Soms wil ik gewoon seks!

12-10-2009 00:21 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een alleenstaande vrouw en heb soms gewoon zin in seks. Zonder verplichtingen en verwachtingen. Maar ja, als je gaat daten koestert de tegenpartij vaak toch weer alerlei verwachingen. Een gigolo huren wil ik ook weer niet, dat is me weer iets te zakelijk.

In mijn eigen dorp is seksdaten niet echt aand e orde, want die roddel zou als een lopend vuurtje rondgaan.



Wat vinden jullei? Is het 'normaal' als ik bv een dagje naar een andere stad zou gaan, een man versieren, seks hebben en zonder verplichtingen weer naar huis zou gaan?

Ik vind het wel een spannend idee.
Alle reacties Link kopieren
Een dagje naar de stad?

Hoe zie je dat voor je? Even een koffie bij de Bijenkorf en dan maar even de toiletten induiken voor een kwartje?
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook gebonden mannen daten op zoek naar wat vertier, dan heb je niet zo snel last van die verwachtingen. Naar een andere stad kan natuurlijk maar mannen zat ook op internet...
seksdaten hoef je uiteraard niet aan de grote klok te hangen.. en wat je op internet doet KAN relatief anoniem als je het verstandig aanpakt..



Dat lijkt me in zo'n dorp minder opvallen dan dat je in het nabijzijnde dorp/stad de kroeg in duikt om kerels op te pikken, want dat valt uiteraard meer op..
Alle reacties Link kopieren
ik vind het een fantastisch idee, feministisch gezien.

ik begrijp je namelijk helemaal.

er zitten natuurlijk wel risico's aan vast

denk er goed over na of het je waard is, en dan heb ik het niet alleen over soa's maar over mensen die behalve heel charmant ook heel agressief kunnen blijken als de deur dichtvalt achter je.

(ik ben wel wat gewend na mijn leven als single vrouw)



ik heb nog wel wat tips ook...

maarja, ik wacht wel even de andere reacties af
.. zie het sexdating topic voor meer details.. .. met onder andere ook de tip om je vertier hier op het viva forum te zoeken.. 'kennelijk' valt er hier ook te seksen..
Alle reacties Link kopieren
Tja, zo denk ik ook wel eens. Stel dat ik alleen zou zijn, hoe moet dat dan??

Internet? ergens een kerel optrommelen? Ik weet het niet hoor, lijkt me een lastig probleem. En die leuke, spannende boodycalls komen bepaald niet uit de lucht op je drempel vallen hè?

De mannen die ik -tot nu toe- in de kroeg heb ontmoet vind ik geen sexmateriaal en internet lijkt me eng.

Hou ons op de hoogte!!
bootycalls komen wel degelijk uit de lucht vallen.. zet je nummer hier maar eens neer en moet je opletten.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Je moet er wel wat tijd in stoppen, om een beetje een leuk iemand te vinden en de risico's laag te houden.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt toch niet zeggen Haasje dat er in de kroeg niks aantrekkelijks rondloopt?

Ik vraag me dan af in wat voor kroegen jij komt.



Als redelijk aantrekkelijke vrouw is het echt niet zo moeilijk om aan een seksdate te komen en je kan echt heel kritisch en selectief zijn.

Via internet is een mogelijkheid, of anders eens naar de kroeg in de dichtstbijzijnde grote stad. Zoek je zo'n leuke alimentatie kroeg
Alle reacties Link kopieren
Maar Haaasje, hebben wij elkaar niet wel een beflirt op het vraagtopic geloof ik? Zoiets is een goede startpositie om verder te gaan als je daar interesse in zou hebben. Je zou dan kunnen reageren op meer postings van mij op andere topics, je kan dan laten zien hoe je tegen bepaalde dingen aankijkt door gewoon serieus te posten, je kan af en to een kwinkslag naar iemand geven op een manier waar echt niemand aanstoot aanneemt en zo verder. En dan volgt het contact wel.

Nou ja, nu schrijf ik het op alsof je mij zou willen "scoren" maar je begrijpt wel wat k bedoel hoop ik...



En TO zou dat ook kunnen doen als zij wil. En trouwens op de openingspost terugkomend: ik vind dit echt heel normaal. Sex, ook zonder relatiewens, is een hele menselijke behoefte.
Alle reacties Link kopieren
Ja weet je, als je gaat daten, denken ze toch da er misschien meer in zit, maar ik wil soms gewoon seks. Geen vaste vriend, geen vaste seksvriend ook. Dus daarom valt daten gewoon af. Een man in de kroeg oppikken doe ik in mijn eigen dorp niet. Klein dorp, ons kent ons, de tamtam gaat al snel rond.

Daarrom...zou ik liever gewoon een dag of avond de stad ingaan (utrecht in mijn geval maar amsterdam kan ook wel), lekker ding oppikken en sekssen maar. Je hoort wel eens dat je hotelkamers voor een uurtje kan boeken, klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
ehm ja, dat bestaat. nou weet ik niet of ik dat een fijne setting zou vinden... ik zou dan eerst even checken wat ik ervan vind door zo'n hotel te boeken voor ik een date ermee naartoe neem.



en die opmerking over bezette mannen, helaas maar waar, dat zijn wel de meest discrete gevallen als je graag je privacy beschermt.

(alleen loop je dan misschien weer juist de kans om betrapt te worden bedenk ik me ineens)



grappig hoe je tegelijkertijd ervaren en onzeker overkomt, hoe komt dat zo?
Alle reacties Link kopieren
In dat geval zeg ik: kom vooral naar Amsterdam en laat van tevoren even weten naar welke kroeg je gaat!



Maar ff serieus, hotelkamers voor een uur in amsterdam zijn erg ranzig. Wat je ook zou kunnen doen is naar de bar in een zakenhotel. Daar zitten eenzame zakenmannen die vaak wel in zijn voor een verzetje en ze hebben al een kamer. Wel kans dat ze je voor prositituee aanzien maar dan zeg je gewoon dat je het voor je eigen plezier doet! Misschien niks voor jou maar het is een optie.
ik snap je.. wel typisch trouwens dat je geen vaste sex partner wil... als je andere topics leest, heb ik de indruk dat de meesten hier juist liever een vaste sexpartner hebben dan wisselende contacten..
Alle reacties Link kopieren
Naar de discotheek gaan. Als vliegen op stroop.
discotheek?.. als ik aan discotheek denk, denk ik aan kids van 15 a 16.. waarbij je je dan plotsklaps bejaard voelt..
Alle reacties Link kopieren
Boogje: ik heb gewoon geen zin in een vaste sekspartner die van mijn verwacht dat we elke week ofzo afspreken. Ik wil ook niet iemand aan het lijntje houden, soms heb ik weken geen behoefte aan seks en dan ineens wel. Snap je?



Hmmm: ik hoef niet perse een bezette man. Ik vind dat ergens niet kunnen tegenover zijn vrouw. Ja, als hij niet tegen mij zegt dat hij gebnden is, kan ik het ook niet weten. Maar willen en wetens zou ik net niet doen.

Onzeker en ervaren...hoe bedoel je?

ja ik heb ervaring met seks, ik ben 35 en heb al een aantal relaties achter de rug, maar heb eigenlijk nog nooit een man opgepikt voor seks zonder verplichtingen.



Tedvrpl: dat zou een optie kunnen zijn. Ik ben dan geen prostituee en hoef er ook geen geld voor. bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
nagekomen: haha de disco...als 35 -jarige zou ik me inderdaad zeeeeeer bejaard voelen daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 12 oktober 2009 @ 00:55:

discotheek?.. als ik aan discotheek denk, denk ik aan kids van 15 a 16.. waarbij je je dan plotsklaps bejaard voelt..





Haha, dat kan vast niet de doelgroep zijn.



Ik weet niet hoe oud topicstarter is, maar ik ben zelf nog geen 30 en ga wel s uit, ik hou van dansen, dus ja..discotheek. en daar komen echt geen 16 jarigen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marije_B schreef op 12 oktober 2009 @ 00:57:

nagekomen: haha de disco...als 35 -jarige zou ik me inderdaad zeeeeeer bejaard voelen daar.Haha ok. nou ik ga zelf wel naar discotheken, daar mógen die van 16 of 18 jaar niet naar binnen.
Alle reacties Link kopieren
De disco? Dat is toch zo'n ruimte met luide muziek en zwetende jongelui?
Alle reacties Link kopieren
tjonge, je klinkt in ieder geval wel alsof je er klaar voor bent, alleen nog niet goed weet hoe... haha. sorry ik bedoelde er niks mee



tja en ted komt een tikkie aanstootgevend over, maarja wat wil je met zo'n topic, hij heeft wel gelijk over het zakenhotel. klinkt als een goede optie



redelijk veilig ook...
kweet niet hoor.. in een zaken hotel aan de bar gaan zitten in de hoop daar seksueel gefrustreerde zakenmannetjes tegen te komen, klinkt ook een beetje.. hmm.. kweetniet..
Alle reacties Link kopieren
tja, seks en liefde...

ik ben dan wel een vrouw, maar weet die twee wel te scheiden van elkaar. Vooral nu ik geen relatie heb....

Ik vind seks ook gewoon lekker en hoef daar niet altijd een emotionele claim bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven