Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
@ Crea, ik zou morgen de verslagen van Nick en mij dan vergelijken. Misschien is je twijfel dan weg?



@ Emoboy, het ligt eraan hoe en wie het zegt maar ik houd wel van direktheid.



@Datweerwel, als ik hier over schoenen wil schrijven dan doe ik dat. Wil ik over schoenen zeiken dan doe ik het wel over jouw schoenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss thang schreef op 26 maart 2010 @ 13:35:

[...]





Dit levert dan wel weer heel hilarische tafeleren op!

Serieus, ik heb eens ooit een lover (wel iets meer dan een sv, maar goed, het gaat om het idee) in de kringloopwinkel opgeduikeld. Nou ja, hij duikelde eigenlijk mij. We keken elkaar aan en dachten meteen: Lekker hapje. Hebben toen een tijdje staan praten over de boeken die ze daar verkochten, en toen de winkel ging sluiten hebben we nummers uitgewisseld. Ik kan je melden dat ik daarna een hele aangename tijd met deze persoon gehad heb.....

(Voor Mrs. L, dit was AB).



Hi Miss Thang,

Leuk verhaal. Helaas ben ik niet gezegend met dergelijke voelsprieten om het gevoel van mijn opponent direct te kunnen waarnemen.

Maar ach wie weet wie ik in de Bijenkorf aantref..... :-)
Alle reacties Link kopieren
@emoboy Gewoon veel in contact zijn met vrouwen. Mij is het eigenlijk altijd toevallig overkomen. Ik leg er nooit de nadruk op, zeg maar. Dan ben je dus relaxter en in mijn geval wat ondeugender als het zo uitkomt.



En zeker de spanning is geweldig, maar er zijn ook struikelblokken.
Alle reacties Link kopieren
Emoboy, probeer de Bijenkorf in Utrecht . Nee maar serieus, een aantal hier is het gewoon "overkomen" maar ook een aantal date op internet. De "mijne" kende ik al. Ben je trouwens single?

Succes ..



@Mela, ik smacht met je mee. Weet dat het erg klinkt maar hier precies zo. Smachten op msn en dan de frustratie alleen maar groter. Ook toevallig dat sc nog zei; ik denk echt niet de hele tijd aan je maar als ik je weer zie (tja werk) en hier tref laait het wel op. Ik voel dat ook maar kan me maar niet van msn afhouden.



Miss T? Echt? De kringloopwinkel? Geweldig en als ik het goed las, tig posts geleden was AB wel een succes toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat Nick zegt, Emoboy (wat een nickname trouwens, ik hoop niet dat dat wat zegt over jou als lover...), gewoon ontspannen en een beetje ondeugend zijn af en toe, dan wil het best wel lukken.....



Ninah, ja, AB was zo ontzettend lekker, don't get me started! Jammer dat hij echt een American Boy is en nu weer in the States zit (en natuurlijk van die ruzie, maar goed, die vergeet ik dan maar even).



Stew,
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
oke, een hele domme vraag maar ik weet het ECHT niet. Wat is sv? Ik probeer vanalles te verzinnen: secret verleider, speciale verloofde, second veetikveel.

Heb nogal wat ervaring op het gebied van dit onderwerp maar sv is me nog steeds niet duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Details mogen hoor Miss T .



Smachttopic al gevonden Mela? Geef me een seintje als ....
Alle reacties Link kopieren
SV = seks vriendje (of vriendinnetje natuurlijk).

*vind second weetikveel ook wel een mooie benaming ;-)*
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, Ninah, ik kan me nog een keer herinneren dat hij zo g*l was dat ie me op bed duwde, mij jurk omhoog schoof, mijn string aan flarden scheurde en me keihard nam......
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Woooooooooooooooow en dat op een kringloop bed !!!

Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
*zet Estelle op met American boy*

*boekt tripje naar de states als alle AB zo zijn*



oftewel.. ik heb zin .....
Alle reacties Link kopieren
quote:Ninah schreef op 26 maart 2010 @ 14:32:

Woooooooooooooooow en dat op een kringloop bed !!!

Geweldig!Djies Ninah, waarom verpest je het mooie beeld nu weer met een kringloopbed?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu alleen nog maar met een big smile aan kringloopwinkels denken, incl kringloopbedden. Dat snap je toch wel .
Alle reacties Link kopieren
kringloopAB, kringloopbed, kringloopboek, kringloopcharme, kringloopgesprek, kringloophapje, kringloopjongen, kringlooplover, kringloopmissT, kringloopnummer, kringloopnummertje, kringloopstring, kringlooptijd, kringloopwip, kringloopyank, kringloopzoen



Dit zijn geweldige verhalen. Die dingen gebeuren, en die dingen gaan weer voorbij. Maar er zijn twee mensen die hiervan genoten hebben en die hier de rest van hun leven met plezier en een prettig gevoel in hun onderbuik aan terugdenken.
Alle reacties Link kopieren
Soowheee Bindi heeft ook ff lekker uitgeslapen en is rustig haar dag begonnen, is er onwijs veel gepost en is zelfs deel 9 (alle lof daarvoor ) alweer gestart!



@Ninah: Inderdaad heb ik een lat-relatie. Het is de eerste keer dat SV en ik een hotel in 'mijn' stad nemen. Beetje tricky wellicht maar aan de andere kant, verwacht de hotelkamer niet af te komen wanneer ik er eenmaal ben haha... Eten etc doen we wel in een andere stad overigens!



Onzettende mosterd maar ala, balletje erbij?

@Lisannez: Goed dat je toch een test laat doen! In feite stelt zo'n test ook niets voor natuurlijk en je kan jezelf en nr1 er een hoop ellende mee besparen. Ga je het tot die tijd ook veilig doen met nr1?



Condooms zijn hier ook wel een beetje een lastig onderwerp. Ik 'heb' mijn SV nu natuurlijk al ruim 8 jaar, we doen het al járen niet meer veilig. Ook omdat hij een vaste partner heeft. Toch zou hij er natuurlijke meerdere minaressen op na kunnen houden en biedt dat geen garantie... Ook wanneer hij zegt dat hij zijn handen echt meer dan vol heeft aan mij alleen zegt natuurlijk weinig..

Ik laat me voor de zekerheid dan ook ééns per jaar tetsen. Gelukkig nog nooit iets gehad, "klopt af"!
Alle reacties Link kopieren
Schoenen (Hij was weer mooi Stew), kringloopwinkels/bedden (geef mijn zo'n AB, kreeg accuut heimwee naar minnaar), verdwijnende condooms, gescheurde condooms.

Lisannez, doen hoor! Alhoewel de kans klein is lijkt het mij niet leuk om in die onzekerheid te blijven ronddolen.

Wat zouden jullie overigens doen wanneer je erachter komt dat iemand een soa heeft (gehad) en jullie wel altijd condooms hebben gebruikt, zouden gebruiken. sv/minna(a)res exit of gewoon doorgaan? Ik denk dan misschien naief maar als je een condoom gebruikt kan er toch weinig gebeuren? Of is dit nu wel heel erg naief?
Alle reacties Link kopieren
@Bindi, jaloersmakend hoor, een date van drie nachten. Alle voorbereidingen klaar?



Tsja, nr 1 weet wel van sv maar niet van het condoom. Duurt het lang voordat je de uitslag hebt van zo'n test?



@Cabrio. Een soa kun je toch ook oplopen van orale seks? Volgens mij kun je het nooit helemaal uitsluiten, ook niet als je altijd condooms gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Duurt volgens mij een week of twee lisannez .....



Hee Sis, ik zou mezelf wel laten testen al had ik het gedaan met condoom, met sv met soa .....



@bindi, zeker tricky maar toch .............. jij gaat zoveel genieten!
Alle reacties Link kopieren
Twee weken
Alle reacties Link kopieren
@CL: Als Sv soa had zo het heel snel klaar zijn. Ook wanneer we het alleen met condoom zouden doen. Ben zelf wat dat beteft erg netjes en ga niet snel met iemand naar bed... Ik vind het gewoon een vies idee dat hij zijn leuter blijkbaar wel vaker uit zijn broek haalt en er vervolgens weer bij mij mee aan komt zetten, bah!



@Lisannez: Meeste inkopen wel gedaan. Wat je al niet nodig hebt op zo'n avond haha



@Ninah: Ik heb hem de keuze voor het speeltje nog niet voorgelegd maar denk wel dat hij kiest voor experimenteel. Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
Alle reacties Link kopieren
@Bindi, hij kan toch ook via zijn vaste partner een soa oplopen?
Alle reacties Link kopieren
@Ninah:Vrienden/bekenden die hier wonen nemen natuurlijk ook geen hotel in eigen stad.. Misschien is het uist nog wel meer risico ergens anders, ver weg een hotel te nemen. Bekenden hebben meer reden daar ook te zijn ipv een hotel in eigen stad...!
Alle reacties Link kopieren
@Lisannez: Eh, ja... Dat kan. Ik hoop alleen dat ze wijs genoeg is het veilig te doen als ze wisselende contacten heeft...

Ik zou het ook veilig doen bij wisselende contacten. Kan SV na acht jaar alleen niet meer zien als een wisselend contact...



Vriendin SV is trouwens ook net moeder geworden, ze zal voorlopig dus ook wel andere prioriteiten hebben...
Alle reacties Link kopieren
Bindi ik hoop dat je gelijk hebt . Maar goed met al 8 jaar ervaring geloof ik je wel. Zou het zelf niet doen.

Wij daten overigens wel bij elkaar thuis. Is ook tricky dat besef ik.

En bindi; wat lissanez ook zegt, hij kan het ook via zn vrouw oplopen. En is hier al eerder gezegd een uurtje of wat geleden.



Toen man vreemd was gegaan heb ik gevraagd of ik naar de dokter moest gaan. Hij zei "nee".

Blijft tricky al met al ...
Alle reacties Link kopieren
@Ninah: ja wij daten ook bij elkaar thuis... Ook érg tricky idd... Ach ja, no risk no fun!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven