Aternatief voor Bodyglide (massageolie/glijmiddel)

24-02-2010 11:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gebruik nu als glijmiddel/voor de lekker Bodyglide. Paar druppels is genoeg voor uren plezier en heerlijk geurloos (niet onbelangrijk). Maar jezus, wat is dat spul duur! Wie heeft een goed alternatief?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben hier ook wel eens over gepraat. We hebben ook eens glijmiddel gekocht die voor dieren is,maar dat stinkt. Kostte 4.95 voor een liter.



Wij kopen maar altijd de liter flessen van eros ongeveer tussen de 50 en 60 euro. Doen we heel lang mee.
Alle reacties Link kopieren
Eros is nog duurder.

Ik weet dat veel sexshops een alternatief aanbieden voor eros of bodyglide..kijk gewoon naar iets op siliconenbasis.





Mijn ex en ik gebruikten ERG veel eros voor onze rubberhobby..dat ging echt in de papieren lopen toen...liters :P

We hebben toen een alternatief gezocht en gevonden in een winkel in Amsterdam...wel voor homo's, maar soit...wat deert het
Alle reacties Link kopieren
Massage 2 in 1 van Durex.
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
quote:maia schreef op 24 februari 2010 @ 11:40:

Massage 2 in 1 van Durex.Dat glijdt toch niet? Geef mij maar Eros, dan maar iets meer betalen maar wel waar voor je geld.
Alle reacties Link kopieren
Babyolie?

Dat is niet te gebruiken als je ook een condoom gebruikt toch?

Geef mij maar Bodyglide. Dan maar wat meer betalen, maar je hebt er ook erg lang plezier van.Tenzij je het voor rubber en of lak wil gebruiken. Sorry dan kan ik je niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken altijd X-man, is redelijk onbekend, maar zeker net zo goed. https://www.livebetter.nl ... Path=24_34&products_id=36

Koop je meer flessen dan wordt het goedkoper. Superspul
Alle reacties Link kopieren
als het op gel basis is, dan moet je het niet teveel in je huid laten trekken. Dus eineglijk goed afspoelen met veel water (geen wasgel of zeep gebruiken). De gel maakt je huis soepel en opend de huid een beetje. Met een dunne huid kun je hier last van krijgen (ervaring).



Wat het ook goed doet is een middel kaloderma. (weet niet of ik dat goed schrijf) dat is niet meer dan een goeie body lotion maar trekt vrij langzaam in.
Alle reacties Link kopieren
X-man en Eros is op siliconenbasis, en trekt dus niet in de huid. Kaolderma of bodylotion is erg slecht als glijmiddel, daar krijg je snel een schimmelinfectie van. Beste is iets op water- of siliconenbasis. Op waterbasis is het snel uitgewerkt. Gebruik je het als massageolie en wil je er een lekker geurtje aan hebben, meng dan een paar druppels parfum door de X-man / Eros.
Alle reacties Link kopieren
Even terugkoppelen. :-) Heb zowel de X-man als Durex geprobeerd. Durex plakt teveel naar mijn smaak, voelt ook 'koud', X-man ben ik wel over te spreken. Bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eens gelezen dat kokosolie hiervoor ook prima kan dienen; ook als massage-olie. Ook niet duur en lekker natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken meestal PJUR is niet echt heel duur....

Ong ¤9,95

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven