fisten!!

22-06-2010 22:42 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het toch kwijt...waarom heeft niemand me ooit verteld dat fisten de meest veelzijdige fantastische onwerkelijk lekkere orgasmes teweeg brengt? Bij deze maak ik het wereldkundig...het is misschien (niet misschien, zekerrr) langzaam opbouwen en naar toe werken,en het zal waarschijnlijk ook niet meteen de eerste keer al gebeuren...maar als je je een keer volledig hebt overgegeven aan je lust en je uitzinnig geil bent..dan is het werkelijk vuurwerk!

Wie herkent dit?

Ik heb me voorgenomen binnenkort mijn zus op de hoogte te brengen maar dat zal waarschijnlijk heel voorzichtig worden omdat ik ook altijd een vooroordeel had over fisten. Ik had altijd een gevoel van geen respect naar de vrouw toe of zo. Helemaal weg;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er niets bij voorstellen en ik wil me er geloof ik ook niets bij voorstellen. Maar ik wens je veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Kan me niet voorstellen dat ik daar zonder hechtingen mee wegkom..
Alle reacties Link kopieren
Nou, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Jawel, kan me wel iets bij voorstellen!

Je moet dan wel megageil zijn en opbouw lijkt me noodzakelijk, maar dit is wel een fantasie van mij..



En ook van psv, dus hoop het een keer mee te gaan maken.. (een keer met een vorig vriendje op weg geweest in die richting en dat was al lekker..).

Dus ja, voor de mensen die graag opvulling hebben..

(en tis rekbaar daar hoor, zelfs baby's kunnen erdoor, zij het niet bij iedereen zonder kleerscheuren..)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Nou moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik dan ook lekker een jointje heb gerookt...en dat staat sowieso al garant voor lekker heftige uitgebreide orgasmes..hehe!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 22 juni 2010 @ 22:50:



(en tis rekbaar daar hoor, zelfs baby's kunnen erdoor, zij het niet bij iedereen zonder kleerscheuren..)Dat is iets heel anders. Ooit gehoord van ontsluiting?
Alle reacties Link kopieren
Daar zit wat in...en vandaar dat ik het nu vertel..het is heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 22 juni 2010 @ 22:50:



(en tis rekbaar daar hoor, zelfs baby's kunnen erdoor, zij het niet bij iedereen zonder kleerscheuren..)



Bij mij niet..

En dat weet ik heel zeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 22 juni 2010 @ 22:50:

(en tis rekbaar daar hoor, zelfs baby's kunnen erdoor, zij het niet bij iedereen zonder kleerscheuren..)Dit vind ik echt een vergelijking van niks... Een bevalling is wel even een ander verhaal, er gaat het een en ander aan vooraf (denk aan weeen, vaak urenlang), het is uit te houden ja, maar kan niet zeggen dat ik het geil vond, iets eruit is toch anders als iets erin (probeer die baby maar eens terug te stoppen..dat gaat niet!!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Liv schreef op 22 juni 2010 @ 22:52:

[...]





Dat is iets heel anders. Ooit gehoord van ontsluiting?Ik weet niet waar jij neukt (of vingert of fist of whatever), maar ik doe dat soort dingen met mijn vagina. Ontsluiting is dat je baarmoedermond open gaat staan. Dat zijn twee verschillende dingen dus, waar het kind tijdens de bevalling allebei doorheen moet. Als je niet aan het bevallen bent, dan laat je liever niets in (of door) je baarmoedermond heen komen nee. Die zit dan namelijk zo potdicht dat je zelfs een potlood te pijnlijk is. Maar je vagina, da's dan weer een heel ander verhaal. Ik kan zo uit mijn blote hoofd wel een paar dingen opnoemen met een grotere doorsnede dan een potlood, die daar wel degelijk in mogen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat ook niet eens om hoe "geil "het is...het is gewoon een feit dat je orgasmes geweldig zijn. Doordat je volledig bent gevuld voel je die spieren die tijdens je orgasme aanspannen van alle kanten. Ik neem toch aan dat dat bij meer vrouwen zo moet zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd het idee wat laten die vrouwen zich misbruiken of zo..
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik me gewoon niet kon voorstellen dat het voor die vrouw ook lekker kon zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat me echt te ver. Sommige lichaamsdelen wil ik gewoon in tact houden. Waar eindig je... straks mag iemand met zijn hoofd er in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 22 juni 2010 @ 23:04:

Dat gaat me echt te ver. Sommige lichaamsdelen wil ik gewoon in tact houden. .Ik neem aan dat je er niets aan overhoudt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2010 @ 23:06:

[...]





Ik neem aan dat je er niets aan overhoudt.Dat zou ik niet zomaar aannemen.
Alle reacties Link kopieren
Nee geloof me , je houdt er niets aan over..maar het motto is heeeel langzaam.
Alle reacties Link kopieren
Ieder zijn pleziertjes. Alleen vind ik wel dat we niet hoeven te doen alsof dit normaal is en dagelijkse kost zou moeten zijn. Straks gaan tieners dit soort dingen ook doen. Voor dat soort experimenten zijn ze echt te jong. Dus hou het maar lekker stil. Ik snap ook nooit zo goed de behoefte dat van de daken te schreeuwen, of is dat weer een andere kick.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 22 juni 2010 @ 23:08:

[...]



Dat zou ik niet zomaar aannemen.Nou, als je het met een beetje beleid doet en je douwt niet door bij weerstand dan lijkt het me niet dat het inwendige of slagaderlijke bloedingen, of leverkneuzingen oid oplevert.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Toch heel even een serieuze vraag aan Andreasgirl.

Ben je nou niet bang dat je vriend z´n vuist er een keer niet meer uit kan? Op de EHBO komen ze veel mensen tegen die dingen erin stoppen en die er niet meer uit gaan. Ik ken iemand die daar werkt en heb een aantal verhalen gehoord.



Dan sta je toch behoorlijk voor paal...uhh...fist.
Alle reacties Link kopieren
Er niet meer uit kan? Nee. Nog nooit. Ook niet bang voor geweest..alles heel langzaam dan gaat dat prima.
Alle reacties Link kopieren
Kan dat niet vacuum trekken dan?
Alle reacties Link kopieren
Nou...ik had er nog nooit over gehoord over hoe lekker het kan zijn, ik was heel nieuwsgierig of er meer vrouwen mijn mening deelden...dat het werkelijk niemand is vind ik opmerkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:andreasgirl schreef op 22 juni 2010 @ 23:45:

Nou...ik had er nog nooit over gehoord over hoe lekker het kan zijn, ik was heel nieuwsgierig of er meer vrouwen mijn mening deelden...dat het werkelijk niemand is vind ik opmerkelijk.



Dat kan dat je het als opmerkelijk ervaart echter wil niet zeggen dat we je niet gelezen hebben.

Nee ik vind fisten niet mijn ding en er zullen best vrouwen zijn die jouw mening delen echter die zijn momenteel niet aanwezig op dit topic. Dat maakt fisten in mijn ogen niet vreemd ik bedoel google het en je hebt resultaat. Wellicht dat op een ander moment er wel vrouwen langs zeilen die je herkennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven