Verticale clithood percing en fietsen

26-09-2021 19:50 27 berichten
Heeft iemand ervaring met een verticale clithood en fietsen op bijvoorbeeld een racefiets. Racefiets zadel is stevig soort van hard. Ik vraag mij af of je dan continu gestimuleerd wordt of dat het pijnlijk is.
Ik overweeg er 1 maar fiets regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ervaring. Ik hoorde van andere dames hoe geweldig het stimuleert. Dus om die reden een race fiets aangeschaft. Het is echt heerlijk.
Na lange tochten wel enige roodheid en soms wat bloed. Maar dat mag de pret niet drukken.
Skippybal? Zelfde verhaal.

Dat mensen nu nog niet weten dat je zo’n ding laat plaatsen voor ultiem genot en daarmee een algemene verbetering van je leven, daar begrijp ik nou echt niks van.
Echt, ik had zo’n klote leven. En nu? Elke dag is een feestje.
Ik heb mijn man niet meer nodig voor genot, dus ik ben gescheiden. Mijn vibrators heb ik doorverkocht op marktplaats.
En ik ben na jaren eindelijk bevrijd van het gebruik van medicatie tegen mijn depressies, die als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.

Dus antwoord op je vraag, gewoon doen. Er gaat een wereld voor je open.
Alle reacties Link kopieren
Je fietst hem er zo in.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
27-09-2021 00:35
Ja hier ervaring. Ik hoorde van andere dames hoe geweldig het stimuleert. Dus om die reden een race fiets aangeschaft. Het is echt heerlijk.
Na lange tochten wel enige roodheid en soms wat bloed. Maar dat mag de pret niet drukken.
Skippybal? Zelfde verhaal.

Dat mensen nu nog niet weten dat je zo’n ding laat plaatsen voor ultiem genot en daarmee een algemene verbetering van je leven, daar begrijp ik nou echt niks van.
Echt, ik had zo’n klote leven. En nu? Elke dag is een feestje.
Ik heb mijn man niet meer nodig voor genot, dus ik ben gescheiden. Mijn vibrators heb ik doorverkocht op marktplaats.
En ik ben na jaren eindelijk bevrijd van het gebruik van medicatie tegen mijn depressies, die als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.

Dus antwoord op je vraag, gewoon doen. Er gaat een wereld voor je open.
Lucht het op?
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu een jaar of 12 die piercing en heb nergens last van.
Denk dat het ook wel een beetje aan je anatomie ligt. Bij sommigen steekt het echt uit, bij anderen meer verstopt.
kan me voorstellen dat als je clitoris erg aan de oppervlakte zit, je er wel last van kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
27-09-2021 00:35
Ja hier ervaring. Ik hoorde van andere dames hoe geweldig het stimuleert. Dus om die reden een race fiets aangeschaft. Het is echt heerlijk.
Na lange tochten wel enige roodheid en soms wat bloed. Maar dat mag de pret niet drukken.
Skippybal? Zelfde verhaal.

Dat mensen nu nog niet weten dat je zo’n ding laat plaatsen voor ultiem genot en daarmee een algemene verbetering van je leven, daar begrijp ik nou echt niks van.
Echt, ik had zo’n klote leven. En nu? Elke dag is een feestje.
Ik heb mijn man niet meer nodig voor genot, dus ik ben gescheiden. Mijn vibrators heb ik doorverkocht op marktplaats.
En ik ben na jaren eindelijk bevrijd van het gebruik van medicatie tegen mijn depressies, die als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.

Dus antwoord op je vraag, gewoon doen. Er gaat een wereld voor je open.
Rest bij mij de vraag; wie koopt zijn vibrators op marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
27-09-2021 08:49
Rest bij mij de vraag; wie koopt zijn vibrators op marktplaats?

Die ruil ik altijd voor mn ongewassen ondergoed
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat een flauwe antwoorden. Ik denk dat dit niet de juiste plek is voor deze vraag..

Ik had ooit een VCH. Had geen last met fietsen. Wel met seks, hij zat in de weg. Dan haalde ik hem er dus maar even uit, totdat ik hem er een keer te lang uit liet. Dat was dus einde piercing. Jammer, ik vond hem erg mooi.

Misschien kan je met deze vraag beter terecht op een piercingforum of bv fetlife.
Saivash schreef:
27-09-2021 00:35
Ja hier ervaring. Ik hoorde van andere dames hoe geweldig het stimuleert. Dus om die reden een race fiets aangeschaft. Het is echt heerlijk.
Na lange tochten wel enige roodheid en soms wat bloed. Maar dat mag de pret niet drukken.
Skippybal? Zelfde verhaal.

Dat mensen nu nog niet weten dat je zo’n ding laat plaatsen voor ultiem genot en daarmee een algemene verbetering van je leven, daar begrijp ik nou echt niks van.
Echt, ik had zo’n klote leven. En nu? Elke dag is een feestje.
Ik heb mijn man niet meer nodig voor genot, dus ik ben gescheiden. Mijn vibrators heb ik doorverkocht op marktplaats.
En ik ben na jaren eindelijk bevrijd van het gebruik van medicatie tegen mijn depressies, die als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.

Dus antwoord op je vraag, gewoon doen. Er gaat een wereld voor je open.



Ik.vind.deze.post.geweldig!!!
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-09-2021 22:10
Ik.vind.deze.post.geweldig!!!
Geweldig flauw?
ldp schreef:
27-09-2021 22:13
Geweldig flauw?
geweldig.hilarisch
geweldig.amusant
gewoon.geweldig.in.één.woord


Waarom denk je dat ik die flauw vind?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
27-09-2021 00:35
Ja hier ervaring. Ik hoorde van andere dames hoe geweldig het stimuleert. Dus om die reden een race fiets aangeschaft. Het is echt heerlijk.
Na lange tochten wel enige roodheid en soms wat bloed. Maar dat mag de pret niet drukken.
Skippybal? Zelfde verhaal.

Dat mensen nu nog niet weten dat je zo’n ding laat plaatsen voor ultiem genot en daarmee een algemene verbetering van je leven, daar begrijp ik nou echt niks van.
Echt, ik had zo’n klote leven. En nu? Elke dag is een feestje.
Ik heb mijn man niet meer nodig voor genot, dus ik ben gescheiden. Mijn vibrators heb ik doorverkocht op marktplaats.
En ik ben na jaren eindelijk bevrijd van het gebruik van medicatie tegen mijn depressies, die als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.

Dus antwoord op je vraag, gewoon doen. Er gaat een wereld voor je open.
Ik zal er toch eens over nadenken :sarcastic:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wel ervaring met de piercing, maar niet met racefietsen. Wel met gewoon fietsen en daarbij zat het niet in de weg.
Ik heb de piercing er inmiddels uit, omdat mijn vriend dit met beffen erg vervelend tegen zijn tanden vond tikken.

Was voor mij vooral een mooi uitziende piercing dan dat er extra stimulans van kwam. Een avondje karten daarentegen... Meer dan 2 rondjes hield ik niet vol 😁
Alle reacties Link kopieren
Oh daarom lachen die dames altijd vriendelijk als ik ze tegenkom op de racefiets ;)
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
28-09-2021 11:08
geweldig.hilarisch
geweldig.amusant
gewoon.geweldig.in.één.woord


Waarom denk je dat ik die flauw vind?
Ik vond het zo'n kinderachtige reactie op een vraag die even buiten het eigen straatje van de forummer valt dat ik me niet kon voorstellen dat je het echt geweldig grappig kon vinden.

Piemel, scheet, poep, hahahahahahaha. Zoiets.
Maak je niet zo druk, lpd.

De post van Saivash vond ik origineel en uit een andere hoek belicht dan dat ik zou verwachten. Ik hou van iets op een originele manier zeggen en kwam in dit stukje 'helemaal aan mijn trekken'. Maar misschien vind je dit ook weer flauw wat IK nu zeg.

Ik zie ook niet in wat Saivash verkeerd verwoordde. De eindconclusie was: doen. (en dat was in mijn ogen een antwoord op de vragen van TO).
Alle reacties Link kopieren
Serieuze reactie: ik heb deze piercing ook en in het verleden een blauwe maandag geracefietst.

De ene x voelde ik hem wel, de andere x niet. Meestal niet overigens. Je kunt de piercing ook nog een heel klein beetje schuiven en als ie dan net op je clit zit ja dan voel je dat wel.

Maar ik ervaarde dat voelen dan wel als onprettig, ik heb geloof ik maar 1x gehad dat het wel prettig voelden. Het is natuurlijk fietsen, geen rustige stimulatie dus het voelt echt niet als een seksuele handeling ofzo.

Grootste nadeel is dat je niet altijd even de boel kan verplaatsen, en het dus vooraf een beetje een gokje is. Maar ik denk niet dat je er veel van gaat merken.

Gewone fiets merk ik nooit wat
Dank jullie wel allemaal! Ik heb in ieder geval gelachen en aan sommige reacties heb ik ook echt wat!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan! Gelukkig hebben jullie er nog plezier van zo'n zadel enigste wat wij krijgen is een verdoofde zak.
Alle reacties Link kopieren
Crovax schreef:
27-09-2021 07:14
Lucht het op?

Haha lekker droog ;-D
Alle reacties Link kopieren
Party-Petje schreef:
08-10-2021 21:06
Dank jullie wel allemaal! Ik heb in ieder geval gelachen en aan sommige reacties heb ik ook echt wat!
Heb je inmiddels een besluit genomen of hem wellicht al laten zetten?
In dat laatste geval, zijn we natuurlijk erg benieuwd of het fietsen nog steeds bevalt?
FarFarAway schreef:
09-10-2021 08:57
Haha lekker droog ;-D
Moet droog blijven hé, anders heeft ze bijkomend probleem.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-10-2021 14:48
Moet droog blijven hé, anders heeft ze bijkomend probleem.
Niks mis met een nat zadel :P
koekies zijn lekker
Oke … even een persoonlijk (ervarings)reactie: Ik vind één intiem piercing verticaal of horizontaal gewoon mooi en mooi opwindend 😬😇. Ik heb zelf meerdere intiem piercings gehad (als man) en over het algemeen (hoe beperkt ook) waren de reacties goed. Ofwel fysiek ofwel cosmetisch. Ik heb ook nog een enkele tattoo en die zijn tja definitief. Ik heb altijd met een piercing zoiets gehad van: ‘Als het niet bevalt, dan haal je ‘m eruit’. Met mijn tattoos overigens heb ik die wel altijd gedaan dat het niet altijd zichtbaar is, m.u.v. Naar een sauna gaan
zoetjerminder schreef:
12-10-2021 14:55
Niks mis met een nat zadel :P
:yes:
Alle gekheid op een stokje, een fietszadel dat nog nat is van de regen vind ik alles behalve aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven