Sperma lekt meerdere dagen uit vagina

03-08-2021 10:28 99 berichten
Hoi forumlezers,

ik heb een vraag waarvan ik echt nergens het antwoord op kan vinden en mijn vriendinnen kunnen zich ook niet hierin vinden. Ik heb altijd na de seks dat er wel sperma uit me komt, en ik ga ook altijd meteen plassen en persen etc, dus echt met het idee dat alles eruit is, maar altijd duurt het minimaal 2 en vaak zelfs 3 dagen voor alles eruit is. In die dagen lek ik het op willekeurige momenten over de dag en ik voel me altijd zo smerig dan. Ik stink gewoon meerdere dagen na de seks, ook al douche ik netjes erna. Het komt gewoon later er nog uit. Alsof ik het vasthoud. Ik zoek hier een tip voor want ik vind het enorm vervelend. Is het een idee om een tampon in te doen zodat alles gewoon meteen geabsorbeerd wordt en ik het dan na de maximale periode van een tampon dragen eruit haal, of werkt dat niet zo..? Ik kan me werkelijk waar niks anders bedenken. Tegenwoordig draag ik gewoon inlegkruisjes na de seks, maar ik draag die toch het liefst zo min mogelijk i.v.m. ''het broeierige''... En dat helpt verder ook niet met het stinkende.

Ik hoop dat iemand dit herkent en iemand tips heeft! Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Even 'scheppen' tijdens het douchen?
Dat had mijn ex-vriendin ook. Het kwam er dan een dag later op haar werk opeens uit. En ze rook het ook gelijk.

Kun je hem niet in je mond klaar laten komen?
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
03-08-2021 11:33
Dat had mijn ex-vriendin ook. Het kwam er dan een dag later op haar werk opeens uit. En ze rook het ook gelijk.

Kun je hem niet in je mond klaar laten komen?
Ja, herkenbaar en ik kies inderdaad voor deze optie ;-)
Alle reacties Link kopieren
Een condoom gebruiken helpt hier natuurlijk ook.
Nu ben ik daar zelf ook niet zo van (is ook niet nodig wegens vaste relatie en vasectomie) , maar af en toe doen we het nog wel eens omdat ik het dan 'langer volhoud'. Wegens toch wat minder gevoel, kom ik later klaar.
Het heeft dus ook zijn voordelen, als 'verkoopargument' naar je man :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook, altijd al gehad ook. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden maar merk wel dat het een stuk sneller gaat als ik daarna goed actief ben. Als ik een lang stuk ga fietsen bijvoorbeeld dan is het een stuk sneller er uit.
Alle reacties Link kopieren
Heb hier soms ook last van. Vind dit ook enorm vervelend. Zou ook niet weten wat je hier aan kan doen... Als jullie geen plannen hebben om zwanger te worden, misschien een condoom gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Spoelen met een vaginale douche met alleen water erin? Of met je vinger het eruit halen als je doucht?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook weleens. Vooral als sperma wat wateriger is zeg maar. Douchen, persen etc. werkt niet altijd 100%.

Ik doe gewoon een tampon in en dan is het voor mij opgelost.
Emboldened by the flame of ambition
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit gewoon een vrouwending en komt het best vaak voor. Gewoon douchen, misschien een inlegkruisje, meer kan je niet doen. Het helpt bij mij om meteen erna naar de wc te gaan en even een paar keer te hoesten/kuchen. Een tampon zou ik afraden. Lijkt me niet fris qua bacteriën en de geur zal alleen maar versterken omdat het er niet uit kan en dus blijft hangen.
Als het meerdere dagen 'lekt' komt bij mij onbedoeld het beeld naar boven dat het lijkt of hij er een emmer in dropt.

Moet vervelend zijn, kan een tampon helpen?
Alle reacties Link kopieren
Voor het zingen de kerk uitgaan en het elders deponeren.
Beerlover schreef:
03-08-2021 11:57
Voor het zingen de kerk uitgaan en het elders deponeren.

Nee joh, dat zou veel te logisch zijn.
Massagestraal van de douche al geprobeerd? Een andere oplossing is dat je partner niet in je klaarkomt. Nou ja, in je mond kan natuurlijk wel. :proud:
RikM schreef:
03-08-2021 12:16
Nee joh, dat zou veel te logisch zijn.
Haha echt hè.
mammezel schreef:
03-08-2021 11:55
Moet vervelend zijn, kan een tampon helpen?
Absoluut geen aanrader. Een tampon droogt je vagina namelijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook, altijd gehad. Ik stoor me er niet zo aan. Overigens geen twee drie dagen later nog.
Daarom heeft mijn partner dat gelukje zelden. Vind er weinig aan om de hele dag eraan herinnert te worden.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
03-08-2021 12:16
Nee joh, dat zou veel te logisch zijn.
Haha ja! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
03-08-2021 11:55

Moet vervelend zijn, kan een tampon helpen?
Openingspost niet gelezen?
Je herhaalt gewoon to´s vraag.
Alle reacties Link kopieren
Voor het zingen de kerk uit?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt hurken en dan hoesten of niezen, kwam ik perongeluk achter 🤣
Metallover schreef:
03-08-2021 12:42
Haha ja! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Je voelt je drie dagen smerig na de seks maar nee hoor, die kwak die moet er per sé in.
Alle reacties Link kopieren
Echt geen tampon indoen hoor, ik geloof bijna niet dat ik dit hier serieus lees. TSS anyone? :O

Ook een vaginale douche zou ik afraden, je moet het slijmvlies van je vagina (pH 3,5-4,5) niet willen bombarderen met water (pH 7) of dus tampons, zeker nadat er ook net sperma naar binnen is geweest.

Gewoon eruit laten lopen, buitenkant vagina afspoelen en je man minder vaak in de vagina doen klaarkomen, valt verder helaas niks aan te doen. Sperma ruik je nou eenmaal, zeker na enkele uren in je lichaam en ik vind het op het moment zelf ook veel geiler dan erna. ;-D

Je zou nog katoenen of bamboevezel (wasbare) inlegkruisjes kunnen proberen, dat zou al minder moeten broeien.
Alle reacties Link kopieren
Girafjes schreef:
03-08-2021 12:59
Bij mij helpt hurken en dan hoesten of niezen, kwam ik perongeluk achter 🤣
Ja! Niezen zorgt voor een korte maar hevige aanspanning van de buikspieren, dus dan loopt het eruit door de druk in je buikholte. Is veel beter voor je dan lopen persen met je bekkenbodemspieren. Je kunt je ook aan het lachen laten maken als niezen niet lukt. Helaas bestaat datzelfde effect ook als je ongesteld bent en moet niezen/lachen :nut:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven