er over begon? Hoe zeg ik dat, is het je eigen verlangen of is het "omdat het kan" (dat staat er wat zwart-wit, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel)
Alle reacties Link kopieren
Man en ik mogen dit beiden, we gaan echter nooit actief op zoek ( via tinder ofzo) maar mocht het zo voorkomen da je bij uitgaan iemand ontmoet en denkt...mmmmm... dan mag dat. Wel inderdaad de ander informeren en geen herhalingsafspraakjes;-). In de praktijk komt dit enkel op vakanties voor.
.
Ik vond het geen prettig idee dat hij dan veelal op zijn werk was en dan met zijn gedachten bij mij, afgeleid wellicht (zijn beroep is niet ongevaarlijk) Bij thuiskomst was hij dan wat stil, soms geïrriteerd omdat ik mij niet vaak genoeg had gemeld bij hem tussendoor, maar ook soms vrolijk; totaal onvoorspelbaar. En dat hij wilde weten wat ik gedaan had, hoe en hoe vaak een orgasme had enz enz vond ik totaal niet fijn.
Achteraf pas inlichten heb ik geen ervaring mee, dan zou het thuiskomen in ieder geval fijner voelen alleen zou het ‘ondervragen’ dan blijven.
Overigens, als hij zelf op date gaat hoeft hij zich niet te verantwoorden bij mij.
Maar goed, dit zijn dingen waar je vooraf misschien niet zo over nadenkt en die je vooraf zo afspreekt; de condities die wij hebben afgesproken vind ik achteraf lang niet fijn
Orchid2021 schreef:
15-03-2021 11:00
Kan dat ook bestaan naast je eigen relatie? Ik kan me in mijn eigen relatie niet voorstellen dat ik dat zou kunnen zonder dat ik verder verwijderd zou raken van mijn man.

ik kan het me wel voorstellen als een soort "oplossing" als je vooral nog de praktische dingen in de relatie hebt (huis, evt kinderen) maar niet meer de emotionele. Maar misschien is dat een heel groot vooroordeel?

Nog even los van dat ik niet zou weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen :-D
Het is ook geen oplossing want we hebben geen probleem. Ik heb altijd al graag mogen flirten met mannen en ik geef eerlijk toe dat ik het fijn vind om aandacht te krijgen van mannen. Daar heb ik in de periode dat ik vrijgezel was en een stuk jonger veel plezier mee gehad.
Zoals ik al had laten weten, swingen we ook. En dat is ontstaan omdat het mijn partner opwindend leek mij te zien genieten door toedoen van een andere man. Nu gaan we een stapje verder: geniet hij er ook van als ik heb genoten van een andere man waar hij niet bij is. Het is zeker niet zo dat ik nu op alle mogelijke manieren op zoek ga naar een man. Maar als de gelegenheid zicht voordoet, weet ik dat ik "mijn kans kan pakken" als ik dat wil. En eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd hoe ik het zal ervaren als ik seks heb met een man waar mijn partner niet bij is. Het is zeker niet zo dat ik behoefte heb aan een andere man omdat ik bij mijn partner iets mis. Maar we zien het als een verrijking van ons seksleven. Het is een van de manieren waarop we het spannend proberen te houden.

Orchid2021 schreef:
15-03-2021 11:06
Dat snap ik wel, zou ook niet weten hoe je dat aan moet pakken. Bewust iemand gaan zitten swipen op Tinder lijkt me toch anders dan flirten "in het wild".

Wat ik me afvroeg: was dit ook een wens voordat je man er over begon? Hoe zeg ik dat, is het je eigen verlangen of is het "omdat het kan" (dat staat er wat zwart-wit, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel)
Niet echt een wens. Maar we doen allebei wel eens voorstellen hoe we onze relatie spannend kunnen houden en als we zo'n voorstel allebei zien zitten, gaan we kijken of het uitvoerbaar is. En zo is het ook hiermee gegaan. Mijn man bracht het ter sprake, we hebben het er over gehad en over nagedacht en zijn tot de conclusie gekomen dat we dit allebei willen proberen.

@Sugar en @Guppekop: bedankt voor de toelichting. Erg verhelderend.
Alle reacties Link kopieren
[Nu gaan we een stapje verder: geniet hij er ook van als ik heb genoten van een andere man waar hij niet bij is.

Zou hij hiervan genieten in de zin dat je daarna verslag uitbrengt of gewoon het idee al? Heeft jouw man dan bijvoorbeeld ook wel eens zin om met andere vrouwen het bed te delen en wat zou jou mening/gevoel daarover zijn? In ieder geval vind ik het heel bijzonder dat jullie dit zo doen en zo'n goede communicatie hierover kunnen hebben,
Alle reacties Link kopieren
Wij doen dit, maar dan volledig open dus hij mag ook.
Ik vind het zelf wel fijn om elkaar van tevoren in te lichten. Ik merk het (zeker nu met corona) natuurlijk als hij niet thuis is, en ik wil me niet afvragen of hij als hij 'naar vrienden' is echt bij een vriend/vriendin is of een date heeft. Daarnaast vragen we elkaar ook om toestemming in die zin dat als het voor de ander om wat voor reden dan ook niet goed voelt op dat moment, we de date afzeggen of verzetten. Overigens verschilt het hoeveel we daadwerkelijk achteraf aan elkaar vertellen, meestal niet meer dan 'het was leuk/niet leuk'.

Maar het klinkt alsof jouw partner vooral in zijn hoofd heeft dat het spontaan mag als je iemand tegen komt tijdens het stappen? Of zou hij ook OK zijn met bijv. online daten, en zou jij dit willen?
Alle reacties Link kopieren
Het eerste stuk met een man erbij heeft volgens mij niets te maken met je uiteindelijke vraag. Een extra man erbij is jullie avontuur, van jullie beiden. Met iemand anders, zonder je man, het bed in duiken niet.
Daaaan schreef:
15-03-2021 16:29
Het eerste stuk met een man erbij heeft volgens mij niets te maken met je uiteindelijke vraag. Een extra man erbij is jullie avontuur, van jullie beiden. Met iemand anders, zonder je man, het bed in duiken niet.
Wel, zo krijgt ze geen preken dat man mss tog jaloers is of kan worden
Niet de 1e x met andere man dan eigen man
@Endezoek het komt over als goed besproken en groen licht
Geen tips behalve zijn wensen respectern dus vertellen van hoe of wat
Geil vertellen kan leuk opwarmertje zijn
Mijn teddy wil graag alles in geuren en kleure horen
Zorg dat je altijd teaceerbaar blijft en veilig das mijn tip
Veel plezier :biggrin:
kes49240 schreef:
15-03-2021 13:53
[Nu gaan we een stapje verder: geniet hij er ook van als ik heb genoten van een andere man waar hij niet bij is.

Zou hij hiervan genieten in de zin dat je daarna verslag uitbrengt of gewoon het idee al? Heeft jouw man dan bijvoorbeeld ook wel eens zin om met andere vrouwen het bed te delen en wat zou jou mening/gevoel daarover zijn? In ieder geval vind ik het heel bijzonder dat jullie dit zo doen en zo'n goede communicatie hierover kunnen hebben,
Het idee alleen vindt mijn partneropwindend. En nee, hij heeft die behoefte niet. Het is zeker niet “als jij het mag, mag ik het ook” dat hier aan ten ontslag ligt.

Ja, ik vind het ook bijzonder en waardeer mijn partner ook daarom enorm. Ik kan best jaloers zijn, maar mijn partner heeft dat totaal niet.
tortelduif schreef:
15-03-2021 15:45
Maar het klinkt alsof jouw partner vooral in zijn hoofd heeft dat het spontaan mag als je iemand tegen komt tijdens het stappen? Of zou hij ook OK zijn met bijv. online daten, en zou jij dit willen?
Ik heb niet de intentie om er nu echt naar op zoek te gaan. Het scenario wat we ons nu voorstellen is inderdaad dat ik een man tegenkom. Maar het is ook zo dat ik zelf ook erg benieuwd ben naar de ervaring. En ik ben wel van plan die ervaring te gaan beleven. Dus als het niet op de manier gaat zoals we die nu voor ogen hebben, ga ik wel kijken hoe we het dan kunnen realiseren.
Daaaan schreef:
15-03-2021 16:29
Het eerste stuk met een man erbij heeft volgens mij niets te maken met je uiteindelijke vraag. Een extra man erbij is jullie avontuur, van jullie beiden. Met iemand anders, zonder je man, het bed in duiken niet.
Dat zit wel wat in. Maar een extra man erbij waar mijn partner bij is, is wel ontstaan uit de wens van mijn partner om te ervaren hoe deze het vindt als ik sex heb met een andere man. Dus de intentie is in beide gevallen wel het zelfde.
Soms worden dingen gefaciliteerd door praktische omstandigheden in een mensenleven. Ik reis veel (binnen Europa) voor mijn werk (pre-COVID) en ben doorgaans 1x per week van huis weg; een enkele keer wel eens 2 x. Dat maakt het voor mij wel gemakkelijk eens een keer een nacht (of een paar uur) door te brengen met een ander. Bij thuiskomst deel ik het altijd met mijn vriend, en vertel hem vaak wat meer over die “ontmoeting” als hij er naar vraagt omdat ik weet dat hij het spannend en opwindend vindt.

Voordat de geest uit de fles is, wil ik wel graag 2 dingen benadrukken op dit forum. Het is niet zo dat ik maar wat ben gaan ‘rondneuken’ omdat ik nu eenmaal veel van huis weg ben, veiligheid is een groot thema (en is dat, veronderstel ik, voor elke vrouw), en ook ben ik niet happig om het bed te delen op een first date. Ik weet dat daar een zekere tegenstrijdigheid in zit met wat ik hier eerder heb gezegd; in ieder geval ben ik van nature kritisch en selectief als het om mannen (en vrouwen) gaat.

Dat gezegd hebbende, komt een vrijpartij met een ander hooguit een paar keer per jaar voor, en ik vertel het altijd naderhand (of op de avond via een app-je als dat toevallig zo uitkomt).

Met betrekking tot jouw vraag: ik zou het moeilijk (misschien onmogelijk vinden) om zomaar een nacht niet thuis te komen. Ik zou zelf niet willen dat mijn vriend het niet weet en zich ongerust maakt. Voor mij zou ik denk ik (in NL) altijd een echte date willen, misschien zelfs met iemand die ik al een paar keer heb gezien. Mijn advies aan jou zou zijn om niet met de eerste de beste onbekende man mee te gaan op een avond waarop je met vriendinnen uit bent.

Spontaniteit en “eens lekker gek doen” zijn voor mij op dit vlak altijd van secundair belang, ook na twee glazen drank en een snel groeiend gevoel van geilheid.

Margaux
Alle reacties Link kopieren
Endezoek schreef:
15-03-2021 10:55
Als ik met vriendinnen ben moet ik het natuurlijk handig aanpakken zodat zij het niet te weten komen. Mijn vriendinnen hoeven niet te weten dat ik sex heb met andere mannen. Misschien een enkele die ik het kan vertellen maar voor de meeste is dat niet echt een geschikt gespreksonderwerp.
Maar je opmerking klinkt in mijn oren een beetje als of ik het stiekem (ook voor mijn man) zou doen en dat is helemaal niet het geval hoor. Dat "onderuit komen" doel ik dan op. Ik zal het hem sowieso vertellen. En dat kan vooraf en achteraf.

Nee, helemaal niet hoor. Afgaande op je OP zijn jullie open naar elkaar dus daar doelde ik niet op. Maar het lijkt me niet te doen om tijdens het uitgaan met vriendinnen ongemerkt een man op te pikken, dat kan toch niet anders dan opvallen? Ik denk dat je daar toch problemen/geroddel/scheve gezichten van gaat krijgen dus persoonlijk zou ik het niet combineren. Dus ben je met mensen die er niets van mogen weten dan zou ik niet met iemand aanpappen. Ik zou het dus alleen op andere manieren/momenten in praktijk brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat jij je geliefd kan voelen als je man het geen moer uit maakt met wie jij seks hebt. Ik snap ook niet dat hij dat opwindend vindt.

Je auto willen de meeste mensen ook niet uitlenen. Waarom je vrouw dan wel.
margauxlux schreef:
16-03-2021 07:14
Met betrekking tot jouw vraag: ik zou het moeilijk (misschien onmogelijk vinden) om zomaar een nacht niet thuis te komen. Ik zou zelf niet willen dat mijn vriend het niet weet en zich ongerust maakt. Voor mij zou ik denk ik (in NL) altijd een echte date willen, misschien zelfs met iemand die ik al een paar keer heb gezien. Mijn advies aan jou zou zijn om niet met de eerste de beste onbekende man mee te gaan op een avond waarop je met vriendinnen uit bent.

Spontaniteit en “eens lekker gek doen” zijn voor mij op dit vlak altijd van secundair belang, ook na twee glazen drank en een snel groeiend gevoel van geilheid.

Margaux
Dank je voor je heldere uiteenzetting.
IK zal ook zeker voorzichtig zijn. Fijn te horen dat je bezorgd om me bent. Dat vind ik lief.
Mijn partner en ik hebben het er al over gehad dat mocht het zo ver komen, ik het adres van degene waar ik met mee ga, aan hem stuur. Dan weet mijn partner in ieder geval waar ik ben en dat ik wat later thuis kom.
S-Groot schreef:
16-03-2021 08:18
Nee, helemaal niet hoor. Afgaande op je OP zijn jullie open naar elkaar dus daar doelde ik niet op. Maar het lijkt me niet te doen om tijdens het uitgaan met vriendinnen ongemerkt een man op te pikken, dat kan toch niet anders dan opvallen? Ik denk dat je daar toch problemen/geroddel/scheve gezichten van gaat krijgen dus persoonlijk zou ik het niet combineren. Dus ben je met mensen die er niets van mogen weten dan zou ik niet met iemand aanpappen. Ik zou het dus alleen op andere manieren/momenten in praktijk brengen.
Ok, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.

Als ik met vriendinnen uit ga, eindigt dat vaak in een café en daar praten we dan wel vaker met mannen die we daar tegen het lijf lopen. Ik stel me in dat geval voor dat als ik aan de praat raak met een man en we allebei meer zouden willen, hij me, zonder dat mijn vriendinnen dat zien, zijn telefoonnummer kan geven en als ik dan met mijn vriendinnen op huis aan ga, kan ik hem bellen. Beetje omslachtig, maar wel te doen.

Ik ben niet in de omstandigheid dat ik reis voor mijn werk. Dus ik moet op een andere manier aan een man komen. Nu klinkt het alsof ik van plan ben om echt op zoek te gaan, maar dat is ook weer niet waar. Ik ben benieuwd naar de belevenis om een keer seks te hebben met een andere man waar mijn partner niet bij is maar als het niet gebeurt, is het ook goed. Ik zal er best wat moeite voor willen doen maar de gelegenheid zal zich wel voor moeten doen. Ik ga niet heel veel moeite doen om de gelegenheid zelf creëren denk ik zo.


En anders ga ik met mijn partner naar een café. Dan kan ik mijn gang gaan. 😊
Ik vind het wel interessant om te lezen hoe je er over schrijft, ook al staat het wel heel ver af van wat ik zelf prettig vind.

Je zin "zo houden we ons seksleven spannend" zette mij nog aan het denken. Is het eigenlijk erg als je seksleven eens een tijdje saai is? Ik roep wel eens dat ik mijn man de leukste vind omdat ook sleur met hem fijn is.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
16-03-2021 14:16
Ik snap niet dat jij je geliefd kan voelen als je man het geen moer uit maakt met wie jij seks hebt. Ik snap ook niet dat hij dat opwindend vindt.

Je auto willen de meeste mensen ook niet uitlenen. Waarom je vrouw dan wel.
tja, als je seks ziet als 'de liefde bedrijven' ipv een hele fijne activiteit dan denk je in de basis al zo anders dan bijv ik en TO en dan zal je het inderdaad niet begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Orchid2021 schreef:
16-03-2021 14:36
Ik vind het wel interessant om te lezen hoe je er over schrijft, ook al staat het wel heel ver af van wat ik zelf prettig vind.

Je zin "zo houden we ons seksleven spannend" zette mij nog aan het denken. Is het eigenlijk erg als je seksleven eens een tijdje saai is? Ik roep wel eens dat ik mijn man de leukste vind omdat ook sleur met hem fijn is.
Ik ben dan niet TO maar : nee, natuurlijk is dat niet erg. Ook bij ons komt er soms een beetje de sleur in. Ik merk echter wel dat bijv. seks met een ander, of het samen herbeleven van oude spannende herinneringen door erover te praten, ons eigen sekseven weer een enorme boost geeft.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
16-03-2021 14:16
Ik snap niet dat jij je geliefd kan voelen als je man het geen moer uit maakt met wie jij seks hebt. Ik snap ook niet dat hij dat opwindend vindt.

Je auto willen de meeste mensen ook niet uitlenen. Waarom je vrouw dan wel.

Is deze post bedoeld om antwoorden te krijgen, zodat je het wel kan snappen? Of is dit een oordeel dat al vast staat?
Alle reacties Link kopieren
Endezoek schreef:
16-03-2021 14:30
Ok, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.

Als ik met vriendinnen uit ga, eindigt dat vaak in een café en daar praten we dan wel vaker met mannen die we daar tegen het lijf lopen. Ik stel me in dat geval voor dat als ik aan de praat raak met een man en we allebei meer zouden willen, hij me, zonder dat mijn vriendinnen dat zien, zijn telefoonnummer kan geven en als ik dan met mijn vriendinnen op huis aan ga, kan ik hem bellen. Beetje omslachtig, maar wel te doen.

Geeft niet, je reageerde in elk geval netjes terwijl je dacht dat ik je beschuldigde ;) . Lijkt me wel lastig hoor, dat een vreemde man op café niet weet dat je vriendinnen het niet mogen weten, dat moet je dan wel eerst vertellen zonder dat iemand dat opmerkt. Plus het flirten lijkt mij toch van een heel ander niveau als jullie elkaar versieren dan als het gewoon een leuke flirt is. Maar je zei al dat je nogal van het flirten bent, dus misschien is dat bij jou wel ongeveer hetzelfde en valt het je vriendinnen helemaal niet op :-D .
In elk geval veel plezier als de gelegenheid zich eens voordoet (en vanaf nu al voorpret).
Nou het is voor het eerst gebeurd: ik heb sex gehad met een andere man dan mijn partner waar mijn partner niet bij was. Het was spannend, opwindend en voor herhaling vatbaar. Toen ik weer thuis kwam waren mijn partner en ik allebei zo opgewonden. Dus het was dubbel feest. 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven