Gezondheid alle pijlers

Nog steeds geen juiste pil :(

26-12-2007 01:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb even een vraagje, Ik gebruik nu al enkele(+/- 4) jaren de pil en het wil maar niet echt vlotten. Na lange goede perioden komen er weer perioden met ''spotting''. Ik slik de pil altijd, en nog nooit 1 vergeten. Onderhand zit ik aan de 4e soort pil. Ben begonnen met microgonon 30 daarna 60, daarna femodeen en nu gebruik ik Trigynon. Helaas krijg ik nu weer lichte ''spotting''.



Wie heeft hier ook ervaring mee? Of weet oorzaken hiervan? Ik vind het zelf erg vervelend en denk aan andere anticonceptie methoden. Maar de pil vind ik toch wel erg prettig.

Lastig Lastig!



Wie heeft er raad?! Ik vraag het natuurlijk ook aan de huisarts maar wil het ook van vrouwen horen. TNX! (f)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hier dus ook altijd last van die doorbraakbloedingen gehad. Niet fijn dus.

Ik heb 9 verschillende pillen uitgeprobeerd. De enige die een beetje goed was, was de diane pil. Ik ben er zelfs nog voor naar de gyneacoloog geweest. En heb zelfs nog een extra medicijn erbij gekregen om te kijken of het aan mij lag.

Door dat medicijn ( die ik een week bij de pil moest slikken) werd ik gelijk 1.5 maand niet meer ongesteld!



Nu gebruik ik niks omdat ik zwanger wil worden, maar daarna ga ik er nog eens goed over nadenken wat ik ga gebruiken.



Helaas geen tips voor jou, maar je bent niet de enige dus!

Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
ik raad je aan om voor mirena te gaan. echt een uitvinding. Gewoon niet of amper meer ongesteld. als je dan opeens bloed verliest, is een klein mini inlegkruisje al genoeg.

ik heb in totaal 8 jaar mirena gehad. ben inmiddels bevallen van een zoontje, en ga meteen weer aan de mirena als ik klaar ben met kids krijgen...

helemaal geen last gehad ervan. alleen maar voordelen!





groetjes

Millie
Alle reacties Link kopieren
Of de Flexi-T, een koperspiraaltje, helemaal geen hormonen meer, veel beter voor je lichaam! Nadeel is wel dat je je natuurlijk cyclus weer terug krijgt...met alles erop een eraan!
Alle reacties Link kopieren
Trigynon en microginon zijn de zogenoemde 3fasen pillen, ik weet niet of dat met femodeen ook zo is? De eerste 2 heb ik zelf ook gebruikt en had toen ook last van spotting. Daarvoor en nu dus weer gebruik ik marvelon, een pil waarbij de werking van alle pillen in de strip hetzelfde zijn. Misschien dat dat bij jou ook zou helpen ipv een 3fase?
ik heb dat ook gehad, ik kon alleen erg slechte tegen de zwaardere pillen en ben toen aan de nuvaring gegaan, IDEAAL!! zou niet meer anders wilen, het scheidt plaatselijk hormonen af waardoor je er minder nodig hebt en je hoeft niet elke dag aan de pil te denken. e meest belangrijke, geen doorbraakbloedingen meer! succes!
Alle reacties Link kopieren
de mirena wordt vaak geplaatst bij vrouwen met dezelfde klachten als jij, werkt vaak erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven