Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Ben dr weer :-).

Zo hee gelukt dus stew, een nieuw deel voor je avond-date.
Alle reacties Link kopieren
deel 9 ? Moet je die vraag 9 keer stellen voordat je erachter komt dat je het antwoord zelf al wel weet ?
Alle reacties Link kopieren
Phiew, gelukkkig wel, anders zit ik vanavond niet echt rustig. Ik ga nu ook even mijn benen scheren enzo.....
Alle reacties Link kopieren
Safe? Ik weet 100% zeker dat sv vrouw niemand erbij heeft.

Maar wat is zeker, net wat stew zei, een condoom geeft ook geen 100% zekerheid he?



@lisannez, hier idem.

Ik snak naar sc momenteel .
Alle reacties Link kopieren
Nou dan ga ik ook maar wat nuttigs doen geloof ik.

Even niet aan s denken of zo.



@De Siep, ja dat hebben we nodig. We weten echt nog steeds het antwoord niet . Jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:DeSiep schreef op 26 maart 2010 @ 11:46:

deel 9 ? Moet je die vraag 9 keer stellen voordat je erachter komt dat je het antwoord zelf al wel weet ?Wie weet stel ik hem nog wel 9 keer want ik ben er nog steeds niet achter.
Alle reacties Link kopieren
@Stew, gefeliciteerd met deel 9. Veel plezier vanavond (voor iedereen natuurlijk)



@Ninah, heerlijk toch?



Ga ik nu echt aan het werk.
He hallo, een nieuw deel. Ik ga nu echt werken (ja echt echt echt), mijn ervaring is dat de eerste berichten in een nieuw topic meestal ala die van DeSiep zijn, dus ik wacht even tot we een blz of wat verder zijn
Alle reacties Link kopieren
@lisannez (pff ben nog niet weg geloof ik); heerlijk maar alleen snakken en geen actie word ik niet vrolijker van.



*vindt zichzelf erg verwend klinken maar het is niet anders*



@bkstr, hier blijven meid, jij bent no way overbodig hier. Balen dat je zo "niets" voelt en hebt op het moment .
Alle reacties Link kopieren
Bij deel 10 geven we het in boekvorm uit.
Alle reacties Link kopieren
Hahahh stew ja dat lijkt me leuk. Volgende week of zo .

En nu gaan scheren jij en ik ga me ook even otherwise nuttig maken.
Alle reacties Link kopieren
Ja baas! (ohhh, ik kan zo onderdanig zijn)
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 26 maart 2010 @ 11:55:

Ja baas! (ohhh, ik kan zo onderdanig zijn)
Alle reacties Link kopieren
@Stew Heb je nog die geweldige mooie schoenen gekocht zoals Pixie Lott deze draagt.



Hoop dat mijn date een mooi jurkje aantrekt en heerlijke schoenen!
Alle reacties Link kopieren
Was het maar waar Nick, ik heb ze nog steeds niet gevonden. Ze zijn wel prachtig he?
Alle reacties Link kopieren
wat een gezeik over die schoenen zeg.

is dat niks voor de modepijler?
Alle reacties Link kopieren
quote:datweerwel schreef op 26 maart 2010 @ 12:46:

wat een gezeik over die schoenen zeg.

is dat niks voor de modepijler?Sexy zijn ze wel, dat weer wel ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar het smachttopic. Ik wil minnaar zo graag zien ( voelen!) maar hij kan nog steeds niet afspreken. Het is niet leuk. Hij heeft een blessure die ervoor zorgt dat hij geen auto kan rijden en hij kan natuurlijk niet aan iemand anders vragen om hem even te brengen MAAR MOET DAT ECHT ZO LANG DUREN..... GRRRRR. Na twee weken kunnen olympische sporters ook weer aan de slag dus een beetje minnaar kan toch ook wel weer in actie komen dan? Mela baalt! Minnaar natuurlijk ook maar hij laat dat ook niet zo erg merken. Het lijkt net of hij het wel best vindt. Ik weet ook wel dat het niet helpt om te smachten en dat afleiding een stuk zinvoller is maar dat lukt niet zo best.
Alle reacties Link kopieren
quote:datweerwel schreef op 26 maart 2010 @ 12:46:

wat een gezeik over die schoenen zeg.

is dat niks voor de modepijler?Wat een gezeik over gezeik over schoenen, zeg. Niks beters te doen?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
quote:datweerwel schreef op 26 maart 2010 @ 12:46:

wat een gezeik over die schoenen zeg.

is dat niks voor de modepijler?



speciaal een account aangemaakt om dat even te melden?

Sukkel
Alle reacties Link kopieren
@Datweerwel, ik snap best dat je het gezeik vindt die schoenen.

Maar verleidelijke schoenen maken een vrouw toch echt een vrouw, dus ik vind het zinnig om er iets over te schrijven.



@Stew, Toen ik die clip van Pixie Lott zag, vielen die schoenen mij meteen op hmmmmmmm. Als ik ze in een winkel zie zal ik je het laten weten.



@Mela, kan ie geen taxi nemen ofzo? Ik zou er echt alles aan doen. Zwijmelen is lekker, maar het moet niet te lang duren.
Alle reacties Link kopieren
Als meelezer toch eens tijd om te reageren.Ik lees jullie verhalen met veel plezier maar toch bekruipt mij het gevoel dat ik iets mis in het leven. De spanning die het met zich meebrengt om een sv of minnaar(es) te hebben lokt wel heel erg. Het leven zit vol uitdagingen en deze uitdaging wil ik meemaken.

Dan natuurlijk de hamvraag, hoe kom je aan een minnares, ik zie mijzelf niet de supermarkt in lopen en de eerste de beste vragen `neuken`? Laat staan dat ik een dergelijk assertief persoon ben dat zomaar het lef toont een wildvreemd persoon aan te spreken of zij mijn minnares wil worden, sterker nog zelf ben ik vrij introvert als het gaat om intimiteit.

Enfin tips zijn natuurlijk welkom want ,hoe introvert dan ook, de spanning blijft.........
Alle reacties Link kopieren
* meldt zich weer *



dacht even: he wat toevallig Stew en Nick allebei een eerste date vandaag.. Maar twijfel nog



Hier that time of the month dus even geen sc, maar volgende week al wel wat gepland ..



Iedereen met dates, geniet!!!! (rooss, klonk heerlijk. helemaal in de sfeer van het lenteweer)
Alle reacties Link kopieren
quote:emoboy schreef op 26 maart 2010 @ 13:25:

Dan natuurlijk de hamvraag, hoe kom je aan een minnares, ik zie mijzelf niet de supermarkt in lopen en de eerste de beste vragen `neuken`?



Dit levert dan wel weer heel hilarische tafeleren op!

Serieus, ik heb eens ooit een lover (wel iets meer dan een sv, maar goed, het gaat om het idee) in de kringloopwinkel opgeduikeld. Nou ja, hij duikelde eigenlijk mij. We keken elkaar aan en dachten meteen: Lekker hapje. Hebben toen een tijdje staan praten over de boeken die ze daar verkochten, en toen de winkel ging sluiten hebben we nummers uitgewisseld. Ik kan je melden dat ik daarna een hele aangename tijd met deze persoon gehad heb.....

(Voor Mrs. L, dit was AB).
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven