Gezondheid alle pijlers

bultjes,puistjes in decollete bij direct zonlicht, wat nu?

05-05-2008 17:02 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb normaliter best een gave huid maar mijn decollete zit altijd onder de bultjes, puistjes, met name in de zomer onder invloed van de zon. Het maakt niet uit of ik het goed insmeer of juist niet insmeer... ziet er erg lelijk en ongezond uit. Wat kan ik hier aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gehoord dat meer Googelen kan helpen tegen dit soort uitslag!

;-)

Nee, zonder gekheid: Google eens op zonneallergie, zo klinkt het wel!
Ik heb daar ook last van, niet alleen op mijn decollete, maar ook op mijn hoofd, armen, etc. Als ik me insmeer met Ultrasun (gewoon bij de drogist verkrijgbaar) dan heb ik er geen last van. Superspul. Alleen jammer dat ik ieder jaar eerst een tijdje denk dat het deze keer wel mee zal gaan vallen.....

Het is trouwens wel zo dat mijn huid vooral in het voorjaar opspeelt, als ik eenmaal gewend ben aan het zonnetje (en niet meer blauwwit ben) dan krijg ik geen warmtebultjes meer.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als zonne-allergie en daar helpt alleen een goede zonnebrandcreme met hoge factor tegen.



Off-topic: ga je deze keer wél reageren op mensen of blijf je alleen topics openen? Ik ken nog wel wat topics van jou waar nog een reactie van je gevraagd wordt namelijk ;-)
Alle reacties Link kopieren
X-D
Alle reacties Link kopieren
zorgen dat je niet met je hele decolette in vol zon licht loop?

met andere woorden: trek gewoon een degelijk t-shirt aan X-D
Alle reacties Link kopieren
Zonne allergie! Ik gebruik urtizon. Dat zijn korreltjes die je onder de tong laat smelten en ze helpen echt!!

Kijk 's bij een goede drogist in de buurt of een gezondheidswinkel. Urtizon is een homeopatisch middel.



Succes
Alle reacties Link kopieren
ultrasun en urtizon: ga ik achteraan! Ik heb er de hele zomer last van. Ik vind het alleen zo gek dat ik het enkel op mijn hals/decollete heb en de hele zomer. Is het dan wel een zonne-allergie? wordt wel altijd erg snel diepbruin.
Alle reacties Link kopieren
ga naar een dokter, en verf je haar ;)
Alle reacties Link kopieren
keutel, hoeveel onnozele topics ga je nog openen meid???? mensen die serieus op je reageren krijgen niet eens een antwoord van je terug in een aantal gevallen omdat je te druk bent met het openen van weer een nieuw topic



http://plaats.nl/?image=upload/bulletin/small/4010.jpg
Alle reacties Link kopieren
Haha!!!
Alle reacties Link kopieren
dat vroeg Lein niet...dus nou heb je nogsteeds/alweer niet geantwoord! Foei!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Als je mijn vraag onnozel vindt, reageer dan lekker niet en verkwist je energie ajb niet! Zonde, eeuwig zonde! En dat met dit prachtige weer!
Alle reacties Link kopieren
hah...jij vind mijn reacties zonde van mn tijd?

in de tijd dat jij een topic opent heb ik al 10 dingen op google opgezocht lieve keutel google-queen...
Alle reacties Link kopieren
besteed je tijd liever aan een spellingscursus dat voorkomt een hoop ergernissen bij zowel mij als mijn mede-forummers...

jij vind zonder t, hahahahhahah!



Nu graag weer on topic...

als meer mensen tips hebben aangaande mijn introductie, dan hoor ik het heel erg graag!! Bedankt! K.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat op dit forum meer mensen zich aan jou ergeren en je 1000 topics dan aan Lalein zonder t achter vind!



Sterker nog... ik weet het wel zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer enkel nog op serieuze on-topic reacties! Aan dit soort onzin ga ik mijn tijd niet meer verdoen! Daaaag!
Alle reacties Link kopieren
Daaaag Keuteltje, tot het volgende topic!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als zonneallergie. Mijn moeder slikt daar speciale pilletjes voor dus ik zou zeggen, even naar de apotheek.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Tientje79 schreef op 05 mei 2008 @ 17:29:

Dat klinkt als zonne-allergie en daar helpt alleen een goede zonnebrandcreme met hoge factor tegen.



Off-topic: ga je deze keer wél reageren op mensen of blijf je alleen topics openen? Ik ken nog wel wat topics van jou waar nog een reactie van je gevraagd wordt namelijk ;-)[/quote]



Joh echt waar X-D
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef op 05 mei 2008 @ 20:33:

Ik reageer enkel nog op serieuze on-topic reacties! Aan dit soort onzin ga ik mijn tijd niet meer verdoen! Daaaag!
Dat is niet waar want op serieuze reacties reageer je ook niet. Bij serieuze reacties kan er niet eens een bedankje van af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven