Gezondheid alle pijlers

Is dit gevoel de ovulatie?

30-04-2007 10:42 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk de laatste tijd, dat ik mijn ovulatie voel: gisteravond had ik (heel kort) steekjes onderin m'n buik, en vandaag heb ik ongesteldheidsklachten, maar dan wat lichter. Beetje zeurderig gevoel in rug, én meer afscheiding. Twee weken geleden was mijn laatste menstruatie. En het is me opgevallen, dat ik dit de laatste tijd wel vaker heb.



Voelen jullie ook de eisprong/wat daarna komt? Zouden mijn 'klachten' inderdaad door de ovulatie kunnen komen? Ik voel me er echt niet zo lekker door.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb dat ook. Precies twee weken na de eerste dag van mijn menstruatie ongeveer. Zelfs mijn haar kan dan ook nog eens futloos eruit zien.

Ik heb dan de dito klachten zoals jij aangeeft. Trekkend gevoel in onderbuik, meer afscheiding, pijn onderrug.
Alle reacties Link kopieren


Ja, duidelijk de ovulatie. Bij mij doet het echt heel erg veel pijn. Ik heb er een halve dag last van, dan is het gevoel weg. Ook de afscheiding wordt meer.



Wil je zwanger worden, dan is het heel handig als je bijhoudt wanneer je je eisprong voelt. Dan kan je klussen net voor je verwachte eisprong.





Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reactie! Het heeft inderdaad een halve dag geduurd. Iemand zei laatst: "Na de zwangerschap worden je menstruatieklachten minder!" Nou, bij mij zijn ze juist erger geworden, en nu voel ik zelfs de ovulatie! Maar inderdaad, 't heeft ook voordelen ((anti)conceptie). Hoewel ik er bij de anticonceptie maar niet te veel op moet steunen misschien (te riskant).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven