Seks met ander stel in dezelfde kamer?

06-08-2010 20:10 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een vreemde vraag, maar vorig weekend zijn mijn vriend en ik na een feestje blijven slapen. We kwamen in een kamer terecht met een ander stel dat we wel zo'n beetje kennen, en werden op een gegeven moment wakker toen ze onder hun dekbed aan het seksen waren. Dat liet ons allebei niet onberoerd, en leidde ertoe dat wij ook gemeenschap hebben gehad. Eerst zachtjes en voorzichtig, maar op een gegeven moment waren we zo opgewonden dat we ons helemaal lieten gaan. Ik ben zelf een beetje verbaasd over mijn opwinding, heb mijzelf nooit als voyeur of exhibo beschouwd, maar dit was echt megageil. Komt dit iemand bekend voor? De volgende ochtend nog wel samen koffie gedronken, maar verder er niet meer over gehad met dat andere koppel.
Alle reacties Link kopieren
het is een vorm van spanning zoeken met anderen en valt een beetje onder swingen je geeft je vrijelijk over aan sexuele en intieme handelingen en laat andere daarin meegenieten en dat kan dus ook zonder dat je het andere stel aanraakt. je geniet dan dat een ander je bekijkt en kijkt zelf ook, je betrekt andere in je sexuele relatie.



Het komt dus wel vaker voor soms bij buitensex en in jullie geval in 1 kamer



Op een site waarin vragen over swingen worden beantwoord wordt deze vorm ook beschreven



http://www.eromatch.nl/swingers/WATISSW/WATISSW.HTM



in dit stuk kun je dus hierover lezen





11. In welke samenstellingen hebben swingers seks?



Een deel van de aanwezigen heeft op een swingersavond helemaal geen seksueel contact met anderen maar beperkt zich tot het genieten van de seksueel geladen sfeer, tot kijken en bekeken worden. Misschien flirten en knuffelen ze met anderen maar uiteindelijk hebben ze na afloop samen seks thuis (of elders buiten de aanwezigheid van anderen). Dit wordt softswing genoemd. Een stapje verder gaat seks in dezelfde kamer. Twee of meer stellen hebben seks in dezelfde ruimte maar uitsluitend met de eigen partner
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Niet meer over gehad? Dus je weet niet of het andere stel kon waarderen, dat jullie je zo lieten gaan? Zij deden zachtjes onder hun dekbed, misschien was het niet de bedoeling dat jullie het merkten, en konden jullie vrijpartij msschien helemaal niet zo waarderen en hoopten dat jullie het dan tenminste ook zachtjes onder jullie dekbed deden? Of zit ik er nu helemaal naast?
Alle reacties Link kopieren
Joh, zie het als een mooie herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een fantasie van ons....

Ooit tijdens buitensex eens gehad dat een stelletje naast ons begon, maar dat is alweer 12 jaar geleden. Toen waren we nog jong en wisten niet goed wat ons overkwam. Wel heel spannend (we hebben het er nog soms over).
Alle reacties Link kopieren
quote:ikdoehet schreef op 06 augustus 2010 @ 22:58:

Dit is een fantasie van ons....

Ooit tijdens buitensex eens gehad dat een stelletje naast ons begon, maar dat is alweer 12 jaar geleden. Toen waren we nog jong en wisten niet goed wat ons overkwam. Wel heel spannend (we hebben het er nog soms over).Ja, als het goed is hebben we allemaal onze mooie herinneringen. Nooit meer die wens of fantasie gehad?
Alle reacties Link kopieren
misschien is het andere koppel ook actief op dit blog en merken we vanzelf of het werd gewaardeerd
Alle reacties Link kopieren
het is zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 06 augustus 2010 @ 23:06:

[...]





Ja, als het goed is hebben we allemaal onze mooie herinneringen. Nooit meer die wens of fantasie gehad?Wel hoor, maar je kunt maar 1 ding tegelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 06 augustus 2010 @ 23:15:

Nog een behoefte aan een pc?

Ik word zo moe van hoe jij werkelijk iedereen een pc en/of open relatie aan probeert te praten.



Pc en open relatie zijn leuk, weet ik uit eigen ervaring. Maar accepteer nou eens dat niet iedereen spruitjes lust en dat daar helemaal niks mis mee is. Net zoals er niks mis is met je zelfvertrouwen, je relatie en het zelfvertrouwen van je partner als je géén belangstelling hebt voor pc's en/of open relaties.



Werkelijk, kàp nou eens met die kruistocht Robert!
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 06 augustus 2010 @ 23:25:

[...]



Ik word zo moe van hoe jij werkelijk iedereen een pc en/of open relatie aan probeert te praten.



Pc en open relatie zijn leuk, weet ik uit eigen ervaring. Maar accepteer nou eens dat niet iedereen spruitjes lust en dat daar helemaal niks mis mee is. Net zoals er niks mis is met je zelfvertrouwen, je relatie en het zelfvertrouwen van je partner als je géén belangstelling hebt voor pc's en/of open relaties.



Werkelijk, kàp nou eens met die kruistocht Robert!
Alle reacties Link kopieren
netjes gezegd babsjuh
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik wilde echt geen aanstoot geven tot lastig gedrag op het forum...
Alle reacties Link kopieren
quote:ikdoehet schreef op 06 augustus 2010 @ 23:35:

Sorry, ik wilde echt geen aanstoot geven tot lastig gedrag op het forum...

Dat doe je ook niet hoor



Ik reageerde op Robert, en op zijn posting. Dat Robert over pc's begon n.a.v. een posting van jou is voor rekening van Robert, niemand kijkt jou er op aan (ik iig niet).
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Oh, enne..... @ Later en Sarah
Iets anders
Wat is een pc?
Alle reacties Link kopieren
Pc is een parenclub.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
quote:Babsjuh schreef op 06 augustus 2010 @ 23:25:

[...]



Ik word zo moe van hoe jij werkelijk iedereen een pc en/of open relatie aan probeert te praten.



Pc en open relatie zijn leuk, weet ik uit eigen ervaring. Maar accepteer nou eens dat niet iedereen spruitjes lust en dat daar helemaal niks mis mee is. Net zoals er niks mis is met je zelfvertrouwen, je relatie en het zelfvertrouwen van je partner als je géén belangstelling hebt voor pc's en/of open relaties.



Werkelijk, kàp nou eens met die kruistocht Robert!



Iedereen? bedoel je nu alleen robert of reageer je ook op mij hiermee babsjuh?

Als je met iedereen ook mij bedoeld, aangeven dat je met ruimte hiervoor binnnen de relatie onder swingers valt betekend nl niet je dan ook naar parenclubs zou moeten gaan of (al helemaal iets heel anders) een open relatie zou moeten aangaan.



dit kan ook prima buiten clubs om met bv een stel vrienden of vreemden, bv zoals hier benoemd is maar ook bij buitensex, en heeft al helemaal niets te maken met een open relatie waarin je afzonderlijk sex met andere gaat zoeken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 07 augustus 2010 @ 09:30:

[...]





Iedereen? bedoel je nu alleen robert of reageer je ook op mij hiermee babsjuh?



Als ik Ròbert quote, en schrijf:"Ik word zo moe van hoe jij werkelijk iedereen een pc en/of open relatie aan probeert te praten." dan heb ik het tegen Robert. En met iedereen bedoel ik de mensen tégen wie Robert begint te orakelen over pc's.



Over jouw bijdragen, hier en elders, heb ik niks negatiefs gezegd en dat zal ik ook niet doen want over het algemeen ben ik het roerend met je eens. Alleen hoe jij mijn opmerking op jezelf weet te betrekken, begrijp ik niet zo goed.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
ik wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Babsjuh schreef op 06 augustus 2010 @ 23:25:

[...]



Ik word zo moe van hoe jij werkelijk iedereen een pc en/of open relatie aan probeert te praten.



!babs je hebt gelijk, ik las over het woordje "jij" heen en zag staan "hoe werkelijk iedereen"
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 07 augustus 2010 @ 13:02:

[...]





babs je hebt gelijk, ik las over het woordje "jij" heen en zag staan "hoe werkelijk iedereen"

Dan zijn we d'r uit



Next!



Iets anders
En waar is TO nou gebleven....?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het andere stel het vervelend vond, want zij lieten zich ook steeds meer gaan, en het meisje kwam behoorlijk luidruchtig klaar. Maar misschien hadden ze zachter gedaan als wij gewoon aan het slapen waren geweest, dat kan. Ik zou niet echt willen samen seksen, aanraken vind ik ook te ver gaan, maar dit was prima.
Alle reacties Link kopieren
sofie_emma, was het alleen luidruchtig of ook openlijker. Je hebt het over niet voyeur/exhibitionist zijn, maar was het voor beide koppels ook zichtbaar of bleef het onder de dekens. Als je elkaar niet gezien hebt (of hebt kunnen zien) en je geen oogcontact hebt gehad is het begrijperlijker dat er bij het ontbijt geen 'commentaar' was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven