vriend wil alleen ruige seks

20-02-2010 23:11 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,



Het klinkt misschien allemaal erg plat, maar ik gooi het hier maar ff neer.. misschien hebben sommige van jullie eenzelfde ervaring..



Mijn vriend en ik hebben best regelmatig seks, en meestal geniet ik er ook van.



De laatste tijd, nu we elkaar ook al bijna 2 jaar kennen, ben ik er achter gekomen dat hij echt van ruige seks houdt.. dit houdt in dat hij tijdens de seks graag aan mn haren trekt, hardhandig met me omgaat, soms op me wil spugen, een beetje wil slaan (zachtjes) en aan trash talk doet (sletje, hoertje)

Soms vind ik dit best leuk, al geef ik er zelf niet echt om.

Maar de laatste tijd hebben we dit dus alleen maar.. zodra we weer beginnen ben ik weer de onderdanige zogezegd.. en ik voel er niks voor om ditzelfde bij hem te doen (wat hij ook niet verlangt volgens mij). Ik vind het dus best lastig hoe ik hem dit duidelijk maak? Want ik vind het ook wel heel fijn om weer eens gewoon 'lekkere seks' of lieve seks te hebben.. ipv al dat ruige gedoe.. maar ik vind het echt moeilijk.. ik wil hem niet beledigen en ik ben bang dat ik er druk op ga leggen als ik erover begin..



Soms is hij ook best dwingend.. gisteravond was ik kapot na een dag hard werken en hij wilde persee dat ik hem aftrok, hij heeft mijn hand vastgehouden en zich op die manier afgetrokken maar toen hij maar aan bleef dringen of ik hem wilde pijpen heb ik nee gezegd. Hij was hier heel beledigt over..

Maak ik hier nu een big deal van?



xx
Nee je maakt er geen big issue van. En als mijn vriend mij had gedwongen om hem af te trekken had ie een groot probleem.



Ruige sex is best lekker op zijn tijd, maar niet altijd. Wat je zegt, lieve gewone sex is óók lekker. Je zult het hem dan ook een keer moeten zeggen dat je er niet altijd van gediend bent. En als dat tijdens de sex is dan moet dat maar. Dan maar een avondje neuken overslaan.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf?





Met ruige sex is niks mis, maar als jij dat niet altijd wil is dat ook prima toch? Sex heb je toch voor allebei je plezier? In een normale relatie moet je dit kunnen bespreken, zeker als je al 2 jaar een relatie met hem hebt.



Ik geloof niet dat je echt een leuke, gelijkwaardige relatie met hem hebt obv van dat verhaal over het aftrekken.

Mijn vriend zou zoiets nooit aan mij vragen en blijven zeuren als ik geen zin in sex zou hebben. En dat lijkt me heel normaal. Gedwongen sex is niet normaal!



Volgens mij ben je beter af zonder hem, dat durf ik serieus te zeggen nav je laatste alinea.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Was te verwachten he, deze reacties.



Maar idd, als je dingen tegen je zin in "moet" gaan doen is er iets niet helemaal pluis.

Ik zou hem daar dus maar eens over aanspreken.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie reacties! Het geeft me ook wel een zetje dat ik het er inderdaad over moet hebben, en dat het niet vreemd is dat ik me er rot bij voel.



Dat van gisteravond was ik ook erg van geschrokken en daar ga ik het zeker nog met hem over hebben. Ik was gisteravond te moe om er nog over door te gaan, maar het heeft me de hele dag niet lekker gezeten. Hij draaide zich daarna om met zn rug naar me toe, en zei nog zoiets als: Ik zal het onthouden.



Zo wil ik ook niet behandeld worden.. had nl al 2 x aangegeven dat ik erg moe was en ik lag ook al met mn ogen dicht :S
quote:Lanvin schreef op 20 februari 2010 @ 23:11:

- op me wil spugen

- gisteravond was ik kapot na een dag hard werken en hij wilde persee dat ik hem aftrok, hij heeft mijn hand vastgehouden en zich op die manier afgetrokken





Dit is NIET!!! normaal.



Alle reacties Link kopieren
Sowieso niet normaal dat je vriend beledigd is als je hem een keer niet wil aftrekken/pijpen whatever... Kleuter.

En verder eens met al het bovenstaande.
anoniem_72600 wijzigde dit bericht op 20-02-2010 23:31
Reden: spelfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanvin schreef op 20 februari 2010 @ 23:28: Hij draaide zich daarna om met zn rug naar me toe, en zei nog zoiets als: Ik zal het onthouden.:SHuh?????????????
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanvin schreef op 20 februari 2010 @ 23:28:



Dat van gisteravond was ik ook erg van geschrokken en daar ga ik het zeker nog met hem over hebben. Ik was gisteravond te moe om er nog over door te gaan, maar het heeft me de hele dag niet lekker gezeten. Hij draaide zich daarna om met zn rug naar me toe, en zei nog zoiets als: Ik zal het onthouden.

:S



????? Als ik jou was, zou ik wegwezen. Dit deugt niet. Maar ergens voel ik dat je straks gaat zeggen dat hij ook heel lief is.



En weet je, je wordt behandeld zoals je jezelf laat behandelen. Knoop die maar in je oren.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 20 februari 2010 @ 23:19:

Was te verwachten he, deze reacties.



Maar idd, als je dingen tegen je zin in "moet" gaan doen is er iets niet helemaal pluis.

Ik zou hem daar dus maar eens over aanspreken.verrek, das lang geleden!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
hoi rosanna, kom even kijken hoe het hier zonder mij gaat.



En wat denk je, er is direct alweer een meisje dat een duwtje in de juiste richting nodig heeft (richting voordeur)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanvin schreef op 20 februari 2010 @ 23:11:

hij wilde persee dat ik hem aftrok, hij heeft mijn hand vastgehouden en zich op die manier afgetrokken maar toen hij maar aan bleef dringen of ik hem wilde pijpen heb ik nee gezegd. Hij was hier heel beledigt over..







Ben kwaad en verdrietig bij het lezen van dit stukje.



Ken en herken het en het heeft mij jarenlang mijn zin in seks afgenomen.

Eerst helemaal en nu, met andere partners, alleen nog bij deze twee handelingen omdat er nog steeds het "moeten" en "dwingen" aangelinkt is.



Heb jarenlang geen zin gehad, nu wel gelukkig na wat moeite en oefenen maar aftrekken en pijpen is nog steeds een issue.



Ik kan nu wel zeggen kappen ermee maar weet dat dat niet zo makkelijk gaat.



Ik hoop voor je dat je het met praten en sterk zijn op kan lossen en je niet t evaak je grenzen over gaat want je kan hier echt jarenlang last van hebben al sje doorgaat met zijn zin.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
euh vrouwmens... er zijn echt plenty onderdanige dames die dit helemaal super vinden hoor.



Alleen dat ongewilde/ongewenste van het hele verhaal, dat vind ik toch tamelijk vervelend
BAM..... hele dikke vette voor jou
quote:stout1975 schreef op 20 februari 2010 @ 23:40:

euh vrouwmens... er zijn echt plenty onderdanige dames die dit helemaal super vinden hoor.





Onderdanig tot in mijn botten, maar hell no dat er op mij gespúúgd gaat worden!
Alle reacties Link kopieren
ik zeg toch ook niet dat álle onderdanige vrouwen dat fantastisch vinden?

Maar er zijn er wel plenty..



Ik vind het zelf ook wel lekker als een dame die bovenop me zit een klodder spuug in m'n mond laat lopen :-)
Alle reacties Link kopieren
sorry TO, was een beetje offtopic



zoals de rest al zegt, dit is niet oke. Er is niks mis met ruige seks, zolang beiden zich daar lekker bij voelen. En zijn reactie na afloop is al helemaal buiten alle proporties
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Bammetje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
dominant seks opeisen vind ik dan ook heel iets anders als seks met een dominante partner.



Volgens mij zit dat in het woordje opeisen..
Alle reacties Link kopieren
Schrik van mezelf dat ik het zo neertyp maar ja, het kan een hele grote impact hebben ja dus vandaar even met de billen bloot om TO te waarschuwen dat zoiets je heel lang kan achtervolgen.



Ik zeg niet dat ze moet kappen met hem maar wel dat ze heel goed grenzen moet bewaken en ik weet dat het moeilijk is.



Grenzen vervagen als je er vaak genoeg overheen laat lopen.



Echt TO zeg het, praat erover en doe niks wat je niet wilt, beter ruzie en een nukkige man in bed dan jarenlang last ervan.



Het is niet alleen het sexuele waar je last van kan krijgen maar het werkt enorm door in alles, in je zelfbeeld als mensen, iemand die je vertrouwt en waar je van houdt dingen doet of jou dingen laat doen die je eigenlijk niet wilt.
quote:stout1975 schreef op 20 februari 2010 @ 23:50:

dominant seks opeisen vind ik dan ook heel iets anders als seks met een dominante partner.



Volgens mij zit dat in het woordje opeisen..

Nee, dat zit hem erin dat de onderdanige iets tegen haar zin doet.

Een dominant kan heus wel iets opeisen van zijn onderdanige vrouw, maar wel binnen hun vooraf gestelde grenzen. En dat is hier ab-so-luut niet aan de orde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven