Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Ik snapte MissT haar grapje nogeneens
Alle reacties Link kopieren
@MT: Het zal toch niet waar zijn dat je achter mijn rug om slechte grappen over mij zit te maken he



Wat je zegt over beseffen wat je hebt, en niet verlangen naar wat je met SV deelt... Dat is ook zo treffend voor mij! Daar heb ik lang mee geworsteld en ben veel gelukkiger nu ik meer kijk naar wat ik heb en daar van kan genieten. Heb ook duidelijk voor mijzelf dat wanneer ik niet geniet, ik andere keuzes moet maken!
Alle reacties Link kopieren
Oow dus ik heb niets gemist aan het grapje van Miss T.

KJ heb jij het al die jaren zonder condoom gedaan met sc?

(je hoeft geen antwoord te geven hoor)
Alle reacties Link kopieren
KJ, ja het is idd heel rustig, zo, en dat heb ik voor nu ook even nodig. Ik wil die rollercoaster zoals dat met minnaar was echt niet meer. Alhoewel ik me ook wel realiseer dat die rollercoaster er natuurlijk ook was omdat we zoveel van elkaar hielden. Maar het was zo doodvermoeiend, en dat acht jaar lang.

(wij hebben trouwens ook even een pauze gehad toen zijn vrouw en ik zwanger waren - tegelijk, kun je het geloven? Maar dan ook echt tegelijk, zijn kind is 10 dagen ouder dan het mijne).



En no worries, mijn grapje was heel slecht, en ws onbegrijpelijk. Het ging over pastelkleurige bedjes.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Geen bescherming Ninah. Ik denk trouwens niet dat hij hier enkel risico in zou nemen. Laat staan ik...
Alle reacties Link kopieren
En heb je helemaal geen contact meer MissT? Denk je nog wel aan hem?
Alle reacties Link kopieren
hoe kom ik bij deel 8? nu kan ik niet zien wat Stewardess geantwoord heeft.
Alle reacties Link kopieren
@Haddock en Ninah: SV en ik zitten beiden in een relatie waarbij de seks wat minder gaat en we de seks die we daarbuiten samen hebben niet kunnen missen omdat deze onwaarschijnlijk goed is! De relatie me nr1 opgeven is voor beiden niet aan de orde, dit omdat de relatie zoveel meer is dan seks alleen.

Wanneer ik zelf aan kinderen zou denken zou ik overigens wel onmiddelijk met SV kappen, dat zou ik niet kunnen combineren. Sowieso zwanger zijn en seks met een ander...
Alle reacties Link kopieren
Nee KJ, helemaal geen contact meer, maar ik denk nog bijna dagelijks aan hem. Soms moet ik lachen om iets wat we samen beleefd hebben, soms kan ik geil worden van een geil moment dat we beleefd hebben, en soms krijg ik tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart omdat ik hem zo mis....



Bindi, voor een vrouw is dat natuurlijk helemaal anders. Als je zwanger bent en dan seks hebben met een ander. Ik vind het geloof ik ook een no-go, seks hebben met een ander terwijl je vrouw zwanger is.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het Bindi ....



KJ.
Alle reacties Link kopieren
@Sensdude, ergens onderaan de pagina staat deel 8
Alle reacties Link kopieren
Stew, zijn je benen al geschoren?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Ja, en de rest ook. Ik zit nu bij de kapper. Ben jij al klaar voor de start.
Alle reacties Link kopieren
KJ, ik begrijp wel dat hij dat gezegd heeft. Hij zei dat hij te vertrouwen was, en jij vertrouwde hem. Misschien vond hij zichzelf wel te vertrouwen maar was het zijn nr1.

Het is nooit waterdicht. Ik zou in geval van uitkomen soa bij sv niet door het lint gaan.



Als je sv zegt dat je hem kunt vertrouwen en het blijkt dat hij overal onbeschermd op de koffie gaat, tja dan heb je alle recht om een wapenvergunning aan te vragen.



Bindi, ik oordeel niet, ik snap het alleen niet, ik kan me er niets bij voorstellen.

Ik had een redelijk goede kennis die bij zijn sv was toen zijn vrouw lag te bevallen. Daar heb ik nog wel eens aan terug gedacht nadat ik zelf live vader was geworden. En ik vond het al ziek, die aktie van hem.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer heb jij je vvv-meet MT?

Jij hebt ook leuke plannen voor het weekend Stew?
Alle reacties Link kopieren
@Haddock: Dat gaat wel idd alle perken te buiten, bij je sv zijn terwijl je vriendin ligt te bevallen!

Onze ontmoetingen waren vlak voor de bevalling (1 maand) en erna ook kort hoor. Hij ging altijd ook weer naar huis en bleef niet slapen.



Percentueel gezien gaan overigens de meest mannen die vreemd gaan, vreemd tijdens de zwangerschap van hun vrouw... Dat zijn de statistieken..
Alle reacties Link kopieren
Discussie doet mij trouwens ook wel een beetje aan Kluun denken. Wanneer je vrouw ziek is, maar bijvoorbeeld dus ook zwanger, dan is het nóg erger wanneer de man vreemd gaat... Als die man dat al jaren doet, dan kan hij in moeilijke of "droge" periodes toch juist behoefte hebben aan een goed gesprek, warm gevoel, ontladende seks met zijn minnares?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bindi schreef op 26 maart 2010 @ 17:36:

Wanneer heb jij je vvv-meet MT?

Jij hebt ook leuke plannen voor het weekend Stew?Ja, vanavond een leuke date. Morgen voetbal,hockey,voetbal,werken en zondag een geweldig feest van mijn schoonmoeder. En zondag wordt ik gebeld door JGV.
Alle reacties Link kopieren
Vergelijking ligt natuurlijk ver uit elkaar, maar ik hoop dat jullie mij begrijpen!
Alle reacties Link kopieren
Bindi, klopt dat percentueel gezien de meeste mannen vreemd gaan als hun vrouw zwanger is. Ik geloof niet dat mijn man dat deed, hij was meestal blij als hij even geen seks hoefde te hebben. Mén ik was altijd botergeil tijdens mijn zwangerschappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat jij ook even droog stond Stew. Dat naar aanleiding van jouw 'waarom jij wel ik niet' Maar valt dus allemaal best mee!

Ik weet eigenlijk helemaal niets van jullie SV's Heb behoorlijk terug gelezen maar kon, op Speedo van MT na , niet veel vinden... Mogelijkheid tot toelichting haha? Wie is bv JGV?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de discussie 'Kluun' ook vaak gehad. Ik kan me best in hem vinden.
Alle reacties Link kopieren
@ Bindi, JongeVoetbalGod. Maar ik geloof dat zijn telefoontje a.s zondag over mijn zoon gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, klinkt goed JVG!!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vanavond natuurlijk ook met je date Stew!

(Ik zou trouwens nooit op de dag van een leuke date naar de kapper gaan, op de een of andere manier kom ik er altijd met een truttig kapsel vandaan... Dat terwijl ze het goed knipt. Moet het zeker één keer wassen en er een nachte op slapen voordat het weer een beetje normaal valt!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven