Gezondheid alle pijlers

oralb tandenstokers

08-08-2011 19:42 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ze nergens meer kopen? Heeft iemand een idee wat ermee aan de hand is of waar ik ze nog kan krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik gebruik ze ook. Maar ik heb nog een voorraadje. Destijds bij AH gekocht.
Uit de handel, maar op internet nog wel bij een paar sites te krijgen. Google maar op oral b tandenstokers
Alle reacties Link kopieren
Bij ons op het werk zijn ze uit het assortiment.

Hoor veel mensen klagen dat ze nergens meer te vinden zijn.

Misschien heb je geluk en heeft de drogist nog wat voorraad. Of via de tandarts misschien.
Serieus, zijn die niet meer te krijgen? Dat zijn juist van die fijne stokers....
Alle reacties Link kopieren
oh dat vind ik balen!



Goh..wow..mijn eerste post op dit forum
Alle reacties Link kopieren
Op de site van Oral B staan ze ook niet meer inderdaad: ze zijn uit het assortiment.



Wie start een facebookpagina om ze weer verkrijgbaar te maken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:ophelia74 schreef op 08 augustus 2011 @ 19:58:

Goh..wow..mijn eerste post op dit forum Je vivaforumontmaagding...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend (tandarts) heeft nog wel een voorraadje liggen, dus zou het even bij je tandarts vragen inderdaad. Maar wij gebruiken altijd deze:



(plaatjes plakken kan denk ik nog niet?)



http://cnt.newpharma.be/u ... ers-ctc-40-632-nl-500.jpg



Die zijn nog vééél fijner!
Alle reacties Link kopieren
@Prulletje: die borsteltjes heb ik ook wel eens geprobeerd, maar mijn tanden en kiezen staan behoorlijk dicht bij elkaar en dan zijn die dingen waardeloos.



Toch maar even googlen op good-old Oral B.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nee deze zijn anders. Die zijn dunner dan de oral-b's hoor, en van rubber en dus flexibel. Als die oral-b's passen, passen deze ook.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik daar ook op googlen! Heb ze nog nooit in de winkel gezien, wel van die hardplastic dingen met weerhaken, en mèn, dat wordt me een bloedbad...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja ik wil geen reclame maken hoor. Geen idee wat ze kosten ook, want ik krijg ze via vriend. Maar volgens mij heb ik ze wel eens gezien bij de kruidvat of etos ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ze online, dik 5 euro voor 40 stuks..



Ga wel eens bij de drogisterijen kijken en dan een pakje proberen. Heb al gegoogled voor de Oral B's maar ze zijn overal uitverkocht wat ik nu heb gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Hiem, ik kan de Jordan extra dunne tandenstokers aanbevelen. Mijn tanden staan ook dicht op elkaar en deze vind ik erg fijn.
Echt uit het assortiment verdwenen? Vind ik niet fijn!
Alle reacties Link kopieren
Nou,ik heb gemaild naar oral en ze zeggen t volgende:



Helaas moeten wij u meedelen dat wij dit product niet meer in Nederland leveren. De vraag hiernaar was dermate klein dat het voor ons niet langer rendabel was dit te blijven voeren. Momenteel brengen wij in Nederland geen alternatief op de markt. Wij willen u erop wijzen dat producten die niet verkrijgbaar zijn in Nederland soms wel via buitenlandse internetwinkels te bestellen zijn. Let u er dan wel op dat dit gerenommeerde webshops zijn.



Ik kan dat eigenlijk niet geloven. Niet rendabel genoeg? Terwijl ze sowieso altijd al bijna uitverkocht waren als ik ze nodig had. En zo'n groot bedrijf/merk kan evt toch wel een produkt erbij hebben dat minder verkoopt (als dat echt waar zou zijn)



Allemaal effe hierheen mailen:

pg_tilburg@mailnj.custhelp.com



Helpt misschien.

Heb net via website besteld, maar dan ben je meteen 5 euro extra kwijt aan verzendkosten!!
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook een raar antwoord, zeker omdat ze ook gewoon nog in het buitenland te koop zijn blijkbaar (had ik moeten weten, ben vorige week nog geweest..). En ik heb al verschillende mensen gehoord die misgrepen aan de Oral B. Het is toch ook niet een product waar ze massa-opslag voor nodig hadden maar het amper verkochten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die Jordan tandenstokers zijn idd net zo dun als de Oral B, maar ze hebben scherpere uiteindjes en breken een stuk sneller . Ik wil mijn Oral B terug!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de Oral-B prutdingen! ze braken snel en ze splijten ook, waardoor ik stukjes houtsplinter tussen mijn tanden kreeg. Het is al 4 keer voorgekomen dat ik door de Oral-B stokers in de tandartsstoel belande doordat ik het afgebroken stukje er niet meer uit kreeg. Ik heb de Jordan, en ik zou hebben gewild, dat ik dit eerder wist, vind ze heel prettig, wel wat dunner, maar er zitten geen splijtbeginnetjes aan en de puntjes zijn mooi scherp. Ik kan goed snappen dat Oral-B eruit is gegaan
ik gebruik gewoon kruidvat-huismerk. Net zo goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:girlxxx schreef op 11 augustus 2011 @ 14:39:

Ik kan goed snappen dat Oral-B eruit is gegaan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb onlangs een elektrische tandenstoker + rubberen stokertjes van Oral B gekocht bij de Action.



Ideaal, want mijn tanden staan nogal dicht op elkaar en daar krijg ik geen andere tandenstoker tussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 augustus 2011 @ 14:41:

ik gebruik gewoon kruidvat-huismerk. Net zo goed.Die vind ik zo dik, dat zijn net boomstammen!
Alle reacties Link kopieren
Nou,dat is toch ook wat!

Ik ben ook al 3 weken aan het zoeken en kan ze ook nergens vinden! Ik dacht al dat ik gek werd....

Heb nu andere, maar die bevallen niet. Ga jullie tips eens lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven