Gezondheid alle pijlers

Word maar niet ongesteld...

04-05-2008 23:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik slik de pil en ben afgelopen maand in mijn stopweek niet ongesteld geworden. Ik ben na een week de pil weer gaan slikken en weer werd ik in mijn stopweek niet ongesteld. Ik dacht ik wacht totdat ik wel ongesteld word, maar inmiddels is het alweer 2 weken later en ik begin maar weer met de pil denk ik..

Ik heb geen vriend en ik ben ook echt zeker weten niet zwanger...

Kan dit kwaad, hebben meer meiden hier last of is t een bezoekje aan de huisarts waard??

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien weeg je te weinig, dan stopt je menstruatie...



In het begin wil ie ook nog weleens schommelen.



In ieder geval: mogen even met de huisarts praten! (of via telefoon, of even langs)
Alle reacties Link kopieren
By the way: ook met de pil & condoom ben je niet 100% beschermd... Of heb je de laatste 9 maanden geen seks gehad?
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook een keer gehad, test gehaald, was niet zwanger. Ben even langs de huisarts geweest en van hem moest ik gewoon "normaal" met de pil verder gaan en hij zei dat dat wel eens kan gebeuren. De maand erna kwam de menstruatie ook weer gewoon normaal op gang, zoals ik gewend was.
Van stress kan je menstruatie ook stoppen. Mocht je geen van beide hebben zou ik wel even langs de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Onderdezon schreef op 04 mei 2008 @ 23:40:

Van stress kan je menstruatie ook stoppen. Mocht je geen van beide hebben zou ik wel even langs de huisarts.
Dat sowieso even... :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik slik de pil al 15 jaar en ik ben echt heel precies ongesteld, daarom vind ik het ook zo raar... Heb dit eigenlijk nooit gehad. Ik ben wel wat afgevallen, maar ben echt niet zo dun geworden hoor.., verder heb ik idd al een half jaar geen seks gehad en volgens mij ben ik ook niet echt gestrest..

Misschien kijk ik het nog wel een maandje aan. Ik ga namelijk nooit zo graag naar de huisarts. Weet eigenlijk ook niet echt of het kwaad kan?? Misschien anders toch maar even bellen...
Als je zo regelmatig bent zou ik even de huisarts bellen, dan kun je na overleg er altijd naar toe gaan.

Dan beslis je het tenminste niet alleen, want het lijkt me wel een beetje gek. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven