Wie heeft ervaring met sexdatingsites?

02-10-2009 23:31 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten of er nog forumers zijn die ervaringen hebben met sexdatingsites? (dus niet de "gewone datingsites") of die mischien tips hebben om aan een ONS/SV te komen buiten het uitgaansleven om??



(gelieve geen "vrienden"vezoeken van mannelijke forumers met als doel een date svp, wil graag anoniem blijven op dit forum!)
mutsje78 wijzigde dit bericht op 24-10-2009 00:09
Reden: "vrienden"verzoeken waar ik niet op zit te wachten
% gewijzigd
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ervaring mee.



Je moet het kaf van het koren scheiden. En zelf heb ik wel een tijdje geMSNd voor ik ging afspreken. Misschien raar als het om een sexdate gaat, maar ik was heel bang voor creeps en wilde zeker weten dat ik goed vlees in de kuip had



Wel een leuk contact aan overgehouden
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik sta al enige tijd ingeschreven (onder een nick) maar doe er weinig mee. Mannen met een 1 regelig berichtje die m er het liefst die avond nog in hebben, worden meteen gedelete en die zonder profiel vind ik ook niks. Heb er 1 SV aan overgehouden en verder 2 leuke contacten.



Zelfde als Moonlight82, eerst even msn-en en mailen voordat ik uberhaupt afspreek. Ben nogal kieskeurig en wil ook weten wat voor vlees ik in de kuip heb (en dit bedoel ik in dit geval figuurlijk haha).
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad!



Het lijkt heel goedkoop misschien, voor sommigen. Maar ik vind dit eerlijker dan via Relatieplanet daten, terwijl je geen relatie wilt.



Dat was het voor mij: ik wilde geen relatie, maar wel daten. En dat is gelukt
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
En vooral afspreken op openbaar terrein, voor de ontmoeting. Ik zou nooit zomaar 's nachts iemand mijn adres geven omdat ik toevallig zin heb.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ja daar heb ik ervaring mee.



Als vrouw wordt je daar letterlijk besprongen, je kan het je dus veroorloven om zeer kieskeurig te zijn. Afvallers: geen leuk profiel, geen foto van gezicht, wel foto maar van geslachtsdeel, meteen willen afspreken, neerbuigende toon, meteen prive gegevens willen uitwisselen.



Zelf wilde ik eerst een tijdje mailen via die site, dus meteen vragen om msn is ook einde oefening. Zo test je of hij een beetje uithoudingsvermogen heeft. Uiteindelijk overgaan op msn, laat hem je maar verleiden met woorden. Iemand die dat niet kan, en ook de fantasieloze: exit.



Afspreken: of neutraal terrein, of bij hem thuis. Laat iemand weten waar je bent en met wie, inclusief zijn telefoonnummer. Spreek een "contactmoment" af, laat je date ook weten dat je een dergelijke regeling hebt.



Handig ook als je hiervoor een extra (prepaid) telefoonnummer hebt.
Alle reacties Link kopieren
Snap echt niet dat je als vrouw zo ingewikkeld zou willen gaan doen via internet.... Lijkt me veel relaxter om in het dagelijks leven gewoon lekker te flirten met mannen, dan voel je ook sneller of er een klik is en hoef je niet oeverloos te gaan chatten enzo...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miyagi75 schreef op 03 oktober 2009 @ 11:06:

Snap echt niet dat je als vrouw zo ingewikkeld zou willen gaan doen via internet.... Lijkt me veel relaxter om in het dagelijks leven gewoon lekker te flirten met mannen, dan voel je ook sneller of er een klik is en hoef je niet oeverloos te gaan chatten enzo...Ja echt handig, flirten en sexdaten op je werk
Alle reacties Link kopieren
Bij hem thuis afspreken? Ik zou dat nooit meteen doen.



Ben je dan niet bang dat het toch een creep is en hij misschien gezellig een paar vrienden heeft uitgenodigd die jou ook wel even willen voelen?

(ja sorry maar ik ben nogal voorzichtig, toch wel)



Wel leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Ik heb nooit in mijn omgeving verteld via welke site ik datete. Ik deed alsof ik een 'gewone' datingsite bezocht



(en de mannen in het uitgaanscircuit hier zijn niet mijn types. Op internet is de keuze wat groter )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
er mogen zeker geen sites worden genoemd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 03 oktober 2009 @ 11:51:

Bij hem thuis afspreken? Ik zou dat nooit meteen doen.



Ben je dan niet bang dat het toch een creep is en hij misschien gezellig een paar vrienden heeft uitgenodigd die jou ook wel even willen voelen?

(ja sorry maar ik ben nogal voorzichtig, toch wel)



Wel leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Ik heb nooit in mijn omgeving verteld via welke site ik datete. Ik deed alsof ik een 'gewone' datingsite bezocht



(en de mannen in het uitgaanscircuit hier zijn niet mijn types. Op internet is de keuze wat groter )Dat soort mannen zijn er zeker, maar die hebben echt niet het geduld om eerst een tijdje te mailen en msnen. En als waarschuwing vertel ik ze dus ook dat ik een veilig contact achter de hand heb dus dat verkleind het risico daarop ook al enorm.
Alle reacties Link kopieren
Weet ik niet? Relatieplanet en Lexa mogen gewoon genoemd worden in topics... ik weet niet of er voor sexdatingsites andere regels gelden...?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Nou, als een man een heel plan maakt, heeft hij ook geduld om te mailen en te SMSen.

Er lopen nu eenmaal malloten rond op deze wereld.



Ik heb de ontmoeting meestal op station gehad, dan ergens wat drinken bijvoorbeeld. En dan nog ben ik selectief, kan na het drankje zo weer in de trein als ik m niet leuk vind.



Heb me één keer wel thuis laten ophalen, om in de stad iets te gaan drinken. Erg dom eigenlijk. Jongen bleek erg soft te zijn (net als ie op MSN al leek) maar ik had eigenlijk niet mijn adres moeten geven. (heeft geen gevolgen gehad hoor, maar ik vind het niet slim van mezelf)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 03 oktober 2009 @ 13:03:

Nou, als een man een heel plan maakt, heeft hij ook geduld om te mailen en te SMSen.

Er lopen nu eenmaal malloten rond op deze wereld.



Ik heb de ontmoeting meestal op station gehad, dan ergens wat drinken bijvoorbeeld. En dan nog ben ik selectief, kan na het drankje zo weer in de trein als ik m niet leuk vind.



Heb me één keer wel thuis laten ophalen, om in de stad iets te gaan drinken. Erg dom eigenlijk. Jongen bleek erg soft te zijn (net als ie op MSN al leek) maar ik had eigenlijk niet mijn adres moeten geven. (heeft geen gevolgen gehad hoor, maar ik vind het niet slim van mezelf)

Vandaar dus ook hem de wetenschap geven dat big brother is watching, dan laat hij dat wel.



Een treinstation lijkt mij dan weer zo zakelijk, niet echt een omgeving waar je een relaxt begin van iets spannends hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 02 oktober 2009 @ 23:31:

Ik wil graag weten of er nog forumers zijn die ervaringen hebben met sexdatingsites? (dus niet de "gewone datingsites") of die mischien tips hebben om aan een ONS/SV te komen buiten het uitgaansleven om??



En iemand nog tips hiervoor maar dan voor een man? (ikke)

Dat zoiets 100x moeilijker is als man dat weet ik onderhand wel.
Alle reacties Link kopieren
Goede en leuke (en sexy ) dates gehad.

Kort mailen via site, via gewone mail verder icm msn en afspreken.

I.t.t. de meesten spreek ik vaak niet op neutraal terrein af. Enkele keer hotel, oke is ook neutraal terrein maar wel met de insteek er samen te overnachten.Ook bij mij thuis afgesproken. Dat heeft in feite mijn voorkeur om verschillende redenen.



Misschien is het het soort man waar ik mee datete (hoe schrijf je dat eigenlijk?) Zakenman, eigen bedrijf etc. In elk geval heel makkelijk traceerbaar, ook vooraf.



Ik hoor steeds vaker dat er op RP/Lexa etc. veel personen (weet nml niet of dat alleen voor de mannen daar geldt) die geen relatie zoeken en/of al een relatie hebben. Dat schiet het doet van de opzet voorbij. RELATIEplanet! En ik moet zeggen dat ik dan Knuzz (onbetaald) nog beter vind dat die sites waar een aardig prijskaartje aan hang.

Bij een seksdatingsite weet eigenlijk iedereen waarom iemand zich ingeschreven heeft.



De sites die ik ken bieden voldoende aanbod voor ONS/SV eh mvm, vmv etc.



Ik moet wel zeggen dat het via een 'seks'datingsite ook anders kan lopen

Met mijn januaridate klikte het zo enorm dat we nu 8,5 maand verder zijn, op vakantie zijn geweest, bijna dagelijks contact hebben en elkaar veel zien. Dus, voor beide onvoorzien en ongepland, toch een soort relatie. En dat terwijl ik het met het daten zo naar m'n zin had dat ik in 2009 nog wel zeg maar had willen freewheelen



Klopt Malachite, voor een man is het idd veel moeilijker. Niet dat al die mannen niet leuk zijn, maar er zijn gewoon zoveeeel meer vrouwen. Bij mij speelt/speelde uiterlijk een beperkte rol maar was communicatie doorslaggevend. Leuke 1e contacten als duidelijk was dat hij m'n profiel goed gelezen had en daarop anticipeerde. Ik nam zelf ook wel eens als 1e contact op.

Heb wat 'aantrekkelijke' (tussen komma's want relatief begrip) dates gehad en juist degene waar het nu zo enorm mee klikt is qua uiterlijk niet mijn type. Het was, hoe cliché ook, dé klik.

Ja en tips voor je. Geen idee. Weet niet wat je zoekt, op wat voor site je staat, hoe je profiel is, of je makkelijk contact legt etc. Als je op een site staat ingeschreven waar een chat is, neem daar dan eens een kijkje. Ontdek en proef een beetje de sfeer etc.
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort actief op AdultMatch en ik moet eerlijk zeggen, vind het een heel opwindend gebeuren. Nog geen date gehad maar wel leuke contacten. Daten zal vast niet lang op zich laten wachten. We doen dit trouwens als koppel....
Alle reacties Link kopieren
Mogen er websites genoemd worden?



Ben wel benieuwd, eigenlijk. Ik heb al vaker met het idee gespeeld, maar wil wel een goeie site.
Alle reacties Link kopieren
Na even afwezig geweest te zijn...ga ik weer de draad van het posten een btje proberen op te pakken..



Voor een vrouw zijn er veel sites waar je een ONS/SV kan oppikken als man zijnde is mijn ervaring dat diezelfde sites vaak juist minder goed werken. Je krijgt veeel reacties van vrouwen maar de meesten blijken dan ineens een paydate te willen of iets dergelijks..maar tis niet onmogelijkhoor als man. Maar als vrouw zijnde gaat het wat makkelijker..tips...

email en msn eerst wat om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt

spreek altijd op neutaal terein af

laat altijd een vriendin weten waar je naar toe gaat en zeg ook tegen je date dat je die afspraak hebt.

ja en er zijn nog heel veel meer tips voor een leuke veilige date.

maar dit zijn wel een paar basis regels.
Alle reacties Link kopieren
ik heb er wel wat leuke dates aan over gehouden 1tje was maar 1 keer een sexdate,ook nog eentje was bij mij thuis geweestdie viel wel tegen na dat hij was klaargekomen wist ie niet hoe snel die weg moest komen...nu doe ik het al een tijdje niet meer maar wel leuk hoor op zon manier tog aan je trekken komen hihi
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het er ook aan wat je zoekt, en of je er mogelijk een relatie aan over zou willen houden, een getrouwde man die op zoek is naar een avontuurtje wil je dan niet hebben, maar een leuke vrijgezelle jongen die zo z'n behoeften heeft, kan misschien wel hetzelfde zoeken. En als je echt een vast SV zoekt, is het misschien ook fijn dat er geen 300km tussen jullie in zit, maarja, daar had je vast al over nagedacht. En hoe je zo'n date voor je ziet; eerst een gezellige avond en als het klikt dat je met elkaar in bed beland, ergens afspreken (hotel oid) en meteen het bed in, bij iemand thuis, of iets anders. Beginnen met msn zoals iedereen zegt is natuurlijk helemaal safe, zeker als je voor dit soort dingen een apart email adres aanmaakt waaruit je echte (achter)naam niet te herleiden is. Als hij (en/of jij) ook een cam heeft, zien jullie meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, en is bij een eerste echte date al een klein stukje van de spanning af. Ook weet je dat misschien iets meer van zijn sex interesses, dat het geen enorme creep is met extreme wensen, maar dat kun je altijd trefffen.

Het voordeel als vrouw op zo'n site, is dat je niet zoveel last hebt van fakers denk ik, als man zou ik toch wel erg terughoudend zijn omdat je nooit weet met wie je mailt/msnd, msn met cam is dan wel een zekerheidje.

Nou goed, succes ermee, en hou ons op de hoogte
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn sinds kort actief op verschillende swingerssites en dat bevalt tot nu toe zeer goed. Al een heerlijke thuisdate aan overgehouden en een superleuk kennismakingsetentje, waaruit een andere afspraak zal volgen. We weten niet hoe het op die single-sites gaat, maar dit gaat lekker.
Alle reacties Link kopieren
Zoey je kunt eens googlen op: a f f maar dan zonder spaties



Grinn, even gecheckt, de 1e hit dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam eerst uit bij het anti-facistisch Front maar het bleek om Adult Friend Finder te gaan, haha.

Ik vind die site altijd zo ongeloofwaardig. Zij adverteren zo vaak op bepaalde pagina's met de mooiste dames zogenaamd uit de buurt. Stuk voor stuk modellen.

Ook vind ik die site vrij prijzig, als je het een maandje wilt proberen, ben zo zo 24 eu kwijt.

Het moet toch makkelijker en betrouwbaarder zijn om aan een leuk contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
AAF is ook niks voor mij. Ben het met Rob eens dat het er allemaal zo ongeloofwaardig uitziet. Mijn sexcontacten heb ik opgedaan hier op het forum en via een nu niet meer bestaande site van lycos. Maar ik denk dat het voor een vrouw wel makkelijker is om aan een date te komen dan voor een man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven