Piemel van vriend ruikt snel vies.

22-06-2010 19:39 276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een andere nick aangemaakt



Ik heb een heel lieve vriend, die ik heel aantrekkelijk vind. Ik heb graag en vaak seks met hem en ben heus niet iemand die elke keer vantevoren wil douchen.



Maar bij pijpen, tja. Vriend doucht elke dag, maar na een dag is het toch niet zo heel fijn als ik zijn onderbroek opentrek. Soms laat ik het maar, maar soms haal ik hem ook over om even te gaan douchen. Maar hoe zeg je zoiets? 'schat, je piemel stinkt?'



Het is gewoon duidelijk een geur van niet goed uitschudden ofzo, en dat dan een beetje warm.. brrr..



Tips hoe ik dit het beste subtiel aan kan kaarten? Ik zal zelf ook heus niet altijd fijn ruiken maar tot nu toe heeft hij er nog niks van gezegd..
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezerd schreef op 22 juni 2010 @ 19:39:

[...] maar tot nu toe heeft hij er nog niks van gezegd..Jij ook niet, dus dat zegt niks...

Ik zou gewoon niet meer aan orale sex doen, tenzij hij gedouched heeft. (geld voor jou dan dus ook)
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 23-06-2010 00:27
Reden: Nodeloos quoten OP
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het gewoon als mn vriend een stinklul heeft haha! Maar het kan ook subtieler, hem naakt naar de douche toeleiden en zijn pielemuis eens flink schrobben waarna je hem oraal ook nog even een goede nawasbeurt geeft :P
Iedereen weet dat je na een dagje werk, warm weer, spijkerbroek niet "okselfris" bent. Het is echt niet gek om voor een potje seks even een lapje over de geslachtsdelen te halen. Gewoon zeggen...ik heb zin in je maar zullen we er eerst even wat water op gooien, dan vind ik het nét even lekkerder.



Misschien denkt hij hetzelfde over jou en durft hij (net als jij) het niet te zeggen. Dan is hij alleen maar ontzettend blij dat ook jij er even een washandje tegenaan gooit!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Elke dag douchen zegt niks volgens mij, als hij geen speciale aandacht aan zn piemel besteedt (lees: even insoppen/zepen en goed afspoelen) wordt ie ook niet echt schoon hoor.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat smerig, en waarom moet je dat subtiel zeggen? je wil toch zeker wel dat het duidelijk overkomt? zeg gewoon recht voor zijn raap dat zijn pik stinkt dat bespaart je een hoop ellende denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm maar hoe maak ik dan duidelijk waarom dat opeens zo is? We hebben al best een tijdje een relatie, dus kan me voorstellen dat hij niet snapt waarom ik dan opeens elke keer zou willen douchen..



Overigens bedoelde ik met mijn laatste zin dat er op die manier dus ook nog geen opening voor mij is geweest.



(reactie op julia7)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij dat ik deze titel zag terwijl ik zalm met witte yoghurtsaus aan het eten ben...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 22 juni 2010 @ 19:44:

Nou inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het hem toch gewoon zeggen. Dat hij af en toe wat vies ruikt dus dat je hem dan liever niet pijpt als hij stinkt. Als hij gepijpt wilt worden zorgt hij dat ie schoon is..

Hoe langer je hiermee wacht hoe moeilijk het word om het te zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:Finsternis schreef op 22 juni 2010 @ 19:44:

Ik zeg het gewoon als mn vriend een stinklul heeft haha! Maar het kan ook subtieler, hem naakt naar de douche toeleiden en zijn pielemuis eens flink schrobben waarna je hem oraal ook nog even een goede nawasbeurt geeft :PHmmm ik heb gister wel gezegd 'hee, je stinkt een beetje, ga eens douchen' met een knipoog, maar ik denk dat het nog niet echt duidelijk genoeg was. Dat meenemen naar de douche zal vast wel helpen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2010 @ 19:44:

Iedereen weet dat je na een dagje werk, warm weer, spijkerbroek niet "okselfris" bent. Het is echt niet gek om voor een potje seks even een lapje over de geslachtsdelen te halen. Gewoon zeggen...ik heb zin in je maar zullen we er eerst even wat water op gooien, dan vind ik het nét even lekkerder.



Misschien denkt hij hetzelfde over jou en durft hij (net als jij) het niet te zeggen. Dan is hij alleen maar ontzettend blij dat ook jij er even een washandje tegenaan gooit!Hmm dat is wel een goede Die ga ik eens voorstellen. Of, voordoen
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 22 juni 2010 @ 19:46:

Ik ben zo blij dat ik deze titel zag terwijl ik zalm met witte yoghurtsaus aan het eten ben...Wie eet er dan ook zalm met witte yoghurtsaus.
Alle reacties Link kopieren
quote:twentythree schreef op 22 juni 2010 @ 19:45:

Elke dag douchen zegt niks volgens mij, als hij geen speciale aandacht aan zn piemel besteedt (lees: even insoppen/zepen en goed afspoelen) wordt ie ook niet echt schoon hoor.Maar dat doet hij wel, ook met voorhuid naar achter enzo. En goed inzepen.. Het is echt dat hij na het plassen gewoon te haastig is ofzo denk ik. Na het douchen is er echt niks meer te ruiken en proeven
Alle reacties Link kopieren
quote:tartufone schreef op 22 juni 2010 @ 19:45:

Bah wat smerig, en waarom moet je dat subtiel zeggen? je wil toch zeker wel dat het duidelijk overkomt? zeg gewoon recht voor zijn raap dat zijn pik stinkt dat bespaart je een hoop ellende denk ik.Omdat het mijn vriend is, die ik lief vind en die ik niet opzettelijk wil kwetsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 22 juni 2010 @ 19:46:

Ik ben zo blij dat ik deze titel zag terwijl ik zalm met witte yoghurtsaus aan het eten ben...Smakelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezerd schreef op 22 juni 2010 @ 19:45:

Overigens bedoelde ik met mijn laatste zin dat er op die manier dus ook nog geen opening voor mij is geweest.



(reactie op julia7)

Nee maar voor hem dus misschien ook nog niet.. (anders krijg je ook een 'ja maar dat is bij jou ook zo' verhaal.)

Gewoon zeggen dat je het frisser vind om eerst even te douchen en anders geen orale seks. Lijkt mij heel normaal.

Neem aan dat hij dat toch wel enigzins logisch vind?
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezerd schreef op 22 juni 2010 @ 19:50:

[...]



Omdat het mijn vriend is, die ik lief vind en die ik niet opzettelijk wil kwetsen?





Lieve schat, je pik stinkt dan?



Edit: en je moet 'm even afvegen na het pissen?
Ik kan me daar dus echt totaal niets bij voorstellen he. Voor ik met mijn hubbiebubbie ga klussen word er eerst gedouched. Minder spontaan, wel zo fris.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charley04 schreef op 22 juni 2010 @ 19:47:

Je kunt het hem toch gewoon zeggen. Dat hij af en toe wat vies ruikt dus dat je hem dan liever niet pijpt als hij stinkt. Als hij gepijpt wilt worden zorgt hij dat ie schoon is..

Hoe langer je hiermee wacht hoe moeilijk het word om het te zeggen Mjah, in de trant van 'goh, ik kan merken dat je de hele dag een broek aan hebt gehad' ofzo? En dan voorstellen even te gaan douchen?



Ik weet ook wel dat het steeds moeilijker wordt, dat merk ik nu wel haha. Maar het eerste jaar heb je daar geen last van he, door al die vlinders
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 22 juni 2010 @ 19:46:

Ik ben zo blij dat ik deze titel zag terwijl ik zalm met witte yoghurtsaus aan het eten ben...
Alle reacties Link kopieren
ga naar beneden trek gewoon een vies gezicht...hij vraagt wat issie vies?....jij schud heel lief ja:) kom we gaan ff douche...gaan we daar verder;)
Alle reacties Link kopieren
Gaat dit over piemolbrie?
Alle reacties Link kopieren
quote:julia7 schreef op 22 juni 2010 @ 19:51:

[...]



Nee maar voor hem dus misschien ook nog niet.. (anders krijg je ook een 'ja maar dat is bij jou ook zo' verhaal.)

Gewoon zeggen dat je het frisser vind om eerst even te douchen en anders geen orale seks. Lijkt mij heel normaal.

Neem aan dat hij dat toch wel enigzins logisch vind?Nou, dat weet ik dus niet. Hij wil wel eens 's ochtends meteen mij beffen en ik geef dan wel eens aan dat ik dat niet prettig vind omdat ik dan niet schoon voel. Maar hij wuift dat dan weg en zegt dat hem dat niet uitmaakt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven