nwe partner na lange tijd..

25-03-2021 10:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ervaringen gezocht!

Ik heb een lange relatie gehad waarbij het tussen de lakens al snel stil lag. Das natuurlijk jammer maar kan gebeuren. Door andere redenen gescheiden, moeilijk maar voor alle partijen het beste. Nu ben ik weer aan het daten geslagen en zowaar heb ik een leuke vent getroffen die ook tussen de lakens de weg prima weet te vinden :lol:

Maar.. Het heeft heel lang geduurd voor een een orgasme kon krijgen, pas sinds een jaar of anderhalf lukt me dat. En alleen solo (want ook geen partner die daar een rol in wilde spelen). Nu ik een toffe sexpartner heb zou ik het ook heel fijn vinden om dat tijdens een vrijpartij te ervaren. Maar het is zo anders dan solo dat ik niet zo goed weet wat te doen en er wat verward van wordt.

Kijk, ik leg er sowieso zo min mogelijk druk op. Wat we doen is bijzonder leuk en de rest is bonus maar ik merk toch dat het me bezighoud!

Hebben mensen hier ervaring mee? Komt dat vanzelf naarmate je elkaar beter leert kennen?

Alvast bedankt!
Zorg dat je duidelijk maakt wat jij lekker vindt. Dat hoef niet eens besproken te worden, je kan dat ook non-verbaal aangeven tijdens de seks. En soms moet je het natuurlijk ook gewoon vertellen.
Aanspannen is de beste manier, dus de piemel strak in je vagina aanspannen, dan moet het lukken.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje werkelijk????

Gonniegijsje ga jezelf eens eerst zetten. Intiem zijn is geweldig maar het moet niet zo zijn dat jouw orgasme een bonus moet zijn. Het is onderdeel van!
Ben er open over bij je nieuwe partner en ga sámen op onderzoek/avontuur wat bij jullie past en geniet ervan.

Communicatie is hierin wel een pré.
Is dat een echte vraag K79 of ben je nu sarcastisch?
Alle reacties Link kopieren
Mega sarcastisch.
Waarom doe je dat?
Cateautje schreef:
25-03-2021 11:07
Waarom doe je dat?
Dan moet het lukken is natuurlijk niet zo. Straks denkt TO dat er wat mis met haar is. Bij mij lukt dat echt niet en zo zijn er vast meer.
Rachmaninoff schreef:
25-03-2021 11:13
Dan moet het lukken is natuurlijk niet zo. Straks denkt TO dat er wat mis met haar is. Bij mij lukt dat echt niet en zo zijn er vast meer.
Heel veel vrouwen worden volwassen met het idee dat ze helemaal moeten ontspannen en dat is vaak de oorzaak dat het levenslang niet lukt, dus dit is een goed begin.
Alle reacties Link kopieren
Jij geeft iemand een tip die niet vpor iedereen geldt. Daarbij gaf zij aan vele jaren intiemloos heeft doorgemaakt. Zij heeft nu een nieuwe partner gevonden waar zij meer mee wik ervaren maar uit haar post komt naar voren dat ze haar eigen plezier niet vooraan heeft staan.
Jij geeft dan een optie wat zo i kunnen worden zonder verdere info en net als of dat de oplossing is. Even je bekkenbodemspieren aanspannen als er een piemel in zit en hup daar heb je je plezier.
Daarmee geef je indirect aan dat ze een orgasme gaat krijgen door middel.van sowieso een piemel erin.

En dat vind ik de reinste onzin. Bij héél véél vrouwen werkt dit niet op die manier en dat is prima. Hoe het dan wel kan zal door haarzelf en haar partner onderzocht mogen worden.
K79 schreef:
25-03-2021 11:17
Jij geeft iemand een tip die niet vpor iedereen geldt. Daarbij gaf zij aan vele jaren intiemloos heeft doorgemaakt. Zij heeft nu een nieuwe partner gevonden waar zij meer mee wik ervaren maar uit haar post komt naar voren dat ze haar eigen plezier niet vooraan heeft staan.
Jij geeft dan een optie wat zo i kunnen worden zonder verdere info en net als of dat de oplossing is. Even je bekkenbodemspieren aanspannen als er een piemel in zit en hup daar heb je je plezier.
Daarmee geef je indirect aan dat ze een orgasme gaat krijgen door middel.van sowieso een piemel erin.

En dat vind ik de reinste onzin. Bij héél véél vrouwen werkt dit niet op die manier en dat is prima. Hoe het dan wel kan zal door haarzelf en haar partner onderzocht mogen worden.
Het lijkt me een goede zaak dat je deze post kopieert en aan alle seksuologen stuurt in het land, dan leren zij ook nog eens wat.
Cateautje schreef:
25-03-2021 11:15
Heel veel vrouwen worden volwassen met het idee dat ze helemaal moeten ontspannen en dat is vaak de oorzaak dat het levenslang niet lukt, dus dit is een goed begin.
Dat kan, maar ik heb wel dermate veel ervaring dat ik werd omschreven als sloerie en het lukt nog steeds niet. Het gaat ook niet gebeuren, en daar heb ik geen problemen mee, het kan ook wel op andere manieren.
Rachmaninoff schreef:
25-03-2021 11:22
Dat kan, maar ik heb wel dermate veel ervaring dat ik werd omschreven als sloerie en het lukt nog steeds niet. Het gaat ook niet gebeuren, en daar heb ik geen problemen mee, het kan ook wel op andere manieren.
Dit topic gaat over de TO...
Cateautje schreef:
25-03-2021 11:26
Dit topic gaat over de TO...
En bij haar werkt het zeker weten zoals bij jou en niet zoals bij mij zeg maar.
Rachmaninoff schreef:
25-03-2021 11:32
En bij haar werkt het zeker weten zoals bij jou en niet zoals bij mij zeg maar.
Weet ik veel, ik heb je nog geen tips zien geven, alleen maar zien protesteren.
Eens met Rachmaninoff.
Begin met jouw orgasme niet als bonus te zien maar als iets wat er bij hoort.
Natuurlijk is seks ook leuk zonder maar het wordt hoogtijd dat je wat meer ruimte tussen de lakens inneemt voor jezelf als ik je zo lees.
Ik zou in jouw geval aan nieuwe partner vertellen dat een orgasme voor jou lange tijd onbestaand was, misschien ook als je durft je onzekerheid delen, en dat je dolgraag eens zou willen klaarkomen door toedoen van een ander (hem dus)
Grote kans dat die man je mee de slaapkamer in neemt om z’n best te doen voor je 😉
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-03-2021 11:26
Dit topic gaat over de TO...
Precies!
M.a.w. wat voor jou geldt hoeft niet voor TO te gelden. Het merendeel van de vrouwen komt gewoon niet klaar door penetratie. (en dat weten sexualogen echt wel). Ik kan meerdere orgasmes in een vrijpartij krijgen, maar no way dat dat door penetratie alleen komt, ik heb daar meer bij nodig. Het feit dat het bij jou wel lukt, is mooi, geniet er van zou ik zeggen en het geeft aan dat het wél zou kunnen maar geen vaststaand feit is. Het is echt voor ieder verschillend.

TO kan gelukkig wel tot een orgasme komen in haar eentje. Persoonlijk zou ik die handeling in de vrijpartij integreren. Zo ziet haar partner wat voor haar werkt en kan hij er wellicht in meegaan. Ik weet dat niet iedereen er meteen voor open staat om zich zelf te bevredigen waar de partner bij is, maar mocht je die vrijheid mogen ervaren is het denk ik wel een begin voor meer samen.
jenny80 wijzigde dit bericht op 25-03-2021 11:48
0.10% gewijzigd
Cateautje schreef:
25-03-2021 11:37
Weet ik veel, ik heb je nog geen tips zien geven, alleen maar zien protesteren.
Ik ben het eens met DS1971 en kan me wel vinden in jouw opmerking als tip, alleen niet in de toevoeging dan komt het zeker goed want dat is niet zo.

Daarnaast zou ik zeggen leg er niet teveel druk op en neem te tijd om elkaar goed te leren kennen op dit vlak.
Alle reacties Link kopieren
Doe het eens solo met hem erbij. Dan ziet je man hoe je het doet, de druk verdeling, snelheid etc.
De een vindt dit lekker, de ander dat. Wat Cateau schrijft snap ik helemaal niet. Strak aanspannen met de piemel erin en daarvan klaarkomen?
Dat werkt bij mij in ieder geval niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
25-03-2021 11:40
Eens met Rachmaninoff.
Begin met jouw orgasme niet als bonus te zien maar als iets wat er bij hoort.
Natuurlijk is seks ook leuk zonder maar het wordt hoogtijd dat je wat meer ruimte tussen de lakens inneemt voor jezelf als ik je zo lees.
Ik zou in jouw geval aan nieuwe partner vertellen dat een orgasme voor jou lange tijd onbestaand was, misschien ook als je durft je onzekerheid delen, en dat je dolgraag eens zou willen klaarkomen door toedoen van een ander (hem dus)
Grote kans dat die man je mee de slaapkamer in neemt om z’n best te doen voor je 😉
Helemaal mee eens! Ik heb een soortgelijke ervaring achter de rug en er is een wereld voor mij open gegaan dankzij hele attente en enthousiaste scharrels. Veel plezier :D
Ik ben erachter gekomen dat het soms ook wat aan de “skills” en inlevingsvermogens van bepaalde heren ligt.

Huidige scharrel kom ik zo 3 keer op een avond. Tijdens 1 van mijn vaste relaties haalde ik dat nog niet in een jaar.

Het zit “hem” dus in de vaardigheden, empathie dergelijke, maar ook in hoe “relaxt” de bedpartner an sich is. Huidige vindt niets raar of gek (bijna niet dan). Lucht wat ontsnapt, een vergeten plukje haar, gekke geluiden, onhandigheid, orgasme wat even wat langer op zich laat wachten, veel opwarm tijd nodig hebben of ongesteld zijn etc. Daardoor voel ik mij op mijn gemak en kan ik mij “laten gaan”.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie input!

Minnaar weet ervan en is idd erg enthousiast en attent :- ) .

Ik hoor een paar keer dat je voldoende ruimte voor je eigen pret moet durven innemen. Nu is de sex al vrij geweldig, niveau knikkende knieën en nauwelijks kunnen lopen na afloop haha, maar kan ik misschien best wat meer nog aangeven. Dat is een mooie tip die ik mee ga nemen!
Veel plezier met jezelf en je minnaar 😉
Alle reacties Link kopieren
Zet hem op! ;)
Alle reacties Link kopieren
zurematten1988 schreef:
25-03-2021 12:59
Ik ben erachter gekomen dat het soms ook wat aan de “skills” en inlevingsvermogens van bepaalde heren ligt.


Het zit “hem” dus in de vaardigheden, empathie dergelijke, maar ook in hoe “relaxt” de bedpartner an sich is. Huidige vindt niets raar of gek (bijna niet dan). Lucht wat ontsnapt, een vergeten plukje haar, gekke geluiden, onhandigheid, orgasme wat even wat langer op zich laat wachten, veel opwarm tijd nodig hebben of ongesteld zijn etc. Daardoor voel ik mij op mijn gemak en kan ik mij “laten gaan”.
Dit klinkt heel erg als mijn ex-scharrel :D Heel erg op mij gericht en niks is te gek. En ook elk geluid(je) en stuiptrekking (hoe klein ook) wordt door hem geregistreerd. Zo weet hij precies wat de impact is van zijn aanrakingen en bewegingen. Dan is het elke avond wel meerdere keren een groot feest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven