spannend uitgaan maar wat en waar

19-10-2007 14:12 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een gelegenheid het liefst rondom eindhoven om met 2 personen spannend uit te gaan.



Nu is het zo dat zowat alles een paren club is en erotisch dineren is vanaf 8 personen.



We zoeken iets om met man en vrouw samen te doen om je relatie eens te prikkelen buitenhuis.

Lekker eten opgewonden raken enz enz.



Weet iemand of er iets leuks is?

De standaard google searches hebben we allemaal al doorlopen maar we kunnen niks vinden.



Help :)
Wat is er mis met een parenclub dan?
Lekker eten en opgewonden raken kun je toch in ieder restaurant doen met zijn tweetjes? Zolang je de actie maar voor thuis bewaart. Maar ik neem aan dat het juist om de actie gaat die buitenshuis moet plaats vinden.



Wat zoeken jullie precies en waarom vinden jullie het niet bij een parenclub?



Is erotisch dineren niet meer iets voor vrijgezellenfeestjes? Of is het echt opwindend?
Alle reacties Link kopieren
een Paren club is te hoogdrempelig

en zeker voor mijn vrouw want ze wil geen toenadering krijgen van derden.

daarom valt dat af.



ik las haar net een stukje voor van doddie dat bij fun4 2 een tantra en sauna is maar zelfs daar gaat ze niet op in door bovengennoede terwijl ze de sauna heerlijk vind.



Ja erotisch dineren is vooral voor partys zagen we ook.

Zoiets zou leuk kunnen zijn voor stelletjes als wij.

maar helaas.



Dus we zoeken een gelegenheid voor dit weekeind omdat de kids zijn logeren waar we erotiek vinden wat gericht is op elkaar.

Als er een kamasutrabeurs was hadden we dat dus gedaan.



de massagesalon hebben we bekeken maar daar komen weer andere personen bij kijken en is erg duur voor 60 minuten.



ik denk dat het zo zit:

of all the way...paren clubs etc

of gewoon eten in een restaurant bioscoopje...lekker afgezaagd wat we altijd deden omdat wat wij zoeken gewoonweg nog uitgevonden moet worden.



Lekker met ons 2 sexie kleren aan, aan elkaar zitten elkaar opgeilen.

m.a.w kansloos
Alle reacties Link kopieren
maar als iemand iets anders weet wat leuk en prikkelend is...we staan er open voor hoor :)



b.v.d
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar misschien is een erotische discotheek iets wat je bedoeld? Van naam en website ken ik alleen Club Organza: http://www.cluborganza.nl/site/



Kamasutrabeurs is ook leuk en spannend avondje uit met z'n tweeen.
Alle reacties Link kopieren
ja jammer genoeg zijn er geen beurzen de komende tijd en morgen zijn we alleen t/m zondag :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Maribu,



Als ik me er even mee mag bemoeien....haha ik ben net nieuw op dit forum en dit is mijn eerste reactie..

Jij praat over "all the way" en ik lees ook een beetje in je stukjes dat er misschien toch een klein beetje een verkeerd beeld is van een parenclub.

Graag wil ik, als inmiddels vaste parenclubbezoekster met mijn man, hier wat op toelichten als je dat goed vind..



4 jaar geleden wilden wij ook de grote stap wagen en waren huiverig voor wat ons te wachten stond. Laat ik beginnen met de "gulden regel" die geldt in elke parenclub..... als je iets niet ziet zitten, je dat direct aan kunt geven en dat iedereen dat ook respecteerd. Wij hebben ons de 1e vier keren dat we gingen alleen met elkaar vermaakt, en natuurlijk ook wel heel gezellig met anderen gekletst maar daar bleef het wat de anderen betreft ook bij.





Het is echt niet zo dat het een grote rollebollende bende van oversexte mensen is. Sterker nog het respect en de vriendelijkheid naar anderen is in een parenclub vele malen groter als in bijvoorbeeld een gewone kroeg.

Je kunt in een club heel gezellig samen eten, sauna, bubbelbad, dansen en weet ik veel wat allemaal zonder dat je lastig gevallen wordt door anderen.

Er zijn in de club waar wij altijd naartoe gaan zelfs "ruimtes", die je als je nog niet zo zeker bent van alles, op slot kunt doen zodat je ongestoord van elkaar kunt genieten.



Ik weet bijna zeker dat als jullie een keer naar een club zijn geweest dat je zegt "ja dat hadden we eerder moeten doen!"

Mijn tip zou zijn Mystique in Rucphen....ik heb geen aandelen hoor haha maar dat is onze vaste club..

www.parenclub-mystique.nl



Ik hoop 1 ding.....wat jullie ook gaan doen dit weekend.....have lots of fun!!



groetjes Sandra
Alle reacties Link kopieren
Je bepaalt zelf in een parenclub of je een 3e en/of 4e persoon erbij betrekt.

Tja, ik weet niet hoe ver jullie willen gaan in het openbaar, wellicht is VSSM wat voor jullie. Het is helemaal BDSM gerelateerd, maar je bent niet verplicht om te spelen. Lekker aan de bar zitten, flirten kan allemaal. Als het gaat om dit weekend kun je zaterdag naar Nijmegen. Dat is een fijne ontspannen sfeer waar alles kan én mag. Er is morgen een workshop bondage. Je kunt je daar omkleden en vrij zijn in je sexualiteit en beleving. Je ziet vanalles lopen en doen. Het kan even wennen zijn als je niets hebt met BDSM, maar wie weet triggert het jullie wel. Kijk even op www.vssm.nl als je geinteresseerd bent. Ik wens je een lekker weekend toe !
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie
Alle reacties Link kopieren
Ik zal er eens rondkijken we heben nooit wat gehad met bdsm



Mijn vrouw zocht net op sauna's omdat ze daarvan houd en kwam toen Herkenbosch tegen.

Er stond wel bij sauna voor swingers....heeft iemand hier ervaring mee?



stel ze wil dit wel ondanks dat er staat swingers dan zeg ik geen nee ik sta echt open voor wat spanning in het huwelijk.

Wie kent deze sauna?
Alle reacties Link kopieren
http://www.erotic-style.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://hot-shoes.atspace.com/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je toch een bezoekje aan een parenclub willen aanraden. Er hoeft niets daar, en alles mag.

In bijvoorbeeld de showboat heb je ruimtes die je kunt afsluiten, met of zonder kijkgaten... dus je kunt er voor kiezen om samen met je vrouw een kamertje in te gaan, en er komt dan niemand anders bij! Als je het spannend vind om bekeken te worden neem je er een met kijkgaten.

Verder kun je er lekker dansen in je lingerie, misschien wat flirten, een lekker hapje eten en een rondje sauna doen.

De showboat is kwa toegang niet zo duur zoals bijvoorbeeld de fata of de fun, dus als het niets is, dan ben je ook zo weer weg!



En echt..zoals al eerder gezegd, het is niet een grote sexende menigte!

Ik voel me er als vrouw alleen heel prettig, en als ik er in 2 jaar tijd misschien 2 x heb gesext is het veel.. ik zie het meer als erotisch uitgaan.

(en heel fijn: een nee is ook echt een nee!! maar als jullie het stel wat contact wil niet eens aankijken, dan leggen ze heus hun hand niet zomaar op je been!)



Fijn weekend alvast!!!
Alle reacties Link kopieren
NOg ff een aanvulling... ik denk dat VSSM bijvoorbeeld veel heftiger is voor een eerste keer, zeker als je niets hebt met BDSM!



En de organza...dat is echt dansen.. niet eens erotisch gekleed, maar niet in spijerbroek. Boven zijn wel bedden, maar daar wordt zelden gebruik van gemaakt. Bovendien staan die in een open ruimte, en is de kans dat daar iemand wil aanhaken als je er bezig bent groter dan in bijvoorbeeld een afgeslote ruimte in een parenclub.



Ik wens je heel veel succes, en bedenk wel dat erover praten met je vrouw het allerbelangrijkste is! En als het dit weekend niet lukt.. wie weet over een tijdje?? Geen haast!!!!
Alle reacties Link kopieren
Schiet me nog iets te binnen...(kinky) feesten als Crazyland of Kinkyland (net over de grens in Belgie, maar wel te doen vanaf Eindhoven) oid?

Alleen ook daar wordt niet echt gesext, want daar komt men niet voor... soms zijn er wel ruimtes, maar daar ben je dan niet alleen...
In de stad waar ik woon is een prive sauna die je af kunt huren. Maar deze stad is wel heel ver van eindhoven. Misschien is er bij jullie ook wel zoiets, bel de sauna even op, zij weten misschien wel waar.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Een prive sauna gaan we zowiezo ook een keer doen dat is pas ontspannen.



heeel erg bedankt voor de leuke reakties.



Ik hoop echt dat we wat vinden en ja wie weet in de toekomst tum tum ;-)



veel liefs

xxx
Alle reacties Link kopieren
sannie222 schreef op 19 oktober 2007 @ 16:28:

Hallo Maribu,



Als ik me er even mee mag bemoeien....haha ik ben net nieuw op dit forum en dit is mijn eerste reactie..

Jij praat over "all the way" en ik lees ook een beetje in je stukjes dat er misschien toch een klein beetje een verkeerd beeld is van een parenclub.

Graag wil ik, als inmiddels vaste parenclubbezoekster met mijn man, hier wat op toelichten als je dat goed vind..



4 jaar geleden wilden wij ook de grote stap wagen en waren huiverig voor wat ons te wachten stond. Laat ik beginnen met de "gulden regel" die geldt in elke parenclub..... als je iets niet ziet zitten, je dat direct aan kunt geven en dat iedereen dat ook respecteerd. Wij hebben ons de 1e vier keren dat we gingen alleen met elkaar vermaakt, en natuurlijk ook wel heel gezellig met anderen gekletst maar daar bleef het wat de anderen betreft ook bij.





Het is echt niet zo dat het een grote rollebollende bende van oversexte mensen is. Sterker nog het respect en de vriendelijkheid naar anderen is in een parenclub vele malen groter als in bijvoorbeeld een gewone kroeg.

Je kunt in een club heel gezellig samen eten, sauna, bubbelbad, dansen en weet ik veel wat allemaal zonder dat je lastig gevallen wordt door anderen.

Er zijn in de club waar wij altijd naartoe gaan zelfs "ruimtes", die je als je nog niet zo zeker bent van alles, op slot kunt doen zodat je ongestoord van elkaar kunt genieten.



Ik weet bijna zeker dat als jullie een keer naar een club zijn geweest dat je zegt "ja dat hadden we eerder moeten doen!"

Mijn tip zou zijn Mystique in Rucphen....ik heb geen aandelen hoor haha maar dat is onze vaste club..

www.parenclub-mystique.nl



Ik hoop 1 ding.....wat jullie ook gaan doen dit weekend.....have lots of fun!!



groetjes Sandra




Hoi,

Excuses ik had je bericht niet gezien.



klopt dat beeld hebben we inderdaad over paren clubs

we kennen het alleen van Jambers en die schetst een beeld ervan wat voor ons toendertijd vreemd overkwam maar dat is mssn persoonlijk.



ik geloof je gelijk als je zegt dat als je niet wil dat men daar rekening meehoud.

Echter mijn vrouw geeft aan, "quote" Ik wil niet moeten zeggen tegen mensen "nee" dat is niet ontspannen voor mij.



Eigenlijk vraag ik me nu af, is er geen code of iets dergelijks dat men weet van...die 2 moeten we met rust laten? Iets zichtbaars?

rare vraag mssn maar ik ben zoekende naar een lagere drempel.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig komen er in de fun 4two en de fata Morgana eigenlijk voor het merendeel stellen die alleen maar wat met elkaar willen doen of helemaal niets daar doen.



Lees maar even het topic fun4two wat dit betreft. Het is dus de plek voor wat jullie willen. Lekker spannend uitgaan met elkaar maar niets doen met anderen.



het is zelfs zo dat je bv de ruimtes niet in hoeft te gaan maar wel door kijkgaten met elkaar kunt kijken. Dit vinden veel stellen al heel spannend. Maar je kunt elkaar ook masseren in de tantra ruimte.



Hoe je voorkomt dat andere je benaderen:



Wees lekker op elkaar gericht vaak is dat al genoeg dat een ander je niet eens wil benaderen.



Een ander stel aankijken of terug kijken kan uitnodigend zijn dus dat vermeiden (dat hoeft niet extreeem maar wel duidelijk genoeg) is al teken van 'laat ons maar lekker met rust"



Ik zou in jullie geval niet in de vrije ruimts sexen maar een afgesloten hokje kiezen. Die zijn wel beperkt maar in elke club aanwezig. Lig je wel ergens openbaar ga dan ook in elkaar op, een stel dat contact zoekt zal vaak eerst kijken en zien of jullie terug reageren. Doe je dat al niet dan zal men dat al niet als uitnoding zien. Maar stel het is een stel dat erg hardleers is (of ze kennen de onbeschreven regels niet) dan zal men vaak nog voorzichtig benaderen. Meestal zal de vrouw dat doen omdat dat minder bedreigend is. Het kan dus zijn dat een vrouw jouw vrouw aanraakt aan arm of wat dan ook. Dan is een hand weghalen vaak al voldoende. In ergste geval een nee, maar dan heb je wel iemand die echt zo bot is als wat en het niet lijkt te begrijpen. Meestal werkt plan A nl al. Het respect in clubs is groot want men is allemaal eens voor het eerst geweest en kent jullie aarzelingen en twijfels maar ook jullie angst. Waarom energie steken in iemand die niet wil als er de kans op meer succes er nog is bij de ruim 250 stellen? Alleen maar zonde van je tijd. Hoef je dus helemaal neit bang voor te zijn, en de kans dat de ander ook niet wil is nog nooit zo groot geweest als momenteel nu steeds meer stellen naar de parenclub gaan om alleen maar iets met elkaar te doen.



Andere opties zijn inderdaad eht erotische uitgaan op dansfeesten. Hier is geen sex met elkaar maar men kleed zich wel sexy aan en er zal een meer open flirtsfeer heersen. Er zijn vaak gelegenheden om te relaxen maar er wordt maar weinig gebruik van gemaakt. Het prettigst is een avond voor alleen stellen en ook liefst een club waar alleen stellen mogen komen. Single heren kunnen iets opdringeriger zijn. Kies je een erotisch feest dan vind je vaak een meer erotische sfeer en is het respect vaak groter als het een swingersfeest is.



Ik zelf snap het spannende niet zo van een prive sauna. Zelf lijkt mij juist een openbare sauna spannender. Niemand komt aan je maar je kunt elkaar wel een beetje uitdagen en verleiden en zo de spanning opbouwen. Terwijl een prive sauna niet meer bied dan je slaapkamer ook bied, privacy om te vrijen met elkaar.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
he ja , laten we alle mensen die niets met een ander willen lekker de parenclub inlullen....... :)

Verzinnen jullie dan ook iets waar ik nog uit kan gaan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
female20 schreef op 19 oktober 2007 @ 15:40:

Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar misschien is een erotische discotheek iets wat je bedoeld? Van naam en website ken ik alleen Club Organza: http://www.cluborganza.nl/site/



Kamasutrabeurs is ook leuk en spannend avondje uit met z'n tweeen.
Organza vind ik een shabby tent. Niet te vergelijken met de klasse van de Fun. Verre van dat zelfs..
Alle reacties Link kopieren
Q-Q schreef op 20 oktober 2007 @ 15:24:

[...]



Organza vind ik een shabby tent. Niet te vergelijken met de klasse van de Fun. Verre van dat zelfs..
Ik vind ook niet dat je deze twee met elkaar kunt vergelijken! oke, het zijn uitgaansgelegenheden, net als appel en peer fruit zijn. Meer overeenkomsten zijn er niet hoor... het een is eenn parenclub, het andere een ' erotische' disco...
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Excuses ik had je bericht niet gezien.



klopt dat beeld hebben we inderdaad over paren clubs

we kennen het alleen van Jambers en die schetst een beeld ervan wat voor ons toendertijd vreemd overkwam maar dat is mssn persoonlijk.



ik geloof je gelijk als je zegt dat als je niet wil dat men daar rekening meehoud.

Echter mijn vrouw geeft aan, "quote" Ik wil niet moeten zeggen tegen mensen "nee" dat is niet ontspannen voor mij.



Eigenlijk vraag ik me nu af, is er geen code of iets dergelijks dat men weet van...die 2 moeten we met rust laten? Iets zichtbaars?

rare vraag mssn maar ik ben zoekende naar een lagere drempel.



Groetjes





Hoi Maribu,



nu excuses van mij haha ik had jouw bericht weer niet gezien. Sterker nog ik was mijn inloggegevens kwijt dus moest een nieuwe account aanmaken...



Er is heel veel gezegd, en ik denk dat je er vast wel iets uit hebt kunnen halen waar jij en je vrouw iets aan hebben gehad!



groetjes Sandra
Alle reacties Link kopieren
volgens mij had ik die vraag toch al beantwoord? (niet in dit topic?) nee uiterlijke kenmerken om dat aan te geven zijn er niet, maar ik heb wel aangegeven hoe je dat non verbaal kunt doen en ook dat er kamers zijn die je kunt afsluiten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven